Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    toch geen kinkhoest?
    Leuke cadeautjes meis!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zit op mn werk maar zoals duidelijk is aangezien ik hier zit is het erg rustig. Er ligt nu nog maar 1 patiënt. Hopen dat het zo blijft en we nog wat van de wedstrijd kunnen kijken.
    Heerlijk idee zeg dat ik over 2 uurtjes gewoon ruim 3 weken vrij ben. Alleen de weersvoorspellingen word ik nog niet erg blij van. Wel warmer maar veel regen. Dan gaan de uitjes niet lukken:(

3. Door het gewicht van je borsten kun je nek, schouder en rugklachten krijgen. Bij mij was dat altijd stijf en hard en pijnlijk. Ook veel hoofdpijn.
    Je loopt ook vaak wat krommer.

4. Ik had het veel eerder moeten doen, zou het zo weer doen.

5. Oh lekker bijna vakantie :) gaan jullie. Nog weg?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Iets meer dan 21 weken :)

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oja domme vraag, je hebt net de 20 weken echo gehad

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    grrr zit me te ergeren. Daarstraks al 1 van de verpleegkundigen (uitzendkracht maar niet voor t eerst hier) gezegd dat de papieren van de patiënten bij mij in het kastje klaar liggen. Had al 3 pakketjes met patientenstickers en door mij al ingevulde formulieren weg kunnen gooien omdat hij doodleuk nieuwe pakte. Zie ik net ineens dat papieren van een per ambu gekomen patiënt nog in het kastje liggen. Ik loop dus naar de verpleeg, een vast die prima weet waar alles te vinden is, en zeg de papieren lagen klaar in het ambuvakje hoor. Ow zegt ze ik kon ze niet vinden. Tuurlijk meid dan heb je dus niet gezocht. Zit hier verdorie toch niet voor jan met de korte achternaam mn werk te doen.:x

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oke dankjewel. Misschien moet ik s naar de fysio om te kijken waar het aan ligt. Als het nou echt daardoor zou komen weet ik niet wat ik zou doen. Denk dat manlief het wat minder zou vinden:D:)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    een weekje landal:)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    is inderdaad een week geleden, maar je kunt toch niet alles onthouden ;) en bovendien heb ik ook geen 'tellertje' onder m'n banner staan ;).

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    en weer een boom weggegooid ;).....grapje!

Maar kan me voorstellen dat dat idd heel irritant is en ik zou het idd ook niet op prijs stellen!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hahaha, da's dan pech voor manlief :p, jouw gezondheid gaat voor en pijnklachten horen daar geen deel van uit te maken ;).

14. Mijn man stond er gelukkig helemaal achter. Is ook meegeweest Naar het eerste consult etc...
    Ik ben hier ook jaren mee bezig geweest hoor, het is niet over een nacht ijs gegaan. Ik ben al een keer geweest toen ik begin 20 was maar die pc vond het wel meevallen en ik was een grens geval of het wel of niet vergoed zou worden. Maar na twee zwangerschappen, 2 cup maten erbij

15. Heerlijk :)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ramoon: Heerlijk buikje! Oh sorry buik :p.
    Sann: welk park van landal gaan jullie naar toe?
    Linnielinn: thnx meis, lief van je! Als jullie naar de floriade gaan, mogen jullie ook nog best langs komen voor een kop koffie, of thee of wat anders ;).
    Christie: Lijkt me erg pijnlijk hoe je het omschrijft als de hechtingen eruit gaan.. brrr niks voor mij ;). Hopelijk heb je er nu wel minder last van!

En verder weet ik het even niet meer.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    we gaan naar rabbit hill op de veluwe

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    beetje te kort geslapen. ook nog een keer er uit geweest voor Ivy. zit nu met aelinn beneden. ivy wou nog even bij papa liggen dus die trommel ik er zo wel uit. straks haar naar de psz brengen. nog maar 3 keer zeg.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nog maar 3 keer sann! Wat gaat het snel he! Mika mag hierna nog 4 keer ;). En zijn laatste dag mag hij trakteren omdat hij in de vakantie jarig is en omdat het zijn afscheid is ;). Wilde zo'n frietzakje maken met popcorn erin, en voor de juffen wilde ik vergeet me nietjes kopen in potjes... of allemaal een doos merci ;).

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Blegh ik heb van die oplos thee gekocht bij de jumbo.. Maar die smaakt voor geen meter. Al heeft ie wel een lekkere nasmaak. Maar zodra je de thee in je mond hebt vind ik het goor, heb je het eenmaal doorgeslikt gaat het wel...

Deel Deze Pagina