Ha meiden, Hier niet veel onthouden. Ben helaas ziek...buikgriepje denk ik. Vannacht voelde ik het al aankomen en vanmorgen was het gelijk al mis...overgeven enz... Heb vanmorgen nog bijna 2 uur op bed gelegen toen Arinde op de psz was en nu liggen de kids weer allebei op bed dus ga ik er ook maar even in. Ik neem het er maar een dagje van....ben zo misselijk dat ik toch nergens puf in heb. Dat wordt dus morgen weer geen Floriade
Hmm.. hier is Mausje nog ziek geloof ik.. Vanmiddag van 1 tot kwart voor 3 in bed geslapen, wakker gemaakt.. Kom ik met haar beneden, kruipt ze op de bank en ze slaapt nu nog steeds! Weet ff niet wat ik met haar moet.. Ligt zo heerlijk te slapen.. Kwartier geleden ff wakker gemaakt, maar draait zich om en slaapt weer verder
laat haar maar lekker slapen dan kk. Als ze er niet lekker aan is is slapen het beste medicijn . Hier 2 kindjes die dus absoluut niet luisteren en de hele dag aan het zeuren zijn voor ranja of koekje of snoepje.. Ben al een paar keer flink uitgevallen en heb finn boven in bed gezet puur van gif! Mijn humeur is nu ook om te schieten en ze blijven maar zeuren voor het een of ander.. Weet ook gewoon niet wat ik eraan moet doen om het zeuren te stoppen. Ben vandaag al 4 keer in huilen uitgebarsten omdat ik het niet meer zie zitten...
O lieverd toch, dikke knuf. En het zeuren is net als bij Sann, als jij je niet lekker in je vel voelt maken ze er gelijk gebruik van en dan helaas niet op de manier zoals we het eigenlijk willen.
@Senn, ze had vanmiddag wel koorts rond 1 uur toen ze naar bed ging, dus sinaspril gegeven en rond 5 uur had ze 37.0. Toen werd ze ook langzaamaan wakker en rond half 6 gegeten, rond kwart voor 7 weer sinaspril en naar bed
KK: M.ausje zou toch maandag geopereerd worden? Ik hoop voor je dat ze dan snel weer opknapt zodat het toch door kan gaan!! Beterschap ermee! Daantje: dikke knuffel voor jou. Zo'n dag is niet leuk voor je. Ik hoop dat ze nu lekker op bed liggen en dat jij lekker onderuit op de bank kan! Hier vanmiddag lekker met de kinderen naar bed geweest, heb geloof ik ook nog geslapen. We kwamen er in ieder geval pas om 15.45 uur uit!! Daarna Arinde even een poosje zelf laten spelen en toen rond kwart voor 5 hebben we gezellig samen op de bank filmpjes zitten kijken (Arinde met een zakje chips.... Daarna gewoon brood gegeten, want ik had geen zin om te koken want manlief was er ook niet. Nu liggen de kids op bed en is manlief ook thuis. Ik doe vanavond niet veel meer....heb net wat brood en een soepje op en mn darmen vinden dat niet helemaal geweldig geloof ik, maar ik was zo flauw!
@Linnielin, ze had eind van de middag geen koorts en zolang de temp. onder de 38.5 blijft, mag ze gewoon geopereerd worden, dus daar gaan we voor
gister belde mijn vriendin op of ik zin had om voor de film een hapje te gaan eten. Dus zo gezegd zo gedaan . We zijn naar de film Jackie geweest! Echt een aanrader! Vooral het plot is verrassend.
Dan is ze ergens gewoon niet lekker van. Gaat het vandaag al wat beter met haar of is het nog steeds hangen en slapen?
Ben je wel weer een beetje aan het opknappen? Groot gelijk hoor dat je niet veel doet, zou ik ook niet doen als ik mij zo zou voelen.
Hier gisteren een bleh dag gehad. Had bij het opstaan al het gevoel alsof het 23 uur 's avonds was. Gisteren dus ook niet veel gedaan. Zit ook met een zieke kat die niet naar buiten mag en hij wil zo graag dus loopt hij de hele tijd te bleren. Maar ik rijd zo nog even langs bij de da want hij wil het tijdelijke andere voer niet en heeft vanmorgen ook gespuugd dus eens horen wat voor alternatief ze nog hebben. Zijn gewone voer wil hij wel als de andere aan het eten zijn dus hij heeft nu gewoon honger. Vanmiddag krijg ik bezoek dus ben al druk in huis geweest. Zo Maarit naar de scouting brengen, via de da naar huis en dan naar Vianen om voetbalplaatjes voor Sven op te halen en gelijk even de Aldi binnen te wippen voor de eerste boodschappen. Daarna Maarit weer ophalen van de scouting, lunchen, de rest van de boodschappen doen en dan komt het bezoek al bijna. Niels ligt te slapen want hij heeft nachtdiensten dus moet even alles zelf doen.
KK: hoe is het vandaag met M.ausje? Hopelijk is ze weer een beetje opgeknapt! Daantje: dat klinkt als een ontspannend avondje gister. Heerlijk zeg!!! Senn: druk dagje dus vandaag. Veel plezier met jullie bezoek!! Ik ben gelukkig wel weer opgeknapt, voel nog wel een beetje raar in mn buik maar heb er geen last meer van. Baal nu wel dat ik gister de Floriade heb afgezegd, maar ja, daar is niks aan te doen. Heb net bij een winkel allemaal windmolentjes gekocht, dat mag Arinde trakteren als ze afscheid neemt op de peuterspeelzaal. Vond het wel een leuk cadeautje en Arinde vind het ook helemaal super! Net ook nog even bezig geweest met de taart voor Arinde's afscheid maar die lukte niet. Vind het echt snert werken die fondant...na 4 bekledingpogingen maar gestopt.....:x
Met M.ausje gaat het gelukkig weer iets beter.. Koorts blijft onder de 38.5, dus dat is gunstig. Dan mag ze namelijk wel gewoon geopereerd worden
Fijn dat je weer wat bent opgeknapt. Klinkt leuk van die windmolentjes. En gelukkig heb je nog even voor de taart.