Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Was idd in de aanbieding (ik meen tot afgelopen zondag), maar zelfs zonder aanbieding aanzienlijk goedkoper dan die blauwe hoor ;) (die heeft Rick immers, maar die heb ik vorig jaar tegen kerst in de aanbieding bij de makro meegepakt toen). Ik denk dat er op die blauwe te veel mogelijkheden zitten voor een 4-jarige....kan alleen maar kapot denk ik dan (en als ik zie hoe vaak ik Rick er mee moet helpen, en die wordt 6 ;))

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Susanne, klinkt als heul veel werk! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Daantje, hoop dat ze je kan helpen!!

Ramoontje, zou dan fijn zijn als hij indd wel op de step wil en durft. Misschien moet Julian wat van zijn ik-durf-en-doe-alles-spul naar Joost sturen, verbaast me nog elke x weer dat Julian nog niks gebroken heeft met zijn gestunt hahahah.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik weet totaal nog niet wat ik voor Julian en Noah moet halen, denk voor Noah een ding om achter te lopen. Voor Julian zat ik ook te denken aan een kiddizoom of een v-techmotion ofzo maar aan de andere kant weet ik ook zeker dat hij een afstandbestuurbare auto van cars ook geweldig vind. Denk dat ik dus gewoon weer een uur in de speelgoedwinkel sta te twijfelen wat te doen.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Oh ja zo'n afstandbestuurbare auto! Die hadden we ook nog opgeschreven voor mika ;). pff idd erg lastig ;).

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten heeft van ons een laptop gehad voor 5-8 jarigen.

Van opa en oma's heeft hij een soort van DS gehad alleen vele malen goedkoper.

Verder een kwartetspel van Bobo en een spellendoos van Bobo.

Een rugzak want die heeft hij nodig als hij naar school gaat met daarbij een beker en broodtrommel voor de overblijf.

Een boekje van Cars waar je met een soort van stift waar je een beetje water in doet en dan plaatjes in kan kleuren. En die vervagen weer als je het boek dicht doet.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tuurlijk mag je hier weer meekletsen.:)
    Was het in het andere topic niet leuk meer?:(
    Er wordt alleen niet meer zoveel gekletst als vroeger.;)

Kleine jongetjes worden idd snel groot.
    Merk aan Karsten dat hij door heeft dat er veranderingen gaan komen. Met afscheid nemen e.d. is hij hangerig wat hij normaal nooit is geweest. Van de week riep hij in ene dat hij helemaal niet groot wilde worden. Dus hij is er erg mee bezig.

Sven is superblij met de voetbalplaatjes die hij van jou krijgt!:D:D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het plaatje gezien van hoe hij moet worden dus dat wordt erg gaaf.:D

Voor Max weet ik al wat ik ga kopen, nu voor Nikita nog.:p

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hoe meer kinderen hoe meer spullen ze al hebben en hoe minder je weet te kopen.:cool:

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn, ik hoop dat ze wat handvatten voor je hebt.:)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    bedoel je ze in meervoud of ze in vrouwvorm ;). Want het is nl een man :p

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook goed, als hij ze maar bij zich heeft.:D

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    #3652 Ramoontje, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    Tja, Joost is was dat betreft echt een buitenbeentje (zoals met meer dingen)....klimt wel in de speeltoren, maar durft niet van de glijbaan ;), durft niet te schommelen, crosst wel rond op zijn loopmotor, maar op de loopfiets of gewone fiets raakt 'ie in paniek, op de traktor komt 'ie niet vooruit ;). Ach ja, ooit zal het wel goedkomen ;). Maar er blijft weinig over om buiten te doen.....buiten voetballen of de hond vervelen ;):p:cool:.
    Op school gaat het hetzelfde, maar hij is de laatste paar weken wel regelmatig met de step in de weer. Dat wil zeggen dat hij met de step loopt (en dan de step dus tussen zijn beentjes), loopt ook zo gemakkelijk, hahaha. Oh en van de week heeft hij zowaar ook en skateboard aangeraakt. :D

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D Van mijn broer krijgt Joost een afstandbestuurbare Takel van Cars. :D;)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Ingrid, had jij ook nog gevraagd hoe het met Joost was? Kan het berichtje niet meer terug vinden......

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Sann, was de speurtocht naar een fiets gelukt?

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: karsten is goed verwend. leuk hoor. wat voor laptop heb je gegeven? hoe gaat het eigenlijk met de zieke kat?
    @ingrid: we zijn naar landal rabbit hill op de veluwe geweest. prima toch dat je weer mee kletst. alleen maar gezellig.
    @kk: hoe is je toets gegaan? hoe is het met m.aus?
    @ramoontje: is dat een ander merk kindercamera dan die kiddizoom? wij dachten aan die kiddizoom maar dat ding heeft maar 2 megapixels en das echt heel weinig. denken er nu over om een gewoon simpel cameraatje voor dr te kopen.
    @daantje: ik hoop dat de wvk wat voor je kan betekenen meis. weet goed wat je voelt. ben benieuwd wat ze voor adviezen heeft. kan hier ook nog wel wat meer structuur gebruiken. dametjes hier hebben een groot probleem met luisteren.

gisteren heeft Ivy getrakteerd op de psz. was erg leuk om het grote verschil te zien met vorig jaar. toen vond ze al die aandacht maar niks en nu was ze echt het stralende middelpunt. 's middags even naar de taartenwinkel in etten leur geweest. bakvormen, een smoother, een boek, een toolthe om uit te snijden en mix en wat marsepein gehaald. wil morgenochtend een bisquit bakken en dan hopelijk in de middag vullen en bekleden. een proeftaartje om te oefenen voor ivy dr verjaardag want die wil een minnie mousetaart. wil er eemtje van 2 lagen maken. ben benieuwd of het me gaat lukken.
    verder vandaag de hele dag druk geweest met opruimen. Zen was vanmiddag samen met Ivy een nieuwe fiets voor hem kopen en aelinn sliep dus kon ff lekker doorwerken. nu lekker relaxen en een beetje bijtijds naar bed.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    yep hij heeft een sparta stadsfiets gekocht met 8 versnellingen. morgenochtrnd kan ie m ophalen.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die camera's zijn beide van VTech, het verschil zit 'm in de optische zoom (bij de Kidizoom uitgebreider dan die van cars) en Rick kan bijv. ook ermee muziek luisteren, spelletjes spelen etc. En 2.0 megapixel is idd niet veel, maar het volstaat vooralsnog prima hoor (tenminste hier)....Rick is namelijk begonnen met mijn oude digitale camera en die heeft ie laten vallen....dus die is helaas gesneuveld. Die zijn gewoon echt veel kwetsbaarder, de kidizoom kan ie laten vallen en dan gebeurd er eigenlijk niks mee (of hij moet wel heel ongelukkig terecht komen).....zelfs Joost loopt er regelmatig mee te sjouwen.

Mooi hè, dat ze zo kunnen stralen. :) Rick heeft er voor het eerst ook veel meer van genoten dan de voorgaande jaren (heeft het nu zelfs over een kinderfeestje).....
    Succes met je taart(je)!!! Ben benieuwd naar de Minnie Mouse-taart!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kijk, da's lekker! :)
    Hier was Rick vandaag ook aan het zeuren om met de fiets naar school te gaan, maar ik fiets niet zo graag :)->) en vind het gewoon echt te link nu, met Joost achterop, Rick naast me en dan langs die drukke weg.....:);). Dus hij heeft vanmiddag na school maar lekker in de tuin rondgecrosst!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, manlief komt net thuis van de diploma-uitreiking van dochterlief. Dus ik ga nu maar afsluiten en eens even horen hoe het was. Fijne avond nog, slaap lekker (hier is het dankzij hoestdrank en luchtbevochtigers al de hele avond stil boven *kloptvlugaf*) en tot morgen!

Deel Deze Pagina