Dan zouden Rick en ik het ook hebben, want we hoesten alle 3. Gelukkig doen de hoestdrankjes wel redelijk goed hun werk. Het is eenzelfde soort hoest als ze vorig jaar ook rond deze tijd hebben gehad volgens mij, daar staat me allemaal iets van bij ten minste.
Vandaag ook nog voor allebei 2 nieuwe lange broeken gekocht omdat het nodig was. Nu vind ik het wel weer even welletjes!
Gezellig dat er weer wat meer mee komen kletsen, het is de laatste tijd best rustig hier en dan is het wel leuk als er weer wat meer volk meeschrijft....dus wat mij betreft: welkom Ingrid: ik kan me voorstellen dat het lastig is als je zoveel speelgoed hebt en ook tussendoor nog krijgt om een keuze te maken zeg! Hier kijken we juist altijd uit naar de verjaardagen, dan hebben ze eindelijk weer eens iets nieuws Senn: Arinde kan nog niet sceeleren hoor, maar ze wil ze heel graag. Ze heeft nu van die beginnerssceelers, met van die brede wielen en daar komt ze best goed mee vooruit, ook zonder hulp. Maar ik denk dat de praktijk met de echte nog flink tegenvalt maar dan heeft ze op de camping gelijk wat te doen....de playmobil krijgt ze pas als we weer terug zijn namelijk KK: fijn van je goede cijfer. En hoe had Esmee het vandaag gehad? Christiea: fijn dat je weer wat opknapt!!! En dat je weer aan het werk wil is ook een goed teken, toch? Meer heb ik even niet onthouden.... Hier vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen eerst nog even in huis bezig geweest en na Joucke z'n slaapje zijn we lekker naar een grote speeltuin geweest. Echt een ideale speeltuin en eigenlijk best dichtbij! Ook leuk voor Joucke z'n leeftijd met zandbakken, kleine wippen, klimtoestellen etc....maar ook prima voor grote kids. Echt leuk dus! Daar hebben we lekker een patatje gegeten en daarna nog een uurtje gespeeld. Toen was Joucke zo versleten dat we echt naar huis moesten Arinde heeft vanmiddag nog gezellig met de buurmeisjes gespeeld, dus die was aan het eind van de middag ook helemaal gaar! Ze zijn nu lekker gebadderd en liggen er allebei al in! Ik ga me nu bezig houden met het klaarmaken van de traktatie van Arinde voor morgen en als ik daarna nog tijd over heb ga ik maar verder met de strijk
Goedemorgen ladies...Was ik ook weer een keertje.. Ik heb wat teruggelezen en even kijken wat ik onthouden heb! Lisette wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je opleiding! En fijn dat het goed gaat met de kids.. Ramoontje; Hoe is het met de zwangerschap? Veel last van klachten of is het allemaal te overzien Senn; Gefeliciteerd met Karsten!!!!! Ingrid; leuk ook weer wat van jou te lezen! Hopelijk heeft Roeland snel een nieuwe baan... Sann; Fijn dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie! KK; Lekker gevoel is dat hè, weer een toets behaald.. Hoe is het op je stage? Daantje; Hoe is het met jou?
En allemaal leuke ideeen voor verjaardag heb ik voorbij zien komen. Hier krijgt ze een nieuwe fiets..Heb al een paar leuke gezien maar ik vind de maat erg moeilijk. Wilde voor 18 inch gaan maar volgens mijn moeder is dat écht te klein. Probleem bij 20inch is dat er (denk ik) niet zo goed zijwieltjes aan vast kunnen..Moeilijk! Verder heb ik ook echt geen andere ideeen voor een cadeau dus ik ga vanmiddag maar even ''passen'' bij de fietsenmaker..Al vind ik het dan wel minder leuk omdat ze natuurlijk ook wel doorheeft dat het voor een verjaardagscadeau is Deze week zijn we op de basisschool geweest en ze vond het helemaal prachtig...Kan niet wachten (en mama ook niet haha)...Verder gaat het allemaal prima met haar...Wel iedere avond discussie over het feit dat ik nóg langer op mag blijven dan haar haha...Op kdv zijn ze bezig met vrijblijvend engelse lesjes en dat vind ze helemaal prachtig.. Verder druk met werken (al is het nu erg rustig op mn werk) en nog 3 weken dan heb ik vakantie! Heerlijk...Laatste vakantie was begin januari dus ben er onderhand wel weer aan toe haha... Ook nog een leuk project van mijn werkgever gekregen..Of ik in oktober met de huisarts een presentatie wil gaan geven over....Kinderziektes! Helemaal leuk natuurlijk..Begin dit jaar is er ook een presentatie gegeven(niet door mij) en niet verwacht dat er niet zo'n grote opkomst zo zijn maar er waren 75 man! Dus posters laten ontwerpen, oproep in de plaatselijke krant en hopen op een nog grotere opkomst...En natuurlijk een hele mooie en informatieve presentatie in elkaar zetten!
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! Je klinkt altijd zo enthousiast, daar kan ik altijd zo van genieten Fijn dat het met I.ndi ook zo goed gaat...en ja, ze zijn nu echt aan school toe he!!! Die engelse lesjes zou Arinde ook geweldig vinden denk ik!!!! 20 inch van fiets.....haha...hier rijdt ze nog op een 12 inch maar redt ze het nog niet zonder zijwieltjes dan (hier ook niet hoor!!)? Misschien een goede stimulans om het anders te gaan oefenen
Zo, de kamer is weer schoon. Heerlijk! Nu even de vloer laten drogen, dan kan ik zo alles weer terugzetten. Ondertussen hang ik nog even een wasje op en dan is het wel weer even goed. Over een half uurtje naar de psz om Arinde's feest te gaan vieren, want ja....vandaag wordt ze 4 op school Zegt ze vanmorgen toen Joucke even zat te huilen: ik denk dat Joucke jaloers is mam, want ik wordt natuurlijk vandaag 4 op school en hij nog niet
@Kwebbels: alles gaat prima hoor, eigenlijk helemaal geen klachten tot nog toe en ik hoop dat dat zo blijft! Wat fiets betreft: mijn advies is neem I.ndy mee naar de fietsenwinkel en laat haar zitten op een 20 inch, kijk hoe dat gaat. Zijwieltjes kunnen er op een 20 inch zeker nog aan, Rick rijdt nu op een 22 inch of was het nou een 24 inch????? en dat was de laatste maat waarvoor er nog zijwieltjes te krijgen waren! Gewoon even goed informeren en je laten adviseren is het belangrijkste!
Zo, hier is de VAKANTIE begonnen! (nu alleen nog hopen dat het weer mee gaat werken, want vooralsnog komt het met bakken eruit )
Hier een lekker zonnetje vandaag...af en toe een klein buitje, maar dat is maar 5 minuten...komt vast goed!!!! Wel even lekker zeker om geen verplichtingen te hebben en elke dag op een neer te rijden. Of zie je tegen de vakantie op?
Onze ´jarige jet´ aan het trakteren.....wat genoot ze er van! Heerlijk zeg, als je zo kan genieten van al die aandacht Nou nog 1 weekje naar de peuterspeelzaal en dan is dat ook weer afgesloten!!
Hier de zon nog niet gezien vandaag, het is wel benauwd helaas. De regen is nu gelukkig opgehouden, maar het blijft wel grijs en grauw buiten.... Ik vind het wel lekker idd om even niks te 'moeten', gewoon even lekker ons eigen plan trekken. Vooralsnog zie ik niet op tegen de vakantie, maar dat zal nog wel veranderen hahaha. Geeft niks, komt allemaal goed en ik ben wel heel blij dat we er ook nog 2 weken tussen uit gaan (dat ik de jongens ook eens naar papa kan sturen). Nu eerst maar eens gaan beginnen op de babykamer....daar verheug ik me het meest op . En maandag nog met Joost naar de oogarts, dan is dat ook maar geweest en opa gaat in de tussentijd met Rick wat klussen op de babykamer / meubeltjes in elkaar zetten .
Wat hebben jullie getrakteerd linnielin? Ziet wreef gezellig uit! Wij gaan volgende week trakteren en dan combineren ze datmet afscheid! Gisteren was zijn grote liefde er voor het laatst... Ramoon heerlijk vakantie! Eerlijk gezegd zie ik er wel een beetje tegenop... De psz is altijd weleen rustpuntje en op dit moment gaat het even niet zo lekker maar we zien het wel ! Inga nog even teruglezen xx Nina
Ramoontje: o leuk, dus jullie gaan nu echt met de babykamer aan de slag. Dan wordt het echt werkelijkheid hè, super!! Ben je er al uit welke kleuren het gaan worden, eerst twijfelde je nog?! Eerst gewoon maar lekker gaan genieten van de vakantie, bij jullie is het toch altijd 2 maanden? Dat is dan aan het eind best lang natuurlijk....maar zover is het nog niet Nina: Arinde heeft windmolentjes getrakteerd, met een leuk kaartje eraan. Lekker makkelijk en iedereen vond het hartstikke leuk! Hier was het ook gelijk afscheid hoor, maar omdat er 5 afscheid nemen hebben ze het gespreid zodat ze niet allemaal op de laatste dag trakteren
Van harte met jullie Senna...wist niet dat hij vandaag jarig was lieve Senna, van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!