Kwebbels, 18/20 inch??!!! Hoe groot is je kabouter inmiddels wel niet?? Julian fietst (eindelijk sinds een half jaar ofzo) op een 12 inch fiets, daarvoor kon hij niet bij de trappers hahaha
Ja, mijn vader gaat maandag beginnen met het schilderwerk en de ombouw om de ketel. Dan gaan we dus idd (eindelijk ) echt beginnen. Heb besloten toch alles wit te houden en dan de aankleding met (zilver)grijs te doen. Er komt ook een zilvergrijs rolgordijn en ik heb grijze accessoires en grijze manden en mijn vader heeft 2 grijze (vogel)huisjes gemaakt waar ik wat verzorgingsspulletjes etc. in kan zetten. Zodra het wat lijkt zal ik wel foto's maken . Hier is het inderdaad de hele maand juli en de hele maand augustus vakantie en dan beginnen ze 1 sept. weer, maar dat valt in het weekend, dus nu beginnen ze 3 sept. pas weer . Heb al een lijst meegekregen van de juf van Rick van volgend jaar over wat er allemaal aangeschaft moet worden, dus ik zal ook eens op mijn gemak met mijn oudste zoon gaan shoppen voor schoolspulletjes .
Jij bent natuurlijk toch al een stukje verder dan ik ben, dat scheelt ook. En wat ook scheelt is dat ze bij mij natuurlijk iedere dag gewoon naar school zijn geweest tot nu toe, dus ik vind het nu ook wel fijn om ze gewoon eens lekker om me heen te hebben en niet meer steeds op de klok te hoeven kijken. Maar kan goed zijn, dat ik daar over 2 weken anders over denk hoor, hahaha . Gewoon lekker rustig aan doen en niet te veel willen, dan komt het wel goed!
Goedenavond, Lees veel over kanootjes e.d. Hier kijkt Isabella van ons ook een fiets. Ook een 20 inch ( is ook een grote kabouter) Linnielin ; mooie meid is arinde! Lekker toch dat ze zo genoot van alle aandacht, en ook een heerlijke opmerking over het jaloers zijn van joucke. Nina; ik zie dat je ook zwanger bent! Wat leuk, een derde!! Geniet je een beetje van je zwangerschap? Remonte; super dat je bijna nergens last van hebt, heerlijk! Kwebbels ; wat leuk dat je een presentatie mag gaan doen, wel moeilijk lijkt me over kinderziektes, er zijn er zoveel! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk! Verder weet ik het even niet meer. Ben net weer klaar met werken. Nu lekker een heel weekend vrij (eerste weer na drie weekenddiensten.) gaan morgen met mijn broer en schoonzus naar de dierentuin! Heb er erg veel zin in! Hopelijk morgen weer lekker mooi weer, nu eerst maar eens gaan slapen, welterusten als er nog iemand komt, en anders goede morgen!
@nina: nog gefeliciteerd met Senna! @lisettedijkstra: veel plezier in de dierentuin @ramoontje: leuk joh aan het kamertje beginnen. @kwebbels: wow 20 inxh al. hoe lang is ze dan wel niet? @linnielin: leuke foto. haha erg grappig joucke jaloers. heb verder niets onthouden. wij hebben gisteren de meiden naar opa en oma gebracht voor 2 nachtjes. darna zijn we naar antwerpen gereden en daar een heerlijk dagje gehad. lekker gewinkeld en gegeten. vandaag hadden we nog niet echt iets op de planning en das mar goed ook want zen is nu aelinn halen. moppie heeft erg heimwee. ivy blijft als het goed is wel dus dat wordt iets met zn drietjes vandaag.
Vanochtend geshopt samen met Rick. Hij is al helemaal klaar om naar het eerste leerjaar te gaan, alle spulletjes hebben we al gekocht . Jammer dat hij nog 9 weken moet wachten .
hebben een vermoeiend dametje hier. al een aantal driftbuien gwpasseerd. nu nog ff nadenken of we nog ergens heen gaan
wij zijn vanmiddag gaan fietsen naar steenbergen. toch zo'n 15 km gefietst. misschien niet veel maar voor mij die nooit fietst een marathon. in steenbergen nog wel ff geschuild voor een bui maar verder was het heerlijk. heb alleen nogal zadelpijn
Zo is dat . En speciaal voor Joost ben ik nog eens terug gereden naar die winkel. Hij had een hele leuke rugtas gezien, maar eigenlijk vond ik het onzin een nieuwe te kopen voor 'm....totdat ik onderweg naar huis vanochtend bedacht dat hij eigenlijk nog nooit ZELF een NIEUWE rugtas heeft gekregen voor school; hij heeft 2x een doorschuiver van Rick gehad. Waar overigens niks mis mee is hoor, en ze zien er nog puntgaaf uit. Maar toen bedacht ik me dat ie die rugtas eigenlijk best voor zijn verjaardag erbij kon krijgen en gelukkig was Pat dat met me eens. Hij keek ook zo beteuterd ......Rick kreeg natuurlijk vanallerlei nieuwe spullen en hij niet..... Dus ik ben 'stiekem' die rugtas nog gaan halen voor hem voor zijn verjaardag. Dit is 'm: beestige boekentas arnold het nijlpaard Lilliputiens | kinderen-shop Kleine Zebra
Sann: ach arme Aelinn...is ze inmiddels weer een beetje gekalmeerd? Wel jammer voor jullie zeg! Maar gelukkig gisteren toch nog een lekkere dag samen gehad. En dapper hoor zo'n eind fietsen, dat doen wij ook nooit!!! Ramoontje: leuk om zo geshopt te hebben met Rick. En wat een supergave tas voor Joost!!! Hier krijgt Arinde ook een tas voor haar verjaardag, van Joucke. De tas die ze nu heeft, gebruikt ze al vanaf haar 1e verjaardag voor naar de gastouder enzo, dus die is wel aan vervanging toe! Hier een gezellige dag bij schoonzus en zwager gehad. Manlief moest even helpen klussen daar en ondertussen heeft mn zwager even naar onze auto gekeken. Ideaal dus! Ik heb gezellig met schoonzus en de kids in de tuin gezeten en dus eigenlijk niks gedaan. Ben het nu toch wel zat, want we zaten vanmorgen al om 8 uur in de auto en waren net pas om 21 uur terug, dus best een lange dag!!! Morgen lekker nog een rustig dagje thuis en dan op naar een hele drukke week op school....maar daarna, heerlijk vakantie!!!
Bedankt voor alle lieve felicitaties! We vieren het eigenlijk volgende week maar gisteren hebben we er toch een beetje een feestje van gemaakt! Hij voelde zich echt jarig en nog een feestje in het verschiet! Vervelend Sann dat ze zo'n heimwee had! Hier heeft Senna er vaak last van! Leuk idee Linnielin ik moet echt even iets gaan verzinnen! Hier heeft manlief mannenavond dus ga maar snel mijn bedje opzoeken....denk dat hij morgen niet gelijk aanspreekbaar zal zijn hihi Xx Nina
Goedemorgen. Gister weer afgedanst. En weer goede punten. 3x een 8,5 en 3x een 9, dus mag niet klagen . Mijn ouders,mijn oma en 2 tantes zijn komen kijken . Was wel leuk. Lag om 1 uur in bed en om kwart over 6 stond mika alweer aan mijn bed pfff.
@Daan: goede cijfers zeg!!!! @Linnielin: succes met je laatste weekje! Hier net vreselijk gelachen . We waren bezig met de naam/namen voor de baby en ik kwam toch niet op de naam van mijn opa (we waren bezig met doopnamen). Dus ik belde mijn moeder.....die kwam er in eerste instantie ook niet op , maar uiteindelijk wel. Ook nog de naam van mijn opa aan m'n vaders kant gecheckt....die had ik gelukkig wel goed. Mam begon dus gelijk over dat ze de korte namen van die doopnamen niet leuk vond, dus ik heb haar gelijk gerust gesteld dat hij zo niet zou gaan heten . In de tussentijd heeft manlief een namenlijstje gemaakt met namen die als afkorting dus echt niet kunnen , dus die belde nog terug naar mijn moeder...nou werkelijk waar ik kwam niet meer bij van het lachen, hahaha. In de tussentijd heeft mijn moeder de naam die we gekozen hebben wel een keer of 6 laten vallen, maar we hebben niks gezegd. Ik heb gezegd dat dat een verrassing blijft, maar dat ze hem als 'werknaam' dan maar 'Bertje' moet noemen zo lang . Manlief zei al, ik stuur haar een speciaal geboortekaartje met als roepnaam BERTJE . (voor de goede orde, zo gaat hij dus niet heten )
Vandaag ga ik weer beginnen met werken. . ...rij pas om 9 uur weg en mag van de arbo arts maar 2,5-3 uurtjes werken. Rustig aan beginnen en uitbouwen tot aan de zomervakantie. Dan betermelden en genieten van vier weken vakantie en dan weer volledig aan het werk.