Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: leuk zeg. in een restaurant? fijn dat je moeder kan oppassen.
    @christiea: wat balen meis toch weer teveel gedaan. heb je het wel gezegd tegen je baas? lief van je man. hele dikke knuffel voor jou.
    @linnielin: ow dat zou niet zo fijn zijn als Joucke hooikoorts heeft. hopwlijk kan hij er dan wat voor krijgen.

was een leuk en een baaldagje vandaag. toen het ziekenhuis niet door ging zijn we maar ff de stad in gegaan. was gezellig en ik heb nog een erg leuk jurkje gekocht. heel anders dan ik normaal draag. ben er heel blij mee. enige nadeel was dat we veel later thuis waren dan gepland en ik dus weer niks met mn kapsel heb kunnen doen. heb m gisterenmorgen al gebakken dus denk dat ie morgen te droog is om nog te gebruiken of kan dat nog?

2. Sann; had je hem ingepakt in alu folie? Dan kan je hem nog wel gebruiken lijkt me.

Tja echt teveel gedaan gister, lag iets na negen uur in mijn bed en werd tegen half zes weer wakker. Mijn hoofd zeurt nog wat nu. Ik ga er straks wel nog even wat van zeggen. Gister was ik te boos en dan reageer ik te impulsief en emotioneel en dat moet ik niet doen.

3. Voor een allergietest is hij nog wel te jong, dat wilden ze bij Mees ook nog niet doen, omdat alles nog kan veranderen als ze zo jong zijn.
    Misschien kun je wel een speciale neusspray krijgen die heeft Mees ook gehad en gebruikt hij alleen als hij hem echt nodig heeft.

4. Linnielin; bijna vakantie...heerlijk zeg :) ik pas vanaf de 30e.
    Mees nog een week naar het kdv en Steijn nog 2 weken school
    Heb echt zin om weg te gaan in augustus, we zijn al een jaar niet met zijn viertjes weggeweest omdat mijn man nieuwe klanten erbij heeft gekregen en het zo druk heeft/had dat het niet lukte. De jongens kijken er ook echt naar uit :D

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @christiea: lekkere lange nacht gemaakt dus. hoop dat je baas het begrijpt. ik had de taart terug in de vorm gedaan en daar plastic folie overheen

straks zen weer weg. zo eerst nog ff zwemmen met zn viertjes

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou idd heel goed hooikoorts kunnen zijn.:(
    Hoop dat hij er met medicatie snel minder last van heeft.

Lekker zeg bijna vakantie!:D
    Zit de andere school dichterbij of juist verder weg?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je hem goed ingepakt hebt kun je hem nog gebruiken.:)

Ben wel benieuwd naar je jurkje.:D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Waar ken ik dat van.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook lekker om dus naartoe te leven.:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik was gisteren zo moe dat ik om 20.30 al op bed lag.
    En vervolgens gaat om 20.40 uur de telefoon en om 20.50 uur de telefoon. Om 21.30 uur word ik wakker omdat Niels Karsten laat plassen en Karsten nogal wat heisa maakt.
    Om 4 uur gaat Niels naar de wc en kan daarna zijn slaap niet goed vatten waardoor hij gaat liggen snurken en woelen.
    JAAAAAAAAA het heeft me erg goed gedaan vroeg naar bed gaan.:cool:

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Christiea: dan kan ik me voorstellen dat je wel zin hebt om lekker op vakantie te gaan! Waar gaan jullie heen dit keer? En vandaag maar een beetje rust houden, hè!
    Senn: bij jullie nu ook de laatste schoolweek voor de kids zeker? Hoe lang moet je zelf nog werken, of gaan jullie gelijk al weg?
    Sann: je kan vandaag nog wel wat met je kapsel doen hoor! Maar eerst even lekker zwemmen. Zal wel weer even wennen zijn zonder Zen, na zo'n heerlijke vakantie!

Joucke heeft inderdaad hooikoorts. De dokter was er gelijk van overtuigd. Zeker omdat hij ook al eczeem heeft en al een paar keer een luchtweginfectie gehad heeft, dus gewoon een beetje astmatische klachten en daar past hooikoorts dus goed bij. We hebben nu een drankje gekregen wat hij mag op de dagen dat hij last heeft of de dagen waarop we weten dat we in de buurt van grassen zitten. Dus op de camping mogen we het gewoon elke dag geven. Hoop nu maar dat het gaat helpen, maar dat zal vast wel;)

Ben nu ook zo blij dat we met Arinde de laatste weken hard aan het zelf spelen gewerkt hebben, want ik heb er nu echt profijt van! Zo is ze nu al een uur zelf met de poppen aan het spelen, nou, dat redde ze een maand geleden hooguit 10 minuten:D dus dat geeft moed voor de vakantie!!!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maarit moet alleen morgen nog naar school en Sven ook nog vrijdagochtend.
    Dan gaan ze eerst een week op kamp en dan een week thuis en dan gaan we 3 weken op vakantie.:)

Ik hoop dat het drankje gaat werken voor Joucke want zo is ook niet leuk.;)

Lekker zeg dat Arinde zich nu zo goed kan vermaken.
    Naar welke camping gaan jullie?

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hallo. daar ben ik ook weer een keer:D

linnie. wat vervelend dat Jouke hooikoorts heeft, hier een man die al een paar dagen flink loopt te niezen door een allergische reactie op ies:(
    senn. wat lekker. de kids in de laatste week. hier nog 3 weken school:$
    chritiea. wat naar dat t steeds open gaat. wel goed dat je t laat luchten en datje weer op je zij kan slapen maar hopelijk helen die kleine rot plekjes ook snel. en wat een lieve man heb je zeg dat hij verder vrij heeft genomen

hier. erg druk met voorbereiding op de verjaardagen die komen gaan. taart is besteld en alle spul voor appelflappen in huis incl de slingers. vanavond t huis versieren voor Max alvast want die wordt morgen 2:D
    morgen avond nog even een hoop drinken inslaan en de tulband cake bakken voor Jeroen zn collegas. die is maandag natuurlijk jarig maar heeft vrijdag zn laatste werkdag dus gaat hij alvast trakteren;) ook moet ik nog even t vlees bestellen bij de slager voor de bbq en grill en brood bij de bakker inslaan maar dat gaat goed komen.

verder vanavond weer trainen. de vereniging heeft ervoor gezorgd dat we de hele vakantie door kunnen trainen van 19.00 tot 20.30 uur dus ik vermaak me wel haha. ga vooral op mn zwakke punten trainen en hopelijk heb ik daar na de vakantie profijt van :) vanavond ook zn korte trainen dus ikke blij.

ga nu ook gauw weer verder en als de kids straks in bed liggen is t tour de france tijd voor moi:D

tot later weer

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar camping het Beierse Woud in Duitsland.

Dus bij jullie ook bijna vakantie! Leuk dat ze volgende week op kamp gaan...dan vermaken ze zich prima natuurlijk!

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met alle verjaardagen de komende tijd!!!

Nou, dan vermaak je je zeker wel in de vakantie als je gewoon lekker kan doortrainen. Gaan jullie ook nog op vakantie?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nee helaas geen centjes voor. :( als we wat centjes over hebben gaan we wel naar een dierentuin of pretpark. vinden de kids ook prachtig. en daarnaast slapen we lekker elke nacht in ons eigen bedje:);)

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dagjes uit is toch ook leuk en voor de kids ook geweldig!!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zal hem vanaaf ook hier plaatsen, maar dat lukt niet vanaf m'n foon ;), maar op mijn FB een foto van ong. een uur geleden in de brillenwinkel: Joost mét bril (en tot nog toe gaat het super!)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik heb hem al geliked ;). Ziet er erg leuk uit!

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dames ff weer een taartvraagje. kan ik de taart al invriezen en dan later het puzzelplaatje er op maken? anders moet ik vanavond nog aan de puzzel want wil gezien dat het kapsel al even staat niet wachten tot morgen met invriezen.
    reageer vanavond verder want ben de hele middag met die taart bezig geweest dus nu ff snel koken

Deel Deze Pagina