Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè, dat is ook balen!
    Is dat blijvend dat je om de week zo lang werkt of is dat tijdelijk? Lijkt me best veel;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vaak zie je ook schaatsen op de groei.
    Sven heeft ze nu maat 35-38 en ik ga voor Maarit kijken naar maat 31-34.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dit is inderdaad maat 26-30!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee het is niet om de week, eigenlijk 1x in de 3 weken.
    Maar het is maar net wanneer het uitkomt met Niels zijn rooster, kan ook 2 weken achter elkaar zijn.
    En nee was het maar tijdelijk, helaas door alle bezuinigingen hebben we zoveel netto per maand moeten inleveren en de CAO staat op een 0-lijn dus iets erbij krijg ik ook niet.:x

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg...al die bezuinigingen overal;)

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er weer vandoor. Nog even wat uitprinten voor morgen en dan alvast brood smeren en dan lekker op tijd naar bed!

Fijne avond allemaal nog! Tot morgenavond!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik kleur ook zonder, normaal ook hoor....vind het ook ondingen! Nee, de taart voor mijn moeder staat in de vriezer, een kleine paarse stapel gevuld met bosvruchtenmousse en een paar simpele bloemetjes ;).
    Nee, ik was bezig met mijn babymalletje....heb er nu een paar gemaakt om te oefenen en wilde bij 1 eens proberen hoe het zou gaan als ik 'm een blauw luiertje aan zou doen. Wil over 2 weken een taartje meenemen op kraambezoek bij manlief zijn nichtje, maar wil de taart niet blauw maken, maar blauwe accentjes gebruiken (maar ik wilde geen babyblauw maar echt hard blauw)...;) Gelukkig is het handschoenen-weer dus niemand die het ziet :D.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    nope...:D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten en tot morgen!:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wel ff een fotootje als 'ie klaar is hè.:D

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    linnie: nee we hebben een stuk betegeld voor de deur en op de grens met t gras een opstaande rand gemaakt van sneeuw. daaroverheen een groot stuk plastic en helemaal vol laten lopen met water en gewacht tot t bevroren was. ;) dat plastic zat aan de bloembak kant in de aarde met een schep en aan de kant van de schutting zat t met een paar nietjes vast:):D t plastic is nu weg gesneden omdat t ijs nergens meer heen gaat. de baan is ong 1.5m bij 5 m.d e kinderen hebben er ontzettende lol mee en t ligt er nog zeker een week als t zo door gaat qua vrieskou.

en wat balen dat Joucke alweer ziekig is. hij plant t in ieder geval niet best. beterschap voor m.

senn. mooi he dat glimmende koppie:D en jammer dat karsten t er niet zo op heeft maar dat komt vast wel;)

nou ik ga ff lekker tv kijken en vroeg mn bedje in. net een ongelukje gehad met jeroen hij gooide met een behoorlijke vaart een bal naar me toe en die kwam recht in mn gezicht met als gevolg een dikkig oog en een bril die van mn hoofd af vloog dus barst weer van de koppijn:(
    gat wel weer over voor ik een jochie ben:cool:

slaap lekker allemaal en maybe tot morgen

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat je liever deze hoofdpijn hebt dan die clusters, of is een bal tegen je gezicht ook gelijk een tricker om een cluster te activeren?;)

Leuk gedaan met die ijsbaan zo voor de deur.:D

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: poeh je bent wweer druk geweest zeg. Hoop dat je rug weer snel bijtrekt.
    @ramoontje: haha wil wel eeen foto zien van je mooie smurfenhanden. Ben benieuwd of het goed gaat met rick op het feestje.
    @susanne: wat een superfoto. Ze straalt helemaal. Leuk hoor een eigen schaatsbaantje.
    @linnielin: he bah wat vervelend dat joucke weer zo'n koorts had. Zo werkt het hier ook altijd dat dat gebeurt als zen weg is.

Vanmiddag samen met ivy in de tuin gespeeld. We hadden een emmer water laten bevriezen en heb dat blok ijs uit de emmer gestort en bij ivy in dr kruiwagentje gedaan. Kon ze laten zien hoe sterk ze was. Daarna even naar het dorp gewandeld voor een boodschap. We gaan misschien morgen toch nog schaatsen halen als ze niet te idioot duur zijn en dan hier naar de ijsbaan. Zit hier 100 meter vandaan.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hahahaha schaatsen op het buitenbad zeker.:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sann ik ga naar bed toe.
    Ik hoop dat je lekker slaapt ik spreek je vast morgen wel vanaf het werk.;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    jazeker....ben nu gewoon nog wat dingetjes aan 't proberen, maar van het taartje zelf zal ik idd een foto maken (en van die voor mijn moeder ook nog :cool:;))

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ergens waar ze ook schaatsen verkopen denk ik;). Of misschien in een sportzaak.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Goedemorgen.

Hier een goede nacht gehad. Misschien 2 keer wakker geweest, maar sliep zo weer ;). Zometeen mika naar de psz brengen en dan maar weer eens boodschappen doen.
    Vanavond lekker op tijd naar bed. Merk dat ik dat wel nodig heb.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Haha dat is ook een idee. Maar nee er zit geen water in nu. Zit net een eindje links van ons. Laten ze een groot veld onderlopen

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heerlijk tot bijna 9 uur geslapen. De weegschaal had goed nieuws, er is nu bijna 5 kilo af

Deel Deze Pagina