En dan in haar kamer gerommeld had terwijl ze moest slapen. Dan vind ik het logisch anders straf je haar voor de zooi door geen sticker te plakken terwijl deze eigenlijk bedoelt was omdat ze goed had geslapen.
ja hij komt ook als t goed is. maar niks is zo veranderlijk als Elton zelf haha hij heeft mij vorige week zaterdag toegevoegd op FB. sindsdien is hij ook lid haha
@daan: is zeker een lastige fase. is dat bij finn ook dat ie mika na gaat doen? aelinn is ecjt aan het kopieren en dan helaas ook de mindere dingen. @susanne: ow fijn is dat. zo trof ik ivy dr kast ook aan ndat ze dus voor straf boven gezeten had. heel fijn. @senn: ik hou het wel in de gaten. als het erger wordt trek ik wel weer ff aan de bel. poeh dag is nog niet op de helft en heb het al aardig gehad. dames zjjn lekker dwars. het weer knapt wel goed op. komt zelfs zon en blauwe lucht. lekker aangezien we straks nog ff naar de apotheek moeten
ja ze krijgt een sticker als ze goed gaat slapen. tuurlijk mag ze haar kamer uitkomen als ze naar t toilet moet maar dat had ze ook al gedaan. en toen ze vanmorgen uit haar kamertje kwam zij ze al dat ze gerommeld had maar ik zag niks. tot ik dus haar kledingkast open trok dus geen sticker plakken vanwege t rommelen in de kamer terwijl ze moest slapen
Susanne balen zeg van je gestreken goed I.ndi is t gelukkig nu een beetje afgeleerd! Senn nogmaals sterkte met je petekind Hier kan ik er wel één achter t behang plakken :x Pfff.....Ik heb mezelf maar even in de negeermodus gezet nu en ze ligt op de grond te huilen...En waarom? Omdat ze haar slippers aan wil ipv laarzen. Heb gezegd dat we niet eerder weggaan voordat ze haar laarzen aan heeft :x:x:x Allemaal van die kleine dingen waar ze zooo moeilijk om kan doen! Van de week had ze een ijsje op..Wilde ze er nog 1. Ja, tuurlijk Dacht het niet..Nou wat een drama dat wel niet geweest is zeg...
zo zeg ik ben me toch aan het ruimen. heb echt alles van de vloer gehaald. en onder de bank uit en daarna heel grondig gestofzuigd. zweet me gek zeg. maar wel heerlijk alles weer schoon. nu nog alles uitzoeken wat ik tevoorschijn getoverd heb. moet een beetje opschieten want moet voor 5 uur nog ff langs se apotheek
O heel herkenbaar alleen hier slaat er 1 gewoon op los als het hem niet zint of krijsen is hij ook heel goed in.
Nog minder dan een uur dan vertrekt de bus naar Sven zijn kamp. Vanavond de spullen voor Maarits kamp naar de scouting brengen. Heb het er op de 1 of andere manier best lastig mee. Komt denk ik omdat ik heel moe ben en daardoor niet lekker in mijn vel zit dat ik wat meer emo ben. O Suus, Niels wilde net de zandbak afspuiten om morgen mee te geven maar in allebei zit een grote barst, ik denk door de vorst. Die is echt niet meer te gebruiken, sorry.
tja. ik had t al "moeilijk"met een verjaardag, ik zal t er ook lastig mee hebben als de 2 weg zouden gaan op kamp voor een weekend. en die zandbakken. jammer maar helaas, kunnen jullie toch ook niks aan doen
:x :x :x :x Mag ik effe heel hardgrondig vloeken???:x:x:x:x Mijn nieuwe rolgrodijn op de babykamer wil niet naar beneden, ja tot op zo'n 15 tot 20 cm. Door de warmte lijkt het te zijn vastgeplakt . Lijkt me toch niet de bedoeling.....de baby zal straks toch ook op zonnige dagen overdag in een verduisterde kamer een slaapje moeten doen. Baal echt als een stekker! :x Heb de meneer die het geplaatst heeft net al een mail gestuurd, hoe dit op te lossen of wat te doen. Hoop maar dat hij gauw reageert, want dit vind ik dus echt niet leuk (kan wel janken....is toch een heel duur rolgordijn!)
Ik hoop het ook.....Winkel was tot 8 uur open, nog niks gehoord (maar dat had ik ook niet verwacht hoor, wel stiekem gehoopt )
Heej als je een keertje zin hebt, kom je maar een keertje deze kant op met de kids, blijf je lekker eten, kunnen de kids lekker met elkaar spelen..