Dank jullie wel Ze lagen er gister avond erg laat in dus vandaag was t vooral een dag van uitrusten en relatief rustig aan doen. Helaas ben ik wel kei-hard terug geroepen door mn lijf dmv een cluster aanval die niet te stoppen was. Zo erg was in januari- februari voor t laatst. Ik wens jullie dan ook alvast een fijne avond. Ga ff lekker met de beentjes omhoog en redelijk bij-tijds naar bed Maybe tot morgen!
Hier vandaag nog lekker geklust op de babykamer. Er moet nog 1 lampje bijkomen en dan is het echt helemaal af! Ik zal morgen kijken of ik wat foto's kan maken en plaatsen. Ik ben er iig helemaal blij mee en zelfs manlief vindt het -ondanks zijn eerdere commentaar- ook erg leuk geworden. Nu het rolgordijnprobleem nog opgelost en dan is het helemaal top! Van de week lekker sopje erdoor en dan inruimen, kan me er nu al op verheugen.
@susanne: hier ook nog ff gefeliciteerd met nikita. gelukkig was ik op fb wel op tijd. wat balen zo'n heftige cluster. lijkt me echt vreselijk pijnlijk. @daan: gefelicoteerd met je contract @kwebbels: lekker toch een relaxdaghe @ramoon: he je klinkt lekker blij en tevreden. fijn. ben benieuwd naar de foto's @senn: hoe is het daar in je stille huisje?? lekker gewerkt. was erg druk en dan ook nog een vrij groot trauma wat nog een onverwacht extra staartje kreeg dus hoop drukte. was wel blij toen ik half 8 wat kon gaan eten. viel zowat om. zo lekket mn bedje in.
Ik ben er ook erg blij mee!!! De meneer van de Decorette is zojuist ook geweest. Die schrok en had dit echt nog nooit meegemaakt. Inmiddels is het doek weer helemaal los, maar dus met gaatjes idd . Hij baalde er zelf ook ontzettend van en zou zo meteen gelijk in de telefoon klimmen naar de fabrikant. Hoe of wat nog geen idee, maar het wordt opgelost!
Nou dan nog een paar van de beloofde foto's..... De rechterzijde van het kamertje (vanuit de deuropening gezien):
En aan de linkerzijde staat het ledikantje, met natuurlijk meteen links naast de deur de ombouw om de ketel:
meiden. thnx voor de felicitaties. vandaag is Jeroen jarig en dan is t gelukkig weer voorbij. gaan ook niet veel doen vandaag want loop nog steeds met hoofdpijn rond wat vaak is na een vrij heftige cluster Ramoontje. mooie kamer zeg! en fijn dat t opgelost word met t rolgordijn. sann. vervelend van je dip. hopelijk kom je er snel weer uit ga er maar weer eens vandoor. mn wasmichine heeft zn liedje gezongen dus ik kan de was gaan ophangen haha tot later weer. weet niet hoeveel ik aanwezig zal zijn de komende 2 weken want Jeroen heeft lekker 2 weekjes vrij
Ramoontje: wat een gaaf kamertje, kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt! Sann: balen dat je in een dip zit.....zeker even wennen nu Zen weg is na de vakantie en Ivy ook niet haar afleiding van de psz heeft! Dikke knuffel en hopelijk kom je er snel weer uit!!! Verder is er niet veel blijven hangen.... Hier ons eerste vakantiedagje! Heb al lekker mn boodschappen binnen, vlees in de vriezer gedaan, was opgevouwen en nu wacht ik tot Arinde thuis komt, want die is alweer gezellig met de buurmeisjes aan het spelen. Zou niet weten hoe ik zonder hen de vakantie moest doorkomen hoor, Arinde wilde vanmorgen om half 9 al bij iemand gaan spelen Voor morgenochtend heb ik ook alvast een vriendinnetje geregeld en morgenavond komt schoonzusje en die blijft logeren tot donderdagavond, dus dan heeft ze in ieder geval ook haar afleiding! Vanmiddag wil ik eens lekker aan de slag in de kelder, verder met mn schoonmaak waar ik in de voorjaarsvakantie mee begonnen ben En als het zo nog lekker weer is, nog even in de tuin aan het werk om die nog onkruidvrij te maken voor we op vakantie gaan. Plannen genoeg dus hier!
Hier is het erg stil in huis, maar daarentegen niet minder druk. Ben flink in huis bezig geweest de laatste dagen en kan wat extra tijd aan Karsten besteden wat hij erg fijn vindt. Daarom ben ik ook wat minder op het forum hier. Woensdag gaan we met hem naar Julianatoren en daar kijkt hij enorm naar uit.