Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier met Joost zijn feestje.:)
    En dan liever een feestje met een paar mensen die echt om jullie geven dan een huis vol waarvan de helft er eigenlijk niks om geeft.;)

2. Dank jullie wel voor de felicitaties. Ze heeft tot nu toe een heerlijke ochtend gehad. Nu even slapen en vanmiddag tijd voor het volgende feestje :D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier vanmiddag!:D
    Wat heeft ze van jullie gekregen?:)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ook van mij

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ben er ook meteen weer vandoor. ben een potje gaar met de nodige kneuzingen dus ik ga ff rustig op de bank hangen:)

6. @Senn, van ons heeft ze een fietsje + toebehoren gekregen, van mijn moeder een aparte step, van mijn broer, zus en broertje de aqua waterplay die bij de intertoys in de aanbieding was, van mijn zusje een bloem + vlaggetje op de fiets, van mijn schoonouders een pop, schoonzusje een ice cream spel, ander schoonzusje prinsessenslofjes en doosje met prinsessenelastiekjes, knipjes, enz, van vrienden een paint by color spel, andere vrienden een juwelenkistje + armbandje, van ons ook nog playmaïs en van de buurman een boekje + luistercd, en van de vorige buurtjes een hello kitty bakblik, kinder deegroller en koekvormpjes en nog een aantal kaartjes... Was al met al een super geslaagde dag!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hoe was het?????:D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan kan ze weer vooruit voor een jaar!:D
    Je taart zag er super uit!:)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het was een heel geslaagd feestje!! :) En nog belangrijker: Joost heeft genoten! :D

(het enige wat mij dan weer steekt, is foto's van een babyshower van de oudste zoon van manlief zijn broer, waar dus manlief zijn zus naar toe ging, (heel begrijpelijk!), maar waar dus ook de peettante van Joost heel pontificaal op de foto's staat :(;):x)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat jullie ook een zeer geslaagde dag hebben gehad! :)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: ook hier nog even van harte met E.smee. Wat is ze verwend joh. superdag zo te horen. Had ze nog geen fiets of heeft ze een grotere gekregen?
    @ramoontje: ook een geslaagde dag dus. even voor de duidelijkheid, steekt het je dat je niet was uitgenodigd?
    @susanne: hoe kom je zo beurs? training?

ik heb het helemaal gehad. elke avond is het weer ellende met ivy. met als bijkomend geintje vandaag dat ze na het douchen op de wc had gepoept en niks gezegd had en ook niet afgeveegd en vervolgens lekker in dr blootje op mijn bed zat. ik kan dus nog mn bed gaan verschonen. was verdorie speciaal bijtijds naar boven gegaan zodat ik mn taart nog kon bekleden die afgesmertd in de koelkast staat en.nou is het alweer kwart voor 10. twijfel nu of ik het nog wel ga doen. ben er nog niet goed in dus duurtwel ff voor ik klaar ben. bah kan wel janken

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland

op alle pijntjes na een erg leuke training,:D t is een hele toffe man met een hele fijne stem en een rustige manier van les geven. hij werd niet boos of geïrriteerd en bleef erg rustig als t ff niet lukte. zelf heb ik een pimpelpaarse wijsvinger een blauwe heup en een blauwe knie wat neigt naar een beginnende slijmbeurs ontsteking en een gevoelige jukbeen maar dat is met een week weer over gelukkig;) kortom.......van mij mag hij vaker les geven.:D

ook heeft hij ons kennis laten maken met ge-tape-te batons en dat twirlt echt vele malen fijner. is minder glad( de shaft) en door die tape kun je ook niet uit patroon twirlen en glijd ie bijv met rolls niet zo snel uit je nek of armen vandaan en je baton komt met een hoge trick ook niet zo hard in je handen terug dus we gaan bi9j de technische comissie navragen of wij onze batons mogen tapen;)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ga ook meteen weer weg. de kids liggen net op bed. zijn even langs t kermis-je gegaan in Egmond aan Zee;) helaas waren ze behoorlijk vervelend door de vermoeidheid maar goed. t is vakantie. :)
    wel komende week even de rust en regelmaat terug brengen( hopelijk) want sinds Jeroen vrij is , is mn hele ritme met de kids en t hh foetsie:(:)

slaap lekker en tot morgen, Jeroen is bij een kennis de auto ruiten tinten dus heb ik even tijd voor hier naast de kids

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @susanne: klinkt als een prettige trainer. hoop dat het mag dan die getapete batons.

toen het eenmaal stil was boven een poosje gezeten om zelf weer tot rust te komen en toen toch de taart gaan doen. en toen wilde ik m ook af hebben zodat ie in de vriezer kon dus ook nog versierd. was om half 1 klaar. toen nog opgeruimd, was opgehangen en mn bed verschoond en nu ben ik keikapot maar heb geen rust in mn koppie. erg fij.. de taart is wel aardig gelukt. paar kleine scheurtjes aan de zijkant en de taart blijkt een tikkie scheef maar ik ben er trots op. nu alleen het puzzelplaatje nog. maar nu eerst maar s slapen. morgen en overmorgen weer werken dus kan t gebruiken

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tja sommigen mensen weten niet wat het inhoud om peettante te zijn.:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed gedaan!
    Ben heel benieuwd naar het eind resultaat!:)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zou wel fijn zijn zeg!
    Misschien ook minder drops daardoor?:(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe is het met Max en de race?
    Heeft hij die avond nog wat gegeten?

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

Goedemorgen allemaal!!!!!

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij.
    Allereerst wil ik alle jarigen (ook die al geweest zijn) feliciteren! De juli maand is natuurlijk wel de feestmaand en de meesten van hier zullen het wel al op fb gelezen hebben of misschien hier van iemand anders hebben gehoord, maar vorige week zondag 8-7 is onze dochter Noor geboren. Nog een juli-kindje erbij (al is het geen juli 2008 baby). Alles is zeer voorspoedig verlopen en het gaat prima met ons. Vandaag 1ste dag zonder kraamhulp. toch wel een beetje raar, maar ook wel lekker weer compleet mijn eigen gang gaan.

Ik geloof trouwens dat ik ook wat gemist heb. Zag dat er een klein broertje bij komt voor Rick en Joost en dus een zoontje voor Ramoon. Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!!! Je hebt het dus toch voor elkaar gekregen om een derde kindje te krijgen.
    Misschien heb ik wel meer gemist, maar dit zag ik staan hierboven dus als er nog meer leuke nieuwtjes zijn ik hou mij aanbevolen om dat ook te horen. Ook andere nieuwtjes lees ik hoor ;) .

Liefs van mij

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

Onze kleine meid net een uurtje oud P7080239.jpg

Deel Deze Pagina