idd een hele mooie dag was qua weer ook gunstig. ik zat 's morgens nog buiten in het zonnetje een kop thee te drinken en 's middags tijdens de bevalling goot het en op het moment dat ze er was scheen de zon weer
gelukkig maar! je weet het wel, maar luister goed naar je lichaam en doe dus rustig aan voordat je wel veel last van je bekken hebt
ah joh, dat komt wel goed. Als je net zo'n lieve kraamhulp krijgt als ik die wil dan vast wel tussen de middag ze van school halen voor een broodje
Lekker dienstje zo. Wisselend druk en minder druk. Even nog iets voor de taartenmaaksters. Zit even wat te twijfelen. Overal als ik google op stapeltaarten zie ik taarten waarbij de bovenste laag hoger is dan de onderste. Mijn 2 lagen zijn ongeveer even hoog en ik twijfel nu of dat wel staat Anders moet ik een nieuwe bakken of nog een laag toevoegen
Geen idee met de hoogte, denk dat het niet veel uitmaakt, zolang de bovenste taart maar kleiner is in omvang dan de onderste lijkt me .
Dan heb ik ook nog een taart vraagje . Ik wil woensdag eigenlijk de taart voor Mika zijn verjaardag maken. Denken jullie dat dit te vroeg is? Dus bakken/vullen bekleden? Mika is vrijdag jarig, denk dat het wel moet kunnen toch? Zolang de taart maar koud staat lijkt me. Anders moet ik donderdag ergens een gaatje vinden om het allemaal te doen.. Zou denk ik nog wel lukken, maar dan moeten de kids even tijdelijk ergens verblijven .
Ik weet het. Heb vanmiddag ook echt alleen op de bank gezeten. Toen eten gekookt en de jongens in de douche gedaan. Die liggen nu lekker in bed en ik zit op de bank.