Alle kindjes die al jarig zijn geweest en die nog hun verjaardag moeten vieren ...gefeliciteerd met jullie dag en dat jullie allemaal een geweldige tijd gaan krijgen op school. Ik heb verder niet zo veel te melden. Mees heeft nu al vakantie en is een stuk chagrijn op het moment heel vervelend. Gelukkig moet ik nog een week werken, dus wat afleiding. Steijn moet alleen vandaag en morgen nog naar school. Nu hopen dat het weer beter wordt, kunnen ze lekker buitenspelen
ja ik had dora en diego die samen met boots aan de liaan hangen.. heb alleen maar dora en diego gedaan, boots heb ik achterwege gelaten . pff volgende keer hoop ik dat mika gewoon hello kitty wil . En eigenlijk als ik een puzzelplaatje maak, moet ik zo'n gun hebben, want zonder zwarte lijnen ziet het er niet mooi uit vind ik..
Dacht dat je met Niels wel goed overweg kan . Sorry senn ik kon het even niet laten om deze opmerking te plaatsen
Je kan een tube decorating Icing kopen (heb zelf Wilton) en daar zet je een spuitmondje op (ook van Wilton) en dan kun je ook lijnen trekken. Zo heb ik de Spongebobtaart van Sven gedaan vorige jaar.
bedankt christiea en kk. pff vergat net op de wc even voorzichtig te doen dus ros er zo met papier overheen. trok en deed erg zeer en nou bloed het weer.