@christiea: klinkt als een geslaagd dagje. hoe werkt dat dieet. moet je dan apart voor jezelf koken? zo mn ramenwasspul opgehaald. nu met een slapende aelinn in de auto terwijl papa en ivy boodschappen doen. ff nog nadenken of ik mee ga zwemmen of dat ik aelinn lekker op bed leg.
Nee ik heb 1 koolhydraten uur per dag en die doe ik altijd 's avonds, dus dan eet ik gewoon mee (aardappelen, rijst (wel basmati rijst) en pasta (volkoren), fruit eet je ook in je uurtje. Verder eet ik bijvoorbeeld bij het ontbijt 2 Atkins crackers met roomboter en bijvoorbeeld kaas, ham, kipfilet, filet americain, brie Of ik neem volle yoghurt met amandelen, paranoten, walnoten, hazelnoten, eetlepel lijnzaad met wat koekkruiden of kaneel en eventueel met een gekookt eitje erbij. Met de lunch eet ik eigenlijk altijd salade, met tonijn of makreel, kipfilet of brie. Geen tomaten wel komkommer, paprika, bleekselderij, bosui, etc... Dressing maak ik van olijfolie en balsamicoazijn of rode/witte wijnazijn Of van mayonaise ( Zaanse, die bevat bijna geen kh) met yoghurt, scheut lijnzaadolie Die 2 kh arme maaltijden mogen niet meer dan 5 Gr. Kh bevatten in totaal. Als tussendoortje kun je bijv. Een gekookt eitje nemen, bifi worstje, of een handje noten ( geen pinda's en cashewnoten die bevatten teveel kh en ongezouten). Ik heb nu zelf bijna geen tussendoortjes meer nodig. Verder natuurlijk 1,5 liter water, groene thee, en koffie. Sapjes, wijn etc... Is voor in je uurtje. Als je er echt meer over wilt weten, moet je is op haar site kijken. Grip op koolhydraten van Yvonne lemmers Het voelt in het begin een beetje onnatuurlijk om zoveel vet te eten, maar het werkt echt en ik moet zeggen ik heb me nog nooit zo fit gevoeld (mentaal en lichamelijk).
Yep....eigen fabrikaat Hierbij ook foto's van mijn 'verbouwde' overtrekje. Van 1 helft heb ik een overtrekje gemaakt voor in de wieg/kinderwagenbak en van de andere helft heb ik en lakentje voor in het ledikant gemaakt.
leuk geworden zeg!!! zo leuk als je zoiets kan. toen aelinn geboren was kreeg ik van iemand ook een lakentje met dr naam in verschillende stofjes er op. das ook erg leuk
vanmiddag met 1 van de katten naar de dierenarts. al een week heeft ze een erg lawaaierige ademhaling maar verder nergens last van. alleen sinds gisterenavond toch wel zichtbaar benauwd. zie dr met dr hele lijf ademen en af en toe dr nek strrekken. maar even naar laten kijken dus. daarna weer werken. deze week 3 dagen vanwege de vakantie
Ik was ook een echte broodeter, nu niet meer. het went. Helemaal omdat ik weet hoeveel last ik ervan krijg (darmkrampen) en ik er alleen maar meer honger van krijg en dus blijf eten (koolhydraatverslaving) Na een week of 2 kan je wel wat koolhydraatarm brood eten. Ik heb er nu standaard 1 in de vriezer liggen.
ik. denk er nog s over. ik ga eerst maar weer gewoon s stoppen met snoepen en snaaien. daar is weer flink de klad in gekomen de laatste tijd
pff geloof dat ik hier maar heel zachtjes op de pintjes van mn tenen ga lopen. zen heeft door slecht slapen een humeur om op te schieten
Zo, een emotionele dag met een hoop herinneringen, maar met een mooie dienst. Nu met de voeten omhoog op de bank een beetje bijkomen.
@Ramoon: is het vandaag een jaar geleden dat die vriendin overleed of was het iets anders? Knuf in ieder geval Wat een dag zeg. Vanmorgen belde de bank dat mn pas geblokkeerd was want was voor de tweede keer binnen een jaar geskimd. Gelukkig dankzij goed afschermen van mn code geen geld weg maar moet nu wel wachten op een nieuwe pas en pin. Zat net die andere nieuwe pin er net goed in, kan ik weer opnieuw beginnen. Rond kwart over 1 wilde Zen naar de dierenarts en bleek de auto helemaal niks meer te doen. Hij met zijn auto gegaan en ik de wegenwacht gebeld. De accu was volgens die man (die heel irritant vaker naar mn decolleté keek alsof daar soms de woorden uitkwamen) niet goed meer. Weer aan de praat gekregen en moest maar een uurtje gaan rijden of laten lopen en hopelijk start ie straks ook nog. Ondertussen kwam Zen terug. Lisa blijkt een luchtweginfectie te hebben en heeft een kuurtje gekregen. Zen en de meiden mee de auto in en rijden maar. Zen zegt stop ff bij de bank want bij de dierenarts deed mn pas het niet tot 2 keer toe. Hij bij de ah naar binnen om geld voor mij te pinnen en wat denk je: hap,slik,weg pas. Hij ing bellen en jawel hoor ook geskimd, ook een nieuwe pas en pin. Gelukkig zit de rabobank bij ons dus ben ik met mn geblokkeerde pas en legitimatie wat geld gaan halen. Hoor ik op mn werk ook nog dat mn leidinggevende waarschijnlijk vergeten is mn overtollige uren uit te laten betalen. Grrrrr, wat een shitdag zeg. Duimen maar dat mn auto start straks. Heb er niet veel vertrouwen in want toen ik m thuis starte had ie toch net een klein tikje langer nodig dan anders.
Nee, da's inmiddels zelfs alweer wat langer geleden. Nee, vandaag was de begrafenis van manlief zijn oudste broer (de broer die onder hem komt).... En ondanks dat ik dan niet zo veel heb met mijn schoonfamilie, was het toch een emotionele dag. Bracht ook wel wat emoties en herinneringen aan mijn overleden vriendinnnen naar boven, en dan die hormonen die hoogtij vieren.... Pfff, erg uitputtend, maar we hebben het doorstaan. Alleen op het kerkhof vond ik wel heel confronterend hoor, dat had ik eigenlijk nog nooit echt meegemaakt en toen we daar heenliepen vanuit de kerk en ik zag die bult met zand op het pad....brrrrr. En dan mijn schoonzusje (zijn vrouw) die hartverscheurend afscheid nam van de kist bij het graf, en dan de broers/neven/zoon die de kist zelf lieten zakken.... Hopelijk duurt het nog heel lang eer er weer een begrafenis is! Vervelende dag voor jullie dus.... Hopelijk doet de auto het straks, en hebben jullie heel snel weer een nieuwe pinpas met (een niet al te moeilijke) pincode!
Wilde gisteravond hardlopen maar toch maar vanochtend gegaan. Ik vond 25 graden echt te warm. Vanmorgen om 6.20 uur was het lekker 15 gr veel beter en heb even heerlijk gelopen. Alleen vanmorgen nog werken en dan vakantie. Heerlijk. Maandag controle in het ziekenhuis (laatste keer) en dan beginnen met de voorbereiding voor Italie.
@christiea: lekker als het nog zo rustig is. succes je laatste ochtendje. @ramoontje: beetje bijgekomen van gisteren? net de keuken weer ff netjes gemaakt. nu aan een bakkie koffie en dan de was s buiten gaan hangen. Zen is met de auto naar de garage. ben benieuwd want hij blijft erg lang weg. probeerde al een berichtje te sturen alleen hoorde zn foon vervolgens op de tv dus dat schoot niet op
Hmmmm, niet echt ....maar dat komt ook omdat ik al een paar nachten slecht slaap..... Fijn dat de auto het gisteravond iig wel deed! Ben benieuwd of Zen wat wijzer wordt in de garage en of ze het euvel snel kunnen verhelpen. Bij mijn auto was het weer eens tijd voor beurt en een reset van de boordcomputer (krijg ook steeds een 'fout'code bij het starten mbt de roetfilter) en had graag gezien dat dat vóór onze vakantie geregeld was, maar toen manlief daar begin vorige week voor belde was er pas weer plaats en tijd als we terug zijn van vakantie (oftewel we moeten een dikke 5 weken wachten ). Ze hebben ons wel verzekerd dat het (de melding mbt de roetfilter) geen kwaad kan......nou ja, de tijd zal het leren.