Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Je laatste ochtendje werken zit er bijna op!!!! :)

2. YESSSS vakantie :D kids in zwembadje en ik in mijn bikini op de bank in de tuin :)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mij veel te warm buiten....wij vertoeven al 2 dagen binnen...:)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @christiea: geniet van je vakantie!!
    @ramoontje: kan me voorstellen dat je het met je dikke buik te warm vindt. kalm aan maar.

ben een beetje met het verkeerde been uit bed gestapt. ik ben niet lekker wakker geworden. doodmoe, misselijk en beetje hoofdpijn. Zit nu met de meide beneden. zen was al sinds 6 uur wakker dus die wou langer slapen.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, dit is normaal al niet mijn favoriete weer maar nu helemaal niet. Heb het om 18u welgeteld 15 minuten uitgehouden buiten ;), precies lang genoeg om een filmpje te maken van Joost die eindelijk alleen van de glijbaan durft.:D
    Maar ik klaag niet hoor, ben wel blij met eindelijk mooi weer! :)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallootjes ;).
    Hier heb ik eindelijk even een beetje rust. De kids liggen heerlijk op bed. Gister was het ergens rond 10 uur dat ze naar bed gingen, en de rest van de week ging alleen Mika zo laat naar bed, maar meer omdat hij met papa buiten in de tent mocht slapen ;).
    Verder gister een beetje chaggie geweest. Het wel bekende 'ikkrijgnietgenoegsex' verhaal. Wordt er langzamerhand (kots) misselijk van. Met andere woorden ik moet maar zin maken... en als ik geen zin heb heb ik pech.. soms denk ik van doe maar gewoon tis binnen 10 minuten toch klaar ;). maar is wel verdomd moeilijk als je geen zin hebt..
    Dus gister voordat wel lekker met z'n tweetjes op het terras gingen zitten was het weer zover. Meneer had zin en ik niet, dus toen was ie boos en ik chaggie omdat het weer eens zover was, heeft bijna de hele middag verpest.
    Vandaag had ie me buitengesloten, beetje ook mijn eigen schuld maar goed.. gelukkig kon ik nog bij een vriendin terecht die me hun sleutel gaf zodat ik gewoon kon sluiten als ik weer naar huis ging, want hun stonden op het punt om te gaan. Was wel erg lief!

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: ik zag het filmpje van Joost. goed zeg!!!!
    @daantje: jee joh dat mika dat vol houdt een hele week. ivy en aelinn lagen er gisyeren en vandaag bij hoge uitzondering om half 9 in en dan zijn ze helemaal hiwperdepieper van vermoeidheid. hmm lastig die discussie. herken het momenteel absoluut niet. wou juist dat het weer kon. maar had hij je expres buiten gesloten dan?

lekker dagje gehad uiteindelijk. tegen de middag richting bouwmarkt vertrokken. onze hardhouten tuinset had het een paar maanden terug volledig begeven en op die plastic stoelen houdt mijn rug het niet dus we wilden graag wat anders alleen was veel te duur. we hadden gehoord dat alles nu flink met korting was dus maar s kijken. troffen we toch een prachtige wicker loungeset voor de helt van de normale prijs. daar zit ik dus nu lekker op. witwicker met zwarte kussens en op de tagel een glasplaat. we zijn er echt superblij mee. daarna nog rondje krabbefoor gedaan. das een braderie maar dan over de hele binnenstad van bergen op zoom. altijd leuk alleen wel erg warm dit keer. nu heerlijk loungen. biertje erbij en ik ben een tevreden mens.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou nee gelukkig niet zeg ;). Ik dacht dat mijn moeder wel thuis was, dus ben met finn op mijn arm naar haar gelopen en leon ging met mika naar het bos waar een beek is waar je in kunt zwemmen, maar omdat finn niet zo lekker was vanmorgen wilde ik dus naar mijn moeder toe en finn daar in badje doen, maar helaas was mijn moeder niet thuis en toen ik de bocht om was weer terug naar huis zag ik leon weg rijden met de auto en ik had geen sleutel,telefoon helemaal niks bij, dus ik was buitengesloten ;).

Mooie loungeset trouwens!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow haha ik dacht al. tnx. hij zit erg lekker ( alleen die muggen grrrrr)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heerlijk tot 10 uur geslapen en nu lekker buiten zitten. vanmiddag weer ff naar de overkant lekker zwemmen. Wat een slecht leven heb ik toch:D:)

11. Rustig hier!

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Hallo allemaal,

Wat een rust hier geweest!
    Weet niet zoveel meer ben een beetje een zeef.
    Jos heeft zijn hoofd vorige week gestoten en nu een hersenschudding dus veel rust nodig, Alles komt dus een beetje op mij neer. Dus lekker druk!
    Las wel van Daantje iets over sex en dat Leon daar Chagerijing van word, ik vind dat behoorlijk kinderachtig. Je zin niet krijgen en dan maar lekker gaan dreinen. En ik zou ook zeker niet gaan toegeven als je geen zin eraan hebt, dan is het toch totaal niet prettig?

Ramoontje wat ben je handig met de naaimachine! Erg leuke dingen gemaakt!

Christie fijne vakantie! Lekker genieten in Italië!

Sann fijn zeg een nieuwe loungeset! Hopen dat het nog heel lang mooi weer blijft en je er vaak gebruik van mag maken!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @lisette: ow jeetje das mindr een hersenschudding. beterschap voor hem en jij sterkte met de drukte.

ze hebben vannacht in onze garage geprobeerd in te breken en ook in een aantal andere. gelukkig niet gelukt maar de deur was wat ontzet en aan de zijkanten op de sluitpunten zijn sporen te zien waar ze er met iets tussen gewrikt hebben. wel schrikken toch.
    Zen is met de buurman vanmorgen 2 keer naar de stort gereden met een bomvolle aanhanger. onze tuin en schuur weer wat leger en eindelijk de kapotte wasmachine van de zolder. ik gezellig met de buuv een bakkie gedaan en ff boodschappen gedaan terwijl zij bij de meiden bleven. erg fijn. strakjes weer werkeb. heb niet veel zin want voel me niet helemaal lekker, maar goed gaat wel weer over

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Even een kort berichtje van mij! Mika fietst zonder zijwieltjes! Echt in 1 dag gewoon. Vanmorgen lukte het niet, toen tussen de middag en hoppa meneertje fietst eventjes gewoon aan! Die was niet meer te houden natuurlijk en strakjes gaan we dus ook op de fiets naar opa en oma waar de kids vanavond gaan slapen :D.

15. Wat goed van Mika zeg! Wat voor inch maat heeft hij?

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pff slecht geslapen. Zen ook heel erg moe en een zeer lijf dus die was nogal knorrig. zegt ie net ik denk dat ik vanmiddag ff naar fort sabina fiets, daar kunnen de dames lekker rondrennen. ik zeg prima lekker doen dan. zegt ie ineens dan kun jij er met de auto achteraan. euhhh schat ik moet vanmiddag werken en heb geen zin om dan daarvoor ook nog naar dat fort te gaan. en nu is ie dus volgens mij chaggie daarom. ik hoef toch niet altijd mee zeg of zie ik dat nou verkeerd

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    12 inch...

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Waarom moet jij er dan met de auto achteraan Sann.. Nee je hoeft ook niet altijd mee. Hier doet leon ook vaak dingen met de kids of 1 van de kids alleen.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    vind ik dus ook. maar het heeft zichzelf opgelost. hij liep behoorlijk te brommen omdat ie zo moe was dus heb gezegd dat ie dan maar moest gaan slapen. dan douche ik wel als hij wakker is.
    ben vanmorgen nog druk geweest. bovenverdieping grondig gestofzuigd en kleding uitgezocht. heb al 2 zakken voor de container. ben nog niet klaar maar kan nu niet verder met zen in bed. jammer, was wel lekker op gang. kan nu geen moer door een brullende boze Aelinn. Straks voor mn rust maar werken:D

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga ook echt niet altijd mee hoor. Vind het heerlijk dat manlief de jongens ook wel eens eventjes mee neemt (of 1 van de 2). Op het moment is fietsen met papa helemaal hot en ik geef niet zo veel om fietsen....dus dat doen ze samen met papa ;).

Deel Deze Pagina