Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog even een snel een foto van de taart;)
    Het was verder een prachtige dag met heerlijk weer, veel gezelligheid, een superverwend meisje en een heerlijke bbq. Kortom een pracht-verjaardag!

Nu snel naar bed:)

Bijgevoegde bestanden:

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat stom, gistdrmorgen dacht ik er nog aan dat Arinde jarjg was. sorry

lieve Arinde alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie taart had je zeg!!!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lekker snugger weer. bedenk me ineens dat Arinde in jullie vakantie jarig was. nouja alsnog gefeliciteerd dus. haha

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...geeft niks hoor:D

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Arinde ook van ons nog van harte proficiat met je verjaardag!
    En je hebt een schattige taart gekregen ;).

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, Daan! Ze was de 21e al jarig geweest hoor, maar toen waren we op vakantie. Afgelopen zaterdag vierden we het daarom pas;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, de laatste 2 vakantieweken zijn hier aangebroken. Volgende week gaan we rustig aan maar weer aan school denken (alvast een dag inrichten, nieuw thema voorbereiden etc....) en dan heb ik ook bijna de hele week al volgepland staan met andere afspraken.

Deze week nog lekker rustig, alleen woensdag en zaterdag iets op de planning staan. Dus het huishouden een beetje bijwerken en verder wil ik me eens gaan verdiepen in het maken van een digitaal foto-album. Bij Arinde ben ik nog gewoon gaan plakken, maar ik merk dat ik dat gewoon slecht bijhoudt. Bij Joucke heb ik nog helemaal niks gedaan en daar baal ik wel van. Dus nu maar eens kijken of ik een digitaal album wat vind, dan ga ik daar van de week maar eens mee aan de slag. Het lijkt mij dat dat wat beter bij te houden is:)

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Linnielin: hard gegaan he die vakantie. Hmm die foto's is hier ook zo'n project wat maar niet van de grond komt:)

Druk dagje gehad vandaag. Vanochtend al om kwart over 6 wakker van een vrolijke Aelinn. Om 7 uur er maar uit gegaan. De ochtend in huis bezig geweest en rond 11 uur boodschappen gaan doen. Aelinn in de kinderwagen en Ivy op dr fiets. Voor het eerst dat ze verder kwam dan het terrein bij de garages. Ben blij dat ze nu eindelijk de smaak te pakken krijgt. Gaat ook hartstikke goed. Alleen het op gang komen lukt soms nog niet. Vanmiddag mn schoonmoeder op visite gehad, daarna zelf nog op visite geweest bij de buren en toen maar snel eten koken. Tijd ging veel te hard. We hebben trouwens nog 10 daagjes vakantie geboekt voor oktober. Heerlijk naar duitsland. Nu kan het nog buiten de vakanties dus nog ff gebruik van maken. Heb er nu al zin in. Voor het eerst in 10 jaar dat we langer als een week weg gaan:)

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik kreeg gisteren een berichtje van mn gastouder dat ze met haar jongste op de seh zat. die heeft bij de kapper iets van waterstof over zich heen gekregen en heeft dus chemische brandwonden. hij moest afgelopen nacht in ieder:( geval blijven. hj leek niet echt pijn te hebben maar het zag er wel heel akelig uit. zo zielig

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oei oei, hoe kan dat dan? brr, je moet er toch niet aan denken :(.

11. Waterstofperoxide? Dat wat ze gebruiken om het haar te ontkleuren?

12. @Linnielin, leuke taart zeg! Dat kroontje, hoe heb je die zo mooi zilver gekregen?

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Waterperoxide gebruiken ze om de verf te mengen ;), of blondering.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik weet het niet exact. ze zei iets van waterstof dus ik dacht ook aan waterstofperoxide. hij moet in ieder geval nog wel blijven. heb mn schoonmoeder dus maar gevraagd want ik moet werken.
    ivy is flink uit dr doen door een kapotte teen gisteren. die raakt in paniek als ze bloed ziet. eenmaal een pleister er om is er niks meer aan de ha
    nd. alleen die pleister is er nu bijna af maar mag m echt er niey verder af halen. groot drama dus die is alleen maar aan het jammeren en weigert benedrn te komen. aelinn loopt lekker te draken ondertussen. heeel vermoeiend stel drd vandaag

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vanavond voor het eerst werken bij mijn nieuwe werk! Heb er zin in!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vandaag het konijnenhok helemaal schoongemaakt, daarna nog naar de bakker gefietst met de kids en brood gehaald want dat was op. Zometeen nog wat uitzoeken... en dan alvast aan het eten beginnen.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: werkse! Hoop dat het goed bevalt.

Zit op mn werk. Redelijk rustig nu weer aan het worden. Niks aan die zomerperiode.
    Zoontje van mn gastouder is wer thuis gelukkig. Brandwonden op zn arm vielen nog mee maar op zn billen waren ze 3de graads en dusdanig dat de zenuwuiteinden ook aangetast waren en hij er dus weinig pijn van heeft. Het was inderdaad dus bij de kapper gebeurd. Hij is tegen een karretje gebotst en op zn kont gevallen en van dat karretje is dus een bakje waterstofperoxide zo in zn schoot gevallen. Zal nog wel even duren voor dat allemaal genezen is. Wel heftig hoor.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow idd heftig!

Het werken is goed bevallen. Was erg leuk!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: fijn dat het werken leuk was
    kon vanmorgen absoluut mn bed niet uitkomen zeg. ben nog zo moe. ivy heeft bij mij geslapen. had de energie niet om dr terug te sturen. Vanmiddag komt Zen weer thuis voor een weekje dit keer. ga nu mn koffie maars opdrinken en me dan op een megabult te vouwen was storten.

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fietst Ivy nu zonder zijwieltjes? Hier hebben we het in de vakantie weer geprobeerd, maar het is nog geen succes bij Arinde helaas!

Heerlijk zeg, nog een vakantie in oktober. Bij ons belde schoonzus en zwager net dat onze vakantie in oktober niet doorgaat omdat zwager toch geen vrij kan krijgen ivm problemen op het werk:x

Deel Deze Pagina