Senn: balen zeg dat je de reis naar Amerika niet doorgaat! Maar de gezondheid van je sv gaat natuurlijk voor! Hopelijk mogen de operaties goedgaan en heeft hij er baat bij! Sterkte voor jullie en voor je schoonouders! Leuk dat Karsten zo met plezier naar school is gegaan, toch weer een opluchting. Zo wordt het voor jou wel heel stilletjes he, op je vrije dagen!!!
heftig hoor. nog 2x in dit jaar gelukkig mag hij nu naar huis. heeft hij wel hulp thuis ?? ook voor je schoonmoeder?
Hier vandaag mn eerste werkdag weer gehad. Vanmorgen waren de kinderen nog vrij en hebben wij flink vergaderd. Een nieuwe school brengt natuurlijk allerlei nieuwe situaties met zich mee, dus dat moest allemaal doorgesproken worden. Vanmiddag kennis gemaakt met de nieuwe klas, dat komt vast goed! Een leuk klasje leek het me!!! Morgen is dan de eerste schooldag voor Arinde ook een feit. Zondag zei ze opeens dat ze pas naar school wil als ze 5 is, maar nu niet meer hoor! Ze is vanmiddag even met de oppas langs haar klas gelopen en heeft de juf alvast een hand gegeven en nu heeft ze er dus helemaal zin in. Ik denk dat het morgen even doorbijten is, maar dat ze daarna helemaal om is Mijn vriendin komt morgen de hele dag, dus ik heb ook gelijk wat afleiding
Gelijk hele dagen is ook wel heel veel hoor als ze net beginnen, en dan nog die warmte erbij...... Hopelijk heeft hij het toch wel leuk gehad vanmiddag!?
Ik zag de bui al een beetje hangen en jullie zelf waarschijnlijk ook. Jammer.....maar idd eerst maar goed herstellen en dan volgend jaar naar Canada! Veel sterkte voor jullie en voor je schoonmoeder en -vader!
Ik ben vanochtend op controle geweest bij de VK. Heb gelijk mijn anti D spuit gekregen, want ook deze uk heeft een positieve bloedgroep, terwijl de mijne negatief is. Nou ja, viel alles bij elkaar best mee ondanks dat ie in de spier gezet wordt en de vloeistof vrij dik is. Bloeddruk was invergelijk met 3 weken geleden wat lager (meer normaal voor mij zeg maar) maar ook keurig. En de vakantie heeft goed gedaan, want ik was bijna 1,5 kilo afgevallen . Kleine uk maakt het ook prima (maar dat had ik zelf al wel gevoeld ), maar ligt wel nog altijd in stuit....hoofd rechtsbovenin en de billen linksonder, schuin tegen mijn schaambeen aan. En zo ligt hij dus al een week of 15 inmiddels. Wil nog altijd niks zeggen volgens de VK, maar ik had het er met mijn vriendin over vanmiddag (verpleegkundige gynaecologie) en die liet ook wel doorschijnen dat de kans dat hij draait als hij al zo lang zo ligt wel steeds kleiner wordt. Nou ja, we zien wel, maar als hij zo blijft liggen dan wordt een stuitbevalling 'm iig ook niet, want dan komt 'ie er niet uit.....dan wordt het dus een keizersnede. Hmmmmm, nog maar niet te veel aan denken....eerst nog een groei/liggingsecho over 3 weken.
oh jawel hoor . De juf had hem nog gevraagd waarom hij zo moest huilen en hij vertelde dat hij te laat was omdat de bel al gegaan was . Maar ze hadden in de pauze gezellig samen gehinkeld en gehuppeld . De juf vond dat Mika snel leerde, dus dat is alweer iets positiefs..
Misschien is het wel een klein eigenwijsje , en draait ie toch nog op het laatste moment. En als het niet zo is, is het niet zo, dan maar een keizersnede
Gelukkig ben ik druk genoeg in huis op de vrije dagen dat die tijd zo voorbij is. Stiekem vind ik het ook wel lekker.
Hulp is niet nodig. Hij moet het rustig aan doen en dan bedoelen ze gewoon het leven leiden maar niet mee gaan helpen met verhuizen e.d. Die katheterisatie liep via een infuus/ader en heeft er niks van gevoeld.
ramoontje. nog gefeliciteerd met Rick. had al via facebook gereageerd maar hier nogmaals daantje. jeetje dat mika zo blijf hangen aan je been. gelukkig heeft ie t toch leuk gehad. linnielin. ook alweer de eerste scooldag voor Arinde. hier nog lekker 2 weken vakantie verder. ben niet veel aanwezig. zit niet lekker in mn vel door de vele clusteraanvallen. t is nu helemaal heftig met die stomme menstruatie dat mn humeur er ook niet beter op wodt gelukkig begint morgenavond mn pil weer dus hoop er snel vanaf te zijn incl de vreetbuien en t trek hebben in chocola en hopelijk luisteren de kids ook wat beter want die zijn me nu erg aan t uitproberen:x met Nikita en Max gaat t goed. Nikita heeft nu wel uitgevonden hoe ze Max snel op de kast krijgt dus die is erg bezig op t moment. Max gaat erg hard vooruit met t praten dus mag verder niet klagen. hopelijk wordt t snel rustiger in huis als Nikita haar overtollige energie kwijt kan op school ga nu maar weer eens een boterham smeren, zullen nu wel ontdooit zijn oh en senn. wij kunnen helaas niet langs komen op de verjaardag van Sven. iig op de dag van t feestje. wij hebben die dag een klus voor Styletrip en t weekend erna gaan we met mn moeder en haar vriend een weekend weg naar Duitsland dus we moeten even een andere dag plannen want sept is een behoorlijke drukke maand met afspraken