nog heel pril.....4 weken.....vandaar ook dat het eerst maar eens een mooie plakbeeb moet worden, maar ik wilde het natuurlijk wel met iemand delen, dus dan maar met jullie....moet er toch over kunnen praten (nou ja, schrijven )
Het halve werk (slikt even een keertje ) Nee, maar zolang er op FB en hyves nog maar niks gerept wordt vind ik het niet zo erg...Maar de beide families (en de 2 oudsten van manlief) weten nog van niks natuurlijk Wat zei Niels?
Ik zei tegen hem dat we weer een zwangere hadden en hij wist gelijk dat jij dat moest zijn. Hij is heel blij voor jullie.
Flauw, hij mag nooit meer raden Nee hoor , lief van hem, dankjewel! Enne, volgens mij is de grijns op jouw gezicht nog groter dan die op die van mij!
Liiiieeeeffff! Dankejwel! als de rest straks maar half zo blij is voor ons als jij bent, dan is dat een pak van mijn hart
En al zou dat niet zo zijn dan zegt dat iets meer over hun dan over jou. De mensen die echt om je geven zijn alleen maar blij voor je. Niet positief reageren kan ook een vorm van jaloezie zijn en dat verwacht ik een beetje aan de kant van Pat zijn familie. Maar lekker laten waaien, jullie zijn er gelukkig mee en dat is het aller belangrijkste. Je ouders zullen je wel om je nek vliegen.
Wij zijn er idd blij mee, da's waar. Tja, de oudste 2 kinderen....die zullen niet blij zijn....maar dat waren ze bij de andere 2 ook niet . En mijn ouders....of ze me om m'n nek vliegen weet ik niet, ze zullen het iig niet verwachten (gezien ook alle opmerkingen van mijn moeder in de richting van mijn schoonzusje )...maar die zullen misschien aan het idee moeten wennen, maar uiteindelijk zullen ze idd wel blij zijn. Ach ja, komt allemaal goed zullen we maar zeggen!
Dat gaat zeker goedkomen. Krijgt de kleine dan de Belgische nationaliteit en dus een Belgisch paspoort?
Ehm, volgens mij niet....gewoon een nederlands paspoort en de nederlandse nationaliteit, maar wel aangeven hier in Bels.... maar da's een uitzoekklus voor de komende tijd. Net als verloskundigezorg....standaard gebeurd dat hier bij de huisarts en bij de gynaecoloog en standaard een bevalling in het ziekenhuis, maar aangezien wij in NL ook goed verzekerd zijn, is het volgens mij ook mogelijk om gewoon een NL verloskundige te zoeken.... Maar ook dat moet ik dus uitzoeken
Daar had je het nog over. Ach kraambezoek zullen ze ook wel leuk vinden toch? Nu nog alleen even een smoesje verzinnen tot na de eerste echo, of anders niet meer over hebben om het onderwerp niet te hoeven aansnijden.
Zoiets idd....maar proberen te vermijden als het enigszins nog effe kan Manlief zegt net ook nog heel leuk "ik was alleen wel liever niet op vakantie gegaan" , dus ik zeg "waarom niet, of ik nou hier ben of daar in een huis" (we blijven in de ardennen).... Maar heb gezegd dat als hij wilde annuleren, dat ie dat maar moest proberen .