Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Juist ja ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De bodem van de put moet eerst in zicht zijn vaak voor iemand met een verslaving het licht ziet..... Heel vervelend maar het is wel zo. En Daan, jij staat er toch wat verder vanaf omdat je niet meer bij je ouders woont en vandaar dat jouw intuïtie waarschijnlijk wat beter is in dit geval. Knuff meis, want het valt niet mee.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heerlijk toch! :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hmmmm jammer. Misschien een van de anderen????

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin gebruikt ze wel. Bij de oudste is ze er mee begonnen en nu gebruikt ze ze bij de 2e ook. Alleen als ze weggaat gebruikte ze gewone luiers.
    Zij heeft ze 2e hands via MP en dan is de aanschafprijs natuurlijk helemaal niet zo hoog, maar dat moet je wel willen.
    Zij is er helemaal weg van, want volgens haar stinkt het veel minder en ze vindt het wassen ook geen probleem.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En weet je ook wat voor soort ze dan heeft? Met vaste inlegger (zgn all-in-one) of met losse inlegger (all-in-two), en wat voor merk?
    Op MP vind je er idd een hoop en op zich heb ik daar niet zo veel moeite mee, maar ik zou het eerst willen proberen voordat ik ook via MP een pakket zou aanschaffen. Het scheelt idd wel in de aanschafprijs, maar ook op MP zijn ze toch best nog prijzig (vind ik dan) ;). En die waar ik naar aan het kijken was, worden juist weer niet zo vaak aangeboden op MP ;).

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heerlijk om te lezen!:D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Ramoontje van harte met je verjaardag!:)

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lieve Ramoontje van harte met je verjaardag meis en een hele fijne dag

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Grrr de tekst van mn vorige bericht had een fleurig kleurtje moeten hebben maar krijg het niet meer veranderd.
    gisteren een erg gezellig feest bij de buren gehad. zo n 30 man was er en ze hadden 2 grote tenten in de tuin gezet maar uiteindeljk is het de hele avond droog gebleven. heerlijk gebbqd, veel te veel gedronken en pas om 2 uur in mn bedje. Daarna rommelig nachtje.om 4 uur stond Ivy naast me met dr zaklamp in mn gezicht te schijnen. goeiemorgen mama! haha. die kreeg ik niet meer in dr eigen bed dus die heeft, met dr voeten in mn rug, bij mij verder geslapen. net wakker voelde ik me niet al te best en wist ik gelijk weer waarom ik zelden veel drink. maar goed, 2 paracetamollen en een ontbijtje later voel ik me al weer wat beter. ik heb in ieder geval een leuke avond gehad

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel meiden! Met de 2 mooie kado's van mijn mannen en het mooie kado van mijn pap en mam (de lampjes op de babykamer) kan mijn dag nu al niet meer stuk! :) Dus nu mag Rick lekker in de belangstelling staan. ;)

@Sann: de leuke avond nemen ze je niet meer af en de koppijn overleef je gelukkig wel ;), vandaag lekker rustig aandoen.

12. @Ramoontje, van harte gefeliciteerd!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: jot ik overleef het zeker wel en het was t waard hoor. hoop dat Rick een superverjaardag heeft.

ben me toch lui zeg na dat korte nachtje. Zo toch echt maar s wat gaan doen. Staat nog een hele grote mand met was te wachten om gevouwen te worden. bleh

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel! :)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Er waren maar weinig mensen, alleen mijn ouders, superoma, mijn broer (peetoom) en zijn vriendin en Rick zijn grote zus. De rest had afgemeld (of niet ;)). Maar al met al was het wel heel gezellig!
    Hij heeft naast de bestuurbare auto, lego, step en 'ik leer lezen' koffer die hij maandag al had gekregen, nog centjes, een doos lego, een doos om zelf een lopende robot te maken en 2 boekjes tav leren rekenen en lezen (van zijn grote zus, die is pas afgestudeerd als juf :D) gekregen. Dus hij is goed verwend! :)

Hoop dat je lekker in een rustig tempo de mand met was hebt weggevouwen, kan maar gebeurd zijn en verder een lekker rustig dagje hebt gehad ;).

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: wow hij is goed verwend zeg. kan ie ff vooruit.

de mand was is al gevouwen de kast in, de dames liggen gebadderd in schone bedden en terwijl ze in bad zetten het badmeubel en de wc gepoetst. nu lekker ff een uurtje gezeten en ga nou mn eigen bed verschonen, nog een was ophangen en dan douchen en naar bed. druk avondje geweest

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ramoon, ook van mij nog gefeliciteerd natuurlijk ;). Gister verjaardag van Leon gehad, dus geen tijd om te internetten ;).

Voor diegene die ik niet op facebook heb, gistermorgen is hier iets heel ergs gebeurd...
    Ik lag op bed, en Leon was met de kids onder. Leon moest naar de wc en de kids waren met de scharen aan het knippen. Leon komt terug van de wc en......... ze hebben kappertje gespeeld, en (beetje helaas) was Mika de kapper ;). Dus nu is Finn gekortwiekt! Staat hem wel erg ondeugend dit kapsel. Alle krullen zijn er nu dus af :(. Hopelijk groeit het wel weer aan. Straks zal ik een foto plaatsen ;)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat een activiteit nog zo laat op de avond....pffff wordt al moe als ik er aan denk, hahaha. Maar een schoon en fris bedje slaapt wel lekker!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hopelijk een fijne dag gehad!

Hahaha (sorry).....maar als ik eerIijk ben denk ik bij iets heel ergs toch aan iets anders.;) jammer van Finn zijn krulletjes, maar het voordeel van haar is dat het wel weer aangroeit. :D Ben wel benieuwd naar zijn gekortwiekte koppie, zal hem best goed staan. :)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ben me aan het voorbereiden op een dagje dierentuin, samen met mijn vriendin en onze jongens. Hoop dat ik het volhou, want als afsluiter willen we nog ergens frietjes of pannenkoeken gaan eten. I.p.v. een kinderfeestje voor Rick (want dat zag ik nu niet meer zo zitten, en dit vond hij gelukkig ook leuk :)).

Ik ben er ergens vanavond weer....

Deel Deze Pagina