Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Belangrijkste is dat de mensen die echt om jullie geven er waren.;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij bent goed bezig geweest!
    Heb gisteren eigenlijk hetzelfde gedaan met nog wat andere zaken en Niels de bedden laten doen.
    En het beddengoed ligt alweer schoon in de kast.:D

Zo aan de strijk beginnen want heb inmiddels van 2 weken liggen.:cool:

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat had ik op FB nog niet meegekregen.:$
    OMG, ben wel benieuwd naar een foto.:p

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Finn voor

Bijgevoegde bestanden:

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat had ik ook.
    Dacht even dat Daantje iets ergs over haar broer ging schrijven.:)
    Maar kan me voorstellen dat als je het op dat moment aantreft het heel erg vindt.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier vandaag!
    Ga je naar Overloon?
    Ben laatst in Gaia geweest en dat is ook echt de moeite waard.:)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Finn na

Bijgevoegde bestanden:

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het staat hem niet verkeerd al zeg ik het zelf!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelijk een heel ander koppie.:D
    Ga je nog naar de kapper of de tondeuse erover om het helemaal netjes te maken?

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Nou dus mijn knipkunsten worden niet gewaardeerd :(. Nee ik laat het zo, het zit door de gel en door zijn handen die erdoor zijn gegaan door de natte gel zo. Ga er geen tondeuse overheenhalen want dan wordt het te kort. En vind dat ik het toch wel netjes geknipt heb..

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    van de zijkant

Bijgevoegde bestanden:

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O is het door de gel, dan heb ik niks gezegd.
    Ik zag wat opstaande plukjes en dacht dat dat door de knipkunst van Mika kwam.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ziet het er al heel anders uit.;)

Hij blijft de krul houden he!
    Ik had als baby zijnde krullen maar die zijn na de eerste knipbeurt door de kapper nooit meer teruggekomen.
    Ja naar mate ik ouder werd maar dan in slag.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee nee is gewoon de gel. Alleen nu blijkt nog meer dat zijn haar een eigen willetje heeft ;).

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kruinen?
    Sven heeft er gewoon 5 en dat betekend voor hem zo kort mogelijk.:p

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Gister nog wat zieligs met Mika.
    Hij had buiten een sprinkhaan gevonden en daar was hij toch zo trots op, en wilde de sprinkhaan aan iedereen laten zien. Hij zat op zijn shirtje en was er al eens afgesprongen binnen maar dan gewoon op de grond. Nou weer opgepakt en op zijn shirtje gezet en meneer liep toch te glunderen! Hij wilde het heel lief aan zijn nichtje laten zien waarop die sprinkhaan dus op haar sprong. Zij gillen, en schreeuwen en haar vader helemaal in paniek om die sprinkhaan van haar af te slaan, en toen dat gelukt was trapte hij dat beestje ook nog eens dood :(. Mika helemaal over zijn toeren dat zijn oom de sprinkhaan dood getrapt heeft :(. Wij vonden dat ook echt een overdreven reactie op zo'n beest, en hij heeft niet eens zijn excuses aangeboden aan Mika. Vond het zo sneu voor Mika. Heb mijn zwager ook gezegd dat ik dat nou weer net overdreven vond om dat beestje dood te trappen. Dat je dochter helemaal uit het lint gaat van zo'n beestje nou prima, maar dit vond ik weer het andere uiterste. Gelukkig vond mijn schoonzus dat ook! En de rest wat in de kamer zat ook.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Jep kruinen ;). Wat ik geleerd heb op school heeft ieder mens er zo'n 7.. Gelukkig kan ik er bij mezelf geen 7 ontdekken :D.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daan: goh gelijk een heel andrx koppie zeg. vindt ie het zelf gek? netjes geknnipt hoor. wat een idiote reactie zeg van je zwager. had ie niet gezien hoe leuk Mika m vond?
    @ramoon: veel plezier!
    @senn: jij ook lekker een schoon bedje dus. heerlijk he. handig zoveel kruinen. Ivy heeft er ook een heleboel en dat is erg lastig met staartjes.

Zo Ivy weer lekker op school en Aelinn is lekker met de houten treinbaan aan het spelen. heb de kattenbakken al schoon gemaakt. kon het vieze grit mooi nog in de container want die moest aan de weg. Zo ff de was buiten hangen en een nieuwe er in en dan maar s verder met vouwen en straks ff boven stofzuigen. Aelinn is verkouden en snel boos/verdrietig als iets niet lukt dus heerlijk bewerkelijk

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann: Jawel, maar hij vind blijkbaar elk beest dat zijn dochter aan raakt dood moet. Hoe hij alleen al praat over dieren nou vreselijk. 'Dat' konijn (Mika zijn konijn) als ie bij mij in de buurt komt maak ik hem af etc.. Vind het gewoon niet leuk hoe hij gehandeld heeft..

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hier is er 1ntje die laatste tijd dus echt niet meer wil slapen tussen de middag, terwijl hij het eigenlijk nog echt wel nodig heeft! Moet over 5 minuten mika gaan halen, hoop dat het boven dan wat stiller is zodat ik toch zelf kan gaan zonder hem mee te moeten nemen.. Al ben ik er bang voor, en ben er ook bang voor dat als ik hem nu op haal ik hem dus helemaal niet meer naar bed krijg.

Deel Deze Pagina