Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik vond het hele voorval idd ook zwaar overdreven!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het houdt niet op hè.....Hopelijk dan binnen nu en 2 weken wel meer duidelijkheid!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb nog geen spijt van het feit dat Joost nog altijd op de wachtlijst staat. En zoals ik er nu over denk wordt hij als hij opgeroepen wordt gewoon getest, ondanks alle vooruitgang die hij geboekt heeft. Al was het maar om mezelf later niet voor de kop te hoeven slaan en te moeten zeggen "hadden we toen maar....".

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier vonden ze dat al lastig bij 9 of 10 kindjes in een klas ;)......

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lieve Aelinn, ook namens ons gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een hele gezellige dag vandaag in de Efteling, samen met Ivy, mama en papa!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou ik ook hebben zonder mijn slaappillen en dan ben ik niet eens zwanger.:p

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Maar het is dat wij op school een gesprek aangingen en er bij school kwartjes vielen omdat Karsten net nieuw was in de klas dat ze dachten dat het de nieuwigheid was.

8. Zooo, was ik ook weer een keer..
    Gisteren mijn laatste werkdag gehad op de huisartsenpraktijk.. Helaas.. Maar ja.. 2e jaar school begint ook bijna!

Esmée gaat vanaf volgende week naar school. Spannend! Brrrr....

Druk druk met mijn taarten op het moment..

- 7 september bruidstaart + cupcakes
    - 8 september workshop cupcakes aan 75 kinderen
    - 14 september bruidstaart 4 lagen
    - 19 september verjaardagstaart
    - 29 september 2 verjaardagstaarten + 2 meppertjes

Dat is wat ik (tot nu toe) in september heb staan ;)

Dus voorlopig nog lekker druk..

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :$:$:$

10. Wat is er?

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Soms komt het doordat de kleine ligt te wringen, soms moet ik plassen, maar vaak ben ik ook gewoon 'zomaar' wakker....

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zoveel werk!:D
    Lekker voor je maar wel heel veel, kun je dat erbij hebben met werken en school?

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, hier stonden ze op school net ook te kijken tijdens het kijk-uurtje van alle vooruitgang die Joost geboekt heeft.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lekker druk! :D

15. Ik heb straks eerst geen werk meer he?

Laatste werkdagje gehad woensdag.. Volgend jaar in januari ergens stagelopen ;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het zal wel typisch belgisch zijn..;)..... de "vaste" juf van het eerste (en tweede) is net als ik (hoog)zwanger (3 dagen eerder uitgeteld dan ik;)) en we gingen er vanuit dat ze wederom dit schooljaar voorlopig niet terug zou komen (oudste kindje wordt bijna 1 jaar) en dat dus de vervangende juf van vorig jaar ook dit jaar de klas zou draaien. Daar gingen zijzelf ook vanuit, die juf heeft alles grondig gepoetst, ingedeeld zoals ze het fijn vond en alle voorbereidingen gedaan en krijgt net een uurtje voordat het kijkmoment is, te horen dat ze komend schooljaar moet gaan draaien op een andere school in een naburige gemeente. :$;)
    Nu is het dus maar de vraag wie er maandag bij Rick voor de klas staat.:(.... (de 'vaste' juf kan amper op of neer vanwege bekkeninstabiliteit, en weet zelf ook nog niet wie er de klas gaat draaien....mogelijk zij zelf nog voor een paar weken of toch een wederom nieuwe vervanger). Ze baalde zelf enorm ervan, niet vanwege zichzelf maar wel vanwege de manier waarop en voor de kinderen. Er zal wel een logica achter zitten....;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Aha, ik was in de veronderstelling dat je gelijk met de start van het 2e jaar ook bij een nieuw stage-adres moest gaan beginnen... ;).
    Neemt niet weg dat ik het nogaltijd lekker druk vind hoor....2 meiden om je heen en dan zoveel taartopdrachten!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Dan kan het.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Belgische logica dan waarschijnlijk want ik snap hem niet.:)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het hele verhaal niet (was ook ingewikkeld typen moet ik zeggen :D)....of de logica achter het feit dat dus gewoon onbekend is welke juf er maandagochtend voor groep 3 en 4 in de klas staat (kan goed een volslagen onbekende zijn).... :)

Deel Deze Pagina