Wel lief van hem dat hij zo bezorgd is om je. Ik ben er vandoor ga lekker voor de buis. Droom maar fijn vannacht en ik spreek je vast morgen weer.
Wat raar dat je broer jullie de schuld geeft van je vaders overlijden. Hij was toch ziek, daar kunnen jullie toch niks aan doen. Kan me goed voorstellen dat je er mee in je maag zit. Zou toch duidelijk aangeven bij je moeder dat je graag een leuke verjaardag wilt en hem er dus niet bij wil hebben en dat is dan niet jouw schuld maar de zijne
inderdaad ontzettend dom maar dat maakt het niet minder triest. Moet er niet aan denken dat het mijn man of kind zou zijn.
haha, mijn oma zei altijd maakt geen moer uit of je nou koningklijk bent of niet, hun stront stinkt even hard Maar wat ik nou niet snap is dat die vriend een speciaal vest ter bescherming droeg en hij met geld als water niet. Stom
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kunnen we allemaal wel s hebben meis. Even lekker pas op de plaats maken en de rust weer in je koppie zien te krijgen. Nog een dikke knuffel.