pfff.... we gaan zometeen een wandelroute uitzetten voor volgende maand, maar het is hier een weer van lik-me-vestje....nu schijnt de zon, net regende het, hagelde het en daarna sneeuwde het (en zo eigenlijk al de hele dag).... Heb besloten manlief maar thuis te laten met de kinderen, ga wel alleen (zit niet te wachten op weer 2 of 3 zieken).
Het is opgelost. Ik heb mn moeder gevraagd. Die haalt Zen dan op weg naar huis van de bus en dan blijft ze hier slapen. Onze bank is zonder rugkussens bijna even breed als een bed dus dat kan goed. Gelukiig maar. Had daar duidelijk niey goed over nagedacht
Sann fijn dat het geregeld is en heel veel succes morgen met de operatie. Misschien dat Zen ons een bericht kan geven dat de operatie goed gegaan is? verder niet echt veel bijgelezen.. Vrijdag avond nog steeds aan het twijfelen geweest over wat te doen. Mannetje had echt zoiets van laat haar maar lekker meegaan. Ik aangegeven dat we het even aankijken en zaterdagmorgen werd mw erg vrolijk wakker (was vrijdag avond alweer koortsvrij, helemaal vrolijk etc). Was geljik helemaal in spanning ivm de carnaval..was verder helemaal goed opgeknapt weer enz. Dus toch maar een beetje overlaten haln door mw zelf en mannetje die vond dat het prima kon. Het was ook echt maar voor een paar uurtjes en het is helemaal goed gegaan. Ze keek haar ogen uit vanuit de auto Ik stond (verkleed en al) langs de zijlijn te wachten tot ze voorbij kwamen hihi. Daarna heeft oma haar aan het einde van de optocht opgehaald en is ze lekker gaan logeren (is ook allemaal prima gegaan). Ik ben lekker de kroegen in gedoken met zussen en zwagers en heb een heerlijke dag gehad. Daarna met alle zussen bij ouders blijven slapen (lekker weer zoals vroegah haha) die wonen vlakbij de binnenstad dus prima (anders moet ik weer een taxi naar huis pakken in mn eentje..vind ik ook altijd weer zo vervelend). Jammer is wel van zo'n dag dat er altijd nare dingen gebeuren (er lag een volwassen vrouw gewoon op de straat die zichzelf in coma had gezopen afgevoerd met ambu..). Nu lekker rustig aan..lekker geluierd vandaag, uurtje naar de speeltuin geweest met i./ndy. Morgen nog lekker vrij..heeeeeeerlijk
Ramoontje; wandelroute? Voor school of iets? Enne, mag je in Belgie gewoon niet thuis bevallen? Sann misschien gaat het bij Ivy ineens heel snel, met zindelijk worden! En anders even vragen hoe het beleid is op de basisschool?
Nee, voor de gezinsbond. Volgende maand doen we een dauwtrip (een hele vroege ochtendwandeling met na afloop een lekker ontbijt). Maar de route van vandaag is voor de kleine kinderen net wat te lang denk ik....dus ze gaan van de week even kijken of we halverwege de andere kant op kunnen, dat scheelt waarschijnlijk net genoeg. Het was wel lekker om effe 1,5 uur buiten zijn hoor, na dat ziekzijn, maar merkte wel dat ik nog niet helemaal opgeknapt ben....en we hebben alleen maar hagel en sneeuw gehad (aan 1 stuk door) . In België kennen ze geen verloskundigen....hier gebeuren de standaard controles door de huisarts en door de gynaecoloog en bevallen doe je in het ziekenhuis met een opname van 4 of 5 dagen (en papa's hebben 10 dagen verlof)....maar ik wil als het effe kan gewoon thuis bevallen. En aangezien wij ook een nederlandse verzekering hebben (omdat we in NL werken), kan ik wat dat betreft gewoon van de NL zorg gebruik maken, moet alleen wel iemand zien te vinden die bereid is de bevalling / kraamzorg in B te doen, maar heb al een vk op het oog en voor de kraamzorg heb ik ook al een naam waar ik kan informeren, dus komt goed.
Lieve Sann, we hebben vanmorgen al even gesmst maar ook vanuit hier heel veel sterkte en ik denk aan je!
En die dodelijke steekpartij dan? Comazuipers heb ik geen medelijde mee. Is iets wat ze zichzelf aandoen. Ben wat dat betreft blij dat ik geen alcohol drink. Fijn dat jullie er zo heerlijk van genoten hebben en dat In.di weer lekker is opgeknapt!
Ik krijg zojuist een sms van Zen dat Sann nu onderweg is na de ok. Zodra hij nieuws heeft zal hij mij sms-en.
Nou erg hè. Ken het slachtoffer niet. De (vermoedelijke) dader daarentegen Ik stond een half uur /uur daarvoor nog met hem te kletsen (is een oude buurjongen). Ik wist dat hij een tijd lang erg de weg kwijt was maar had juist het idee dat het weer beter met hem ging Dat hij tot zoiets in staat zou zijn had ik nooit gedacht. Maar vooralsnog is het nog steeds niet zeker dat hij het heeft gedaan maar hij heeft volgens de laatste berichten zichzelf aangegeven. En inderdaad, ik heb er ook geen medelijden mee maar toch, als je zoiets ziet..Ik snap het ook niet dat mensen het zover laten komen. Ik vind een wijntje op zn tijd lekker hoor maar ik ben wijs genoeg om het niet zo ver te laten komen. Ik wissel het altijd af met frisdrank
Ik kreeg net een sms van Zen dat Sann weer terug is. Alles is goed gegaan en hij smst weer als hij een update heeft. Ik heb haar namens ons een flinke knuffel gegeven.
Heel triest voor die oud buurjongen dat hij niet eerder hulp heeft kunnen krijgen (de juiste hulp) omdat het niet goed met hem ging. Jij kent gelukkig jezelf en je weet dat je het niet zover laat komen. Die comazuipers kennen zichzelf blijkbaar niet goed genoeg en zijn zich ook niet zelfbewust dat ze de controle kwijtraken en dat inzicht niet meer hebben dat ze moeten stoppen.
He meide. Bedankt voor al het meeleven. Operatie ging goed. Werd wel bij het zetten van de ruggeprik door de spanning niet lekker. Halverwege de operatie steeg decwerking van de ruggenprik te hoog op. Druk op mn borst, tintelhanden en flink benauwd. Erg eng gevoel. Ruggenprik is inmiddels uitgewerkt en er is flink wat pijn voor in de plaats gekomen. Ik ga maar weer wat suffen. Ben moe
Heb een morfinepomp en ook nog diclofena en paracetemol gehad dus komt goed. Nu ff een tukkie. Erg zware oogjes