Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @christiea: jemig 700 cc's. Dat is idd niet te doen in je eentje.
    @ramoontje: wat gek dat joost dan toch afgevallen is. 13 kg is wel weinig zeg. Leuk he zo'n knaltest.

Lig voor dood op de bank. Net gegetrn aan tafel en word dr moe van alsof ik een oud vrouwtje ben zeg. Stoelgang is inmiddels beetje gelukt. Mijn god wat deed dat zeer zeg. Zat gewoon te huilen. Zen is naar boven met de meiden om ze te douchen. Ik ga straks ook ff weltrustenkusjes geven

2. Goed drinken Sann.. En eventueel iets laxerends halen hoor ;)

Hier een mwoah dagje gehad.. Ben nog steeds niet lekker en werd met het uur warmer.. Bah, had gewoon hoog rode wangen toen ik wegging.. Maar wel weer lekker gewerkt ;) Alleen moet echt nog over mijn onzekerheid heen stappen, want dat staat me toch echt wel in de weg merk ik ;)

Zaterdag 2 taarten :D

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, als dat zo is....dan is dat zo.....;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Idd, rustig aan Sann, je bent net geopereerd!!!
    En voor je stoelgang zou je Zen misschien movicol of floradix kunnen laten halen, hoop dat dat helpt!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    13 kg is gewoon heel weinig....hij zit nu ook echt op het onderste lijntje van de curve.... Maar ja, ik kan 'm niet dwingen ;).

Fijn dat het toch wat gelukt is, ondanks dat het zo'n pijn deed. Je bent natuurlijk ook heel erg daar mee bezig en dus al extra gespannen, da's echt heel vervelend. Misschien helpt het om een bidon met warm water mee te nemen als je moet, zodat je wat kan spoelen.....zodat je wat meer ontspant.....

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: vvervelend he die onzekerheid. Ik heb er ook veel last van dus begrijp precies wat je bedoeld.
    @ramoontje: nee je kan m niet dwingen nee. Misschien idd dan aan de nutridrink.

Raar praatje maar ff uitleg. De wc was niet pijnlijk omdat het moeizaam ging. De movicolon had zn werk inmiddels gedaan. Maar gewoon dat kleine beetje druk deed al hartstikke zeer. Logisch natuurlijk maar lekker is anders zeg. Nu nog een beetje tv kijken en naar bed. Hoop dat die rottige misselijkheid morgen minder is.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik hoop dat je lekker zult slapen in je eigen bed! En als de misselijkheid morgen nog niet over is, kun je dan het zh/de ha niet bellen om daar wat voor te vragen? Hoop voor je dat het morgen iig weer een beetje beter gaat dan vandaag!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nog niemand geweest vandaag?:$

Ik had ook niet eerder tijd want ben vandaag lekker druk op het werk.:D

@Sann hoe is het met je?

9. Zo, was ik weer ff.. De weegschaal geeft al -4 aan :D Ben helemaal blij...

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed dat je lijf aangeeft dat je je voelt als een oud vrouwtje anders ga je veel te veel doen.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beterschap KK!

En waar bestaat je onzekerheid uit? Het aanspreken van patiënten?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kijk dat is mooi!:D

Hoeveel wil je er nog af hebben?

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: goed zeg 4 kilo er af

nog steeds niks waard vandaag. Moe, pijn en nog steeds veel misselijk. Kreeg wel heel lief een bloemetje bezorgd van mn broer en zn vrouw. Ech leuk. Mooie bos tulpen. Zen is nu ff boodschappen doen terwijl Aelinn slaapt en Ivy tv kijkt. Hopen maar dat ze dat ook blijven doen tot Zen weer thuis is. Ik lig op de bank met mn ziel onder mn arm.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kun je niks krijgen tegen het misselijk zijn?
    En moe en pijn is logisch, het is net 3 geleden.;)

Heb je dinsdag mijn papieren bloemetje nog gehad?:)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ow lekker suf van me. Ja die heb ik gehad. Hartstikke lief van je!! Ik zal als het morgen nog niet over is wel ff de huisarts bellen.

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Enweet ik hoor dat pijn en moe wel logisch is. Zou gek zijn als ik nergens last van had. Merk dat ik een beetje uit mn positieve flow van de laatste tijd ben en ook dat is wel logisch maar heb er wel erg last van

17. @Sann lekker rustig aan doen.
    @KK goed van die 4 kg zeg :) Ik ga vanavond is kijken of er wat af is ;) ben benieuwd.

Mijn moeder smsde vanochtend dat mijn aanvraag ingeschreven is en in behandeling. Afwachten dus

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Spannend Christiea

19. ja he? ik kan me gewoon niet concentreren vandaag :) dus ga zo ook maar weg en dan vast naar de winkel. Steijn halen en Mees en dan naar huis

20. @Senn, ik ben veel te bang dat ik dingen verkeerd doe en verkeerd vraag.. Zoals nu ook, moet ik dingen laten aftekenen, maar ik ben veel te bang om het verkeerd te doen (terwijl ik het wel kan), maar daarom vraag ik het maar niet om af te tekenen ;) Ook als ze me even iets vragen of zeggen dat ik iets NET anders moet doen, dan springen de tranen al in mn ogen.. Vaag he? :)

Deel Deze Pagina