Ja voor het eerst met de caravan. De scooter had 1 week levertijd en dan is er nog 10 dagen nodig om het kenteken aan te vragen, registreren en versturen.
Fijn, het is op deze leeftijd goed te leren waar 112 voor is en ook dat je er geen misbruik van moet maken.
Ik hoop het ook en meer kan ik niet voor haar doen. Ze gaat, zodra het officieel is, wel naar de ha om hulp voor haarzelf in te schakelen om hier mee om te gaan.
Ik heb nog niks gehoord....ze had me gezegd via haar site een mail te sturen en dan zou zij weer info sturen....dat was gisterochtend.... Maar goed, ze is misschien wel heel druk bezig Vind het wel jammer, want wil natuurlijk wat duidelijkheid, maar goed even wachten is ook niet erg (en geeft straks met de echo alleen maar een mooier plaatje, denk ik dan maar ) Meis, ook al heb je een ruggeprik gehad, je hebt wel een forse operatie ondergaan hè.....je mag niet voor niks 3 weken lang zo goed als niets . Maar frustrerend is het wel, dat kan ik me indenken.... Hopelijk heb je echt even lekker kunnen uitrusten toen Zen en de meiden weg waren!
@susanne: vreselijk he als ze zo'n jeuk hebben. Ivy werd er ook gek van iedere keer. Hopelijk is het gauw over. Heerlijk zeg zo'n lekkere slaper. Ben stiekem wel jaloers. @Senn: jeetje wat erg. Arm mannetje. Is hij van Sven zn leeftijd? Op die leeftijd is het helaas toch wel heel traumatisch voor een tere kindergeest. Nog jonger al wel Fijn dat je scooter besteld is. Geef het even, je moet er ff door. Weet zowel met brommer als auto er over mee te praten en allebei weer gaan doen. @linnielin: goed onderwerp. De politieauto zal vast een succes zijn. Badderse. @daantje: waarom moesten jullie je huis latwn taxeren als ik vragen mag? Badderse ook. @ramoontje: jammer dat je nog niks gehoord hebt. Toch weer teveel gedaan. Grootste deel van de ochtend lekker op de bank maar uiteindeljk toch de keuken op gaan ruimen. Er was geen leeg plekje meer op het aanrecht en het gasfornuis was volgens mij al een week niet schoongemaakt. Eind van de middag ook nog mee geweest boodschappen doen omdat ik ander maandverband nodig had en na het eten afgeruimd en geholpen de kinderen naar bed te doen. Daarbij ook nog weer een fijne opmerking van zen waar ie een gevoelig plekje mee raakte en ik had het dus wel gehad. Nu ff rustig tv kijken
hahaha, als je het over de duvel hebt..........de VK reageert net op de mail Ze wil de zwangerschap graag begeleiden, ze werkt nauw samen met een VK uit Lommel, die zou dan in eerste instantie de bevalling doen (en zij als wachterwacht) en ze zouden elkaar dan afwisselen bij de controles als ik het allemaal goed begrepen heb. Daar heb ik op zich niet zo'n moeite mee (had bij Joost een VK die ik pas 1x had gezien)... Enige minpunt is de ligging van de praktijk....die ligt bijna een uur rijden hier vandaan....maar ze doet ook controles aan huis, dus effe kijken wat ze daar zelf over denkt. Anders moet ik denk ik toch maar eens bij mijn NL verzekering gaan informeren (al vond manlief het dus prettiger om het via onze hoofdverzekering in B te laten lopen, begrijpelijk)....
Dan laat je nou maar eens lekker verwennen door hem, hij moet wel een beetje rekening met je houden hoor! Dus hup lekker op de bank, voetjes omhoog en laat hem je maar eens een lekker kopje thee brengen.
@sann, ik geef Ramoontje gelijk! JIJ bent net geopereerd, wat is een verkoudheidje dan? :S Meis, gun jezelf aub wat rust.. Je hebt er niks aan als je straks NOG verder van huis bent.. Je moet niet weer in het zkh belanden he? Tot wanneer is Zen vrij? @Ramoontje, fijn dat ze het eventueel wil doen.. Hopelijk krijg je het voor elkaar dat ze thuiscontroles gaat doen. Hier vandaag redelijk lekker dagje gehad.. Geslaagd voor leuk blazertje met hemdje eronder.. Nu nog een broek, de haartjes weer laten kleuren en ik ben er weer klaar voor Ik merk namelijk (nu al) dat ik grijze haren krijg
Aan 1 kant maar goed dat je lijf je dan terug roept dat je teveel gedaan hebt. Vandaag maar even nog iets meer pas op de plaats? Je moet wel je rust nemen hoor anders ben je de 17e niet herstelt genoeg.
Moet je niet al een week met 7 cm ontsluiting gaan lopen want dan redt ze het niet als ze eerst een uur naar jou moet toerijden.
Dat van die grijze haren hoor ik veel. Hier gelukkig nog niet zo last van en die enkeling die durft te komen opzetten trek ik er gewoon uit.
Daar had ik het dus gister met manlief ook over.....als zij op de praktijk is en mijn bevalling begint, moet ze een uur rijden.....d'r achterwacht ook dik 20 minuten....en als het dan heel snel gaat, dan heb ik toch een probleem . Heb de NL verzekering gisteravond een mail gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn, dus ik ben benieuwd....