Heb het wel weer gehad voor vandaag. Nu alleen hopen dat aelinn snel stopt met huilen. Ben al s boven geweest en zen ook maar ze heeft er geen zin in. Het voelt nog steeds vreselijk branderig down under. Heb maar weer diclofenac genomen in de hoop dat dat helpt. Stemming kan beter. Die van zen ook dus fijn hier
We schrokken no flink van ivy vanmiddag die stond op de trampoline te springen en doet echt altijd de rits dicht van het net maar nu dus niet dus die kwam er ineens zijlings uit. Flink geschrokken en verder gelukkig alleen een klein plekje op dr heup. Aelinn heeft het volume inmiddels flink opgevoerd. Pfff
Hier nog 2 gezellige laatste vakantiedagen gehad. Gisteren lekker gezwommen met de kids en manlief en ´s avonds lekker makkelijk chinees gegeten. Vanmorgen met de schoonfamilie op de foto geweest als cadeau voor 35-jarig huwelijk van schoonouders (zij weten nog van niks). Vanmiddag naar vrienden geweest waar we gezellig gewandeld hebben en daarna uit eten geweest in een pannenkoekenrestaurant. Was erg gezellig! Ben nu wel erg moe, dus we duiken vroeg ons bed in. Morgen nog een lekker rustig dagje thuis en naar de kerk en dan maandag weer aan het werk! Fijne dagen allemaal nog!
@linnielin:dat klinkt als 2 echte vakantiedagen. Heerlijk hoor. Ik heb zen vanmorgen gezegd dat hij de meiden maar even voor me naar beneden moest brengen en weer zelf naar bed moest gaan. Maak m wel wakker alser iets niet gaat. Heb ze zelf op het aankleedkussen laten klimmen en verschoond en we hebben ontbeten. Nu vermaakt de tv ivy en aelin speelt met een ballon. Zen was de hele tijd zo moe, dacht slaap jij maar s lekker bij. Zelf nog steeds erg verkouden en begin ook aardig te hoesten wat nogal gevoelig is aan de wond. Vandaag kalm aan doenwant morgen mn moeders verjaardag dus ff mn energie sparen.
Dat was weinig bijlezen zeg . Gister een lekker dagje gehad. We zijn 'smorgens met de kids gaan zwemmen, toen we daar kwamen zagen we dat mijn schoonzus en zwager met de kids er ook waren, stom toeval. D us dat was wel gezellig! Daarna zijn we naar huis gegaan omdat Finn nog even moest slapen en toen Finn weer wakker was zijn we naar mijn schoonouders gereden omdat we van plan waren nog te gaan wandelen, maar toen we op het punt stonden om te gaan, goot het eruit! Maar uiteindelijk zijn we toch gegaan in de regen blegh. Maar de kids vonden het geweldig! Ze waren door en door nat en smerig, maar goed daar hebben we een wasmachine en een bad voor toch? . Vanmiddag weer werken, maar heb er zo geen zin in!
Oei gelukkig liep het met een sisser af. Ik wil nog steeds geen trampoline in de tuin. Veel te bang dat er ongelukken mee gebeuren.
Klinkt als 2 fijne dagen. Ben heel benieuwd hoe je schoonouders de foto gaan vinden. Hebben wij toen ook gedaan 10 jaar geleden toen mijn schoonouders 30 jaar getrouwd waren.
Dat is zeker toeval. En wat je zegt, daar heb je idd een wasmachine en bad voor. Hier zijn we gisteren bij een nicht van Niels op bezoek geweest en dat was erg gezellig. We hebben ook een lekker stuk gewandeld, en het was nog droog , en we waren om iets voor 18 uur thuis. Lekker dagje maar wel vermoeiend.
Zo de 2 oudsten zitten weer op school. Hier al de kattenbak gedaan, de vaatwasser uitgeruimd, was gevouwen en opgeruimd, strijk klaar gezet voor als Karsten in bad zit na de sportschool. Planten hebben water en kunnen er weer een weekje tegen. Over 10 minuten weg dus ik mocht even voor de pc wat bij lezen.
@daantje: gezellig zo elkaar todvallig tegen komen. Bah niet mijn ding in de regen lopen. Ik haat regen. @senn: klinkt als een gezellig dagje. Tja een risico is het altijd een trampoline maar ze zal in ieder geval niet gauw meer vergeten het net dicht te doen. Hoe doe jij dat met karsten als je gaat sporten? Vanmorgen met zn vieren ivy weg gaan brengen want wilde daarna ff naar het inloopspreekuur en dan kon zen me mooi afzetten. Alleen toen vroeg de juf of we ivy nog samen met aelinn op de foto wilden want de fotograaf kwam dus toen zijn we langer gebleven. Wel heel leuk. Ga ik morgen wel naar de dokter. Hoest weer flink en dat doet zo n pijn. Gelukkig nog wat codeine dus kan er ff tegen. Zo lekker ff douchen en dan straks ivy halen en door naar n moeders verjaardag
Op de sportschool is er op bepaalde tijden kinderopvang dus daar kan ik mooi gebruik van maken als ik op maandagmorgen Zumba doe. Zal vast een leuke schoolfoto worden.
Hier heb ik weer lekker gesport, Karsten is in bad geweest en de strijk ligt in de kast. Over 5 minuten Maarit halen en daarna als ze weer naar school is even de stofzuiger door het hele huis heen halen. Daarna vind ik het wel weer gezegend voor vandaag want ik voel nu al behoorlijk mijn rug.
Senn: je hebt je weer nuttig bezig gemaakt vandaag!!! Hopelijk vanavond een rustig avondje voor je rug! Handig zeg dat je Karsten bij de opvang kan brengen als jij gaat sporten. Geniet je een beetje van zumba? Sann: leuk dat de meiden samen op de foto konden, dat was weer een meevaller! Was het nog gezellig bij je moeder vandaag? Hopelijk kan de HA nog wat voor je betekenen, want ik kan me voorstellen dat het hoesten nu niet zo fijn is! Weet nog goed wat een drama dat was na al die hechtingen bij Arinde!!! Daantje: gezellige dag gehad dus gisteren! Voor de kids inderdaad wel leuk in de regen wandelen, maar voor ons wat minder he! Toch nog lekker gewerkt vandaag? Hier weer gewerkt vandaag. Had weinig zin, want de vakantie was me prima bevallen! Maar uiteindelijk toch wel een leuk dagje gehad hoor. Ben alleen na zo'n eerste dag weer helemaal bekaf, maar ja, dat hoort erbij! Nu alleen morgen nog en dan zit het er weer op voor deze week! Arinde vond het vanmiddag ook weer helemaal leuk om naar de psz en te gaan en ze hadden het ook allebei weer prima bij de oppas gehad. Dus dat is ook wel weer fijn! Nu nog even wat voorbereiden voor morgen en dan straks nog even lekker op de bank en op tijd naar bed!
Goedemorgen, hier weer een bagger nacht. Veel wakker geweest van leon, en ineens sprong ie boven op me, hij viel van de fiets zei ie *zucht*. En toen ineens was het half 8!
Gaat jullie school niet staken? Zumba is echt leuk. Ik houd van dansen en dan lekker swingen op Zuid Amerikaanse muziek, ook Afrikaanse muziek, heerlijk.
Gaat vast goed al zal je ongetwijfeld af en toe moeten mediaten omdat samen delen nog heel moeilijk kan zijn op die leeftijd.