Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Over de zindelijkheid met Karsten.
    Gisteren heb ik hem weer eens een middag in zijn blote gat laten rondlopen. Ging echt zo top. Hij ging uit zichzelf naar de wc en geen druppel laten lopen.
    Toen ik hem gister aan het einde van de ochtend uit bad haalde had ik zijn luierbroekje nog niet aangedaan en er zat al een plas in terwijl het daarna dus wel goed gegaan is.

Ik begin er zo langzamerhand aan te denken dat hij gewoon te lui is om naar het toilet te gaan zodra hij een luier of onderbroek/broek aanheeft.

Niels heeft het vanmorgen voor gelegd op het KDV en het zou hun niks verbazen dat het idd luiheid bij hem is.
    Maar zij en wij ook blijven stug doorgaan om hem ieder uur op het toilet te zetten en hopen dat er een dag komt dat hij inziet dat hij ook met een onderbroek aan gewoon naar het toilet moet gaan.:)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb bij Joost ook het idee dat het een beetje luiheid is dat hij nog helemaal niks doet.....Want hij weet het wel en doet het hele ritueel, er komt alleen niks...;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En als hij in zijn niksie loopt, gaat hij dan wel naar het toilet of laat hij dan alles lopen?

Wat dat betreft ben ik met Sven gewoon erg verwend geweest en met Maarit ook toen ze de periode van zindelijkheid had voor de ongelukjes. Ze waren van de 1 op andere dag zindelijk.
    Daarom frustreert het enigszins met Karsten omdat ik zie dat hij het kan maar al zou ik er een wcpapiertje voorhangen dan laat hij het lopen.:)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nope.....dan gaat hij wel op het potje of op de wc zitten, maar doet nog altijd niks.... en als hij dan uiteindelijk zijn onderbroekje/broek aankrijgt, is ie binnen 2 minuten door en door nat;):(. Ik ben met Rick ook gewoon verwend, die was nog geen 2 jaar en toen was ie dag en nacht zindelijk, en die met 1 jaar al alles op het potje ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik dacht dat Rick ouder was?;)
    Was hij nog maar 2 in jullie oude huis dat ik hem op de wc zette?
    Ik weet het echt neit meer.:)

Bij Joost lijkt het ook, zoals ik het lees, alsof hij het niet los durft te laten.;)
    En Karsten die doet het gewoon.:cool:

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij denken dat het bij ivy ook luiheid is. Ze kan het prima want gaat geregeld plassen alleen het interesseert dr niet lijkt wel. Ze vindt het ook niet vies aan voelen met een volle luier en kan op de wc gaan plassen maar ook net zo makkeljjk op de bank. Op de wc zetten elk uur werkt niet want als mevrouw niet zal ze het ook echt niet doen. Word er een beetje moedeloos van.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb verder niet veel zinnigs te melden. Mn stemming was gisterenavond al bagger en das verre van beter nu. Slecht geslapen en kinderen waren vroeg. Zou het liefst iedereen de deur uit schoppen vandaag. Ga maar iemand anders lastig vallen:x

8. Ben aan het stuiteren...
    Heb toestemming van de verzekering, mag mijn bvk gaan plannen :D

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat goed meid. Gefeliciteerd. Ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent. Spannend

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier hanteren we, en het KDV ook, dat nee geen antwoord is.
    Als wij zeggen dat hij moet gaan plassen dan gaat hij ook ook al gaat hij op z'n kop staan. En eigenlijk doet hij altijd wel een plas.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan Zen niet lekker met de meiden vanmiddag naar Ballorig of zo?
    Kun jij even lekker slapen of rusten op de bank met een goed boek.:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Yes, yes, yes, wat fijn voor je!:)
    Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dan zijn jullie daar beter in dan wij

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Denk dat een beetje druk wordt in zn eentje met 2 kinders

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    christie: wat een goed nieuws zeg!!
    sann: lastig is dat he! Ik vind het soms ook moeilijk om consequent te zijn, met mika zijn we ook verwend die was ook binnen 1 week zindelijk, alleen 'snachts nog niet.
    Met finn weet ik het nog niet. Hij geeft wel al aan dat hij moet poepen, maar snapt het principe wc nog niet ;). Maar daar proberen we van de zomer wel wat mee als ze toch buiten rondlopen, dan is het minder erg als ze een plasje doen ;).

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heeft iemand nog een leuk adresje voor te overnachten? Leon en ik willen 1 en 2 juni er tussenuit (zijn dan ook 5 jaar getrouwd) leon wil weer naar huis ten wolde ;). Ik hou alle opties open... ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon een kwestie van consequent zijn.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arme Zen.;)
    Als hij het ook nooit doet alleen zal hij er ook nooit aan wennen.:)
    Ik ging ook de hort op hoor met 3 kids en ook toen ze de leeftijd van Aelinn en Ivy hadden. En dan had ik altijd Sven er nog bij die soms wel voor 3 telt.:D
    Hij hoeft niet persé naar Ballorig maar kan ook lekker gaan wandelen in het bos en neemt hij Aelinn in de wagen mee.:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaan wij ook weer naar toe van 28 op 29 april.:D

In Leeuwarden zit ook een heel mooi hotel:
    Secret Hotel Leeuwarden in Leeuwarden - De beste aanbiedingen!
    Heeft goede recensies en je hebt zoveel mooie natuurplassen in de buurt.:)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep toen was hij nog maar 2, hij was echt heel vroeg (voor een jongetje dan ;))

Deel Deze Pagina