Ben er weer vandoor, ga de tafel dekken en dan is het weer tijd om de jongens te halen. Tot later!!!!
Ik zag al in de post vanmorgen dat er 2 brieven voor mij bijzaten die door mijn chef moest worden uitgereikt. De enveloppen waren niet dicht maar heb de verleiding te weten weerstaan om ze te lezen. Wel gelijk tegen de chef gezegd dat ik wel heel benieuwd ben wat erin staat want ik had niks aangevraagd wat dan door zijn toedoen moet worden uitgereikt. MAAR dit waren 2 brieven, 1 ging over mijn verandering (lees bevordering) van functie met terugwerkende kracht van 1-1-2010. En de andere brief is een excuus brief dat ik al vanaf 1-4-2011 belast ben met een andere functie en dat door een ommissie hunzijds is verzuimd deze waarneming voor mij vast te leggen waarvoor excuses gemaakt wordt. Alles wordt ook doorgestuurd naar het landelijk functiehuis want ze zijn alle functies binnen de politie aan het hervormen en dit is een veel betere uitgangspositie voor mij. En het bied ook mogelijkheden om in de toekomst makkelijker door te stromen. Ik ben helemaal BLIJ!
wat goed meis. Hoop voor je dat er ook een bijbehorend hoger salaris in zit mtw. Altijs fijn. Maar zo niet dan nogsuper
Jullie hebben wel gelijk maar heb geen zin ff om erover in discussie te gaan. Zen heeft mijn hum geloof ik gezellig overgenomen. Kwamen een uurtje terug tot ontdekking dat aelinn een diarreeluier had tot aan dr voetjes en de keukenvloer, gangvloer en deurmat onder zat. We hebben haar dus samen schoongemaakt en zen heeft ze allebei gedouxhed. Ik zei ga maar want ik kan dr niet tillen, dan maak ik die plekjes wel schoon. Maar was zoveel dat ik de mop maaar gepakt heb. Ben dus compleet kapot. Toen kwam de post en zag een pakketje. Had via mp een vinginospijkerjas voor ivy gekocht met een vlinder achterop waar ik al heel lang naar op zoek was. Hele mooie jas maar wat denk je te klein. Ik kijken en zie staan.maat 4. Ik zoeken op mp in rubriek 110 op dat merk en ja hoor overal maat 5. Kijk ik terug in de mail stond er in de advertentie maat 4 en tussen haakjes 110/116. Zen zegt nou dan had jij beter op moeten letten. Tja weet ik veel dat dat niet klopt. Leuke opvrolijker dit
Ja dat krijg ik ook nog. Is een leuke bijkomstigheid maar mijn uitgangspositie vind ik nog belangrijker zeker met het oog op de toekomst.
Ik wilde er ook niet over discusieren hoor, het was meer mijn mening. Wat een poepdoos zeg die Aelinn. Balen van die jas. Dan bewaar je die toch voor Aelinn straks. Tis niet anders toch? En als het er staat dan kun je er toch vanuit gaan dat het klopt? Ik ga ook niet nakijken hoor als er maat 4 staat met welke NL maat het overeenkomt en al helemaal niet als het er tussen haakjes achter staat.
Bedoelde ook geen discussie met jou hoor. Met Zen. Weet niet of het wat wordt die jas voor Aelinn. Die is een stuk breder en dit merk is voor smalle meisjes. Anders gooi ik m wel weer op mp. Zen is nu met ivy boodschappen doen. Aelinn ligt te slapen. Als ze eerder wakker wordt zet ik wel een klein krukje in bed en een hogere er buiten. Dan kan ze er zelf uit klauteren. Hoop ik
Balen van je dag En balen van het jasje, helaas vallen vingino spijkerjasjes altijd vrij klein uit. Kan Aelinn hem niet aan? En anders weer op mp zetten, misschien maak je nog wel winst. Wacht je heel even tot het weer weer wat warmer is
Ja ik weet het dat dat merk heel klein valt. Maar nu klopt gewoon de maat helaas niet 104 is veel te kort. Kan er denk ik nog wel wat winst op maken maar vind het gewoon erg jammer
Senn: wat een goed nieuws van je werk zeg! Dat staat natuurlijk veel beter op je CV! Wist je dat dit eraan zat te komen, of was het echt een totale verrassing voor je? Kan me voorstellen dat je happy bent!! Sann: jammer van je mindere stemming vandaag, maar ja, het is ook allemaal niet niks he!!!! Ben je nog langs de HA geweest voor het hoesten? Christiea: heb je al gebeld voor een afspraak? Ben erg benieuwd hoe lang de wachttijd is!! Zindelijkheid: ik vond het ook lastig om in te schatten wanneer Arinde er aan toe was hoor! Maar als het gemakzucht is, kan het best frustrerend zijn lijkt me! Hier lukt het 's nachts ook echt nog niet zonder. We hebben haar een poosje laten plassen als wij 's avonds naar bed gingen, maar haar luier was dan altijd al nat, dus dat heeft ook weinig zin dan! Hier vandaag wel lekker gewerkt. En nee Senn...onze school heeft niet mee gedaan met de staking, al zijn we natuurlijk helemaal niet blij met de komende bezuinigingen en helaas is de 2e kamer nu dus ook akkoord!!!! Nu weer fijn weekend! Morgenochtend naar de tandarts voor controle en morgenmiddag gezellig bij vriendin op de koffie. Verder nog een rustig weekje! Baal alleen, want ik had vorige week een nieuw bikinisetje besteld (dacht ik) maar nu blijkt het alleen het tankinitopje te zijn en niet het broekje erbij. Maar het broekje is nu dus nergens meer in mijn maat te krijgen. Zit te dubben wat ik zal doen: of de tankini ook terugsturen, of een kleinere maat nemen.....baal,baal!
Ik was er mee bezig maar het was maar de vraag of ik het zou krijgen i.v.m. alle bezuinigingen. Maar dit was nog iets van 2010 dus hebben ze dat alsnog in laten gaan. Over het passend onderwijs. De eerste kamer moet er ook nog wat van vinden dus het is nog niet voorbij. En daarbij hebben ze (scholen met leraren) andere voorstellen gedaan om te bezuinigen zodat deze maatregel geen doorgang hoeft te vinden en er toch bezuinigd kan worden. Hoop dat ze daar mee akkoord gaan.
Goeiemorgen. Ga zo richting bedrijfsarts. Ben benieuwd met wat voor idiote plannen hij nu weer gaat komen. Bleh heb er zo geen zin in