Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Succes zo Sann. Zag het net al op fb staan.

Linnielin: ik heb nog niet gebeld. Mijn man en moeder vinden dat ik eerst de brief echt in mijn handen moet hebben, maar ja wanneer komt die binnen? :) Ik ben gewoon ongeduldig en er klaar voor.
    Volgens de pc was de wachttijd 3 maand, maar volgens de site van het MST 3 weken ?! Dat is nogal een verschil, dus heb echt geen idee.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaat Zen met je mee want eigenlijk mag jezelf nog niet rijden.;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat ga je doen als je over 3 weken al terecht kan?
    Je wilde toch ook eerst een paar kilo afvallen?
    Ik hoop dat je snel de brief krijgt.:)

4. Dan ga ik over 3 weken :), maar ik denk niet dat dat zo is.
    Moet ook nog kooksessies plannen om de vriezer vol te gooien, aangezien ik niet wil dat manlief de jongens alleen maar brood, patat, chinees en pannenkoeken voorschoteld 2 weken lang. Of nog erger doodgekookte groenten van mijn schoonmoeder ...blegh!

ben al bezig met afvallen, en lukt wel goed, ben 2 kg kwijt nu.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Netjes dat je al 2 kilo eraf hebt!:)

Heb je genoeg bakjes voor in de vriezer?:D
    Hier gebruiken we vaak de bakjes van de Chinees.:p

6. Ja wij ook :D en een mega vriezer, dus moet wel goedkomen ... hoop ik ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon dubbel gaan koken wanneer je een datum hebt.:p

8. Precies dat ga ik ook doen. ;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zag toevallig via een ander topic dat Anno inmiddels 40 weken zwanger is.:D

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Soms.....zou ik de juf van Joost het liefst achter het behang plakken.....:x

Ze roept me net bij zich en vertelt dat hij de hele ochtend zonder luier heeft rondgelopen, droog gebleven is en op de wc geplast heeft.....:$ Haal ik hem thuis uit de auto en denk "wat loop je toch raar"....dus ik voelen....is ie gewoon door en door nat -echt tot in zijn schoenen- en steenkoud.:x

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je zijn temp gemeten?
    Als hij ondertemp heeft zou ik gelijk per ommegaande een belletje doen naar de school.:x

Dat zonder luier is waarschijnlijk niet in overleg met jou of Pat gegaan.;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar heb ik niet eens aan gedacht......;) Heb hem omgekleed en zijn luiertje weer aangedaan ;).
    Nee idd....geen overleg nee....

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker dan.:x

En hij is al zo vatbaar met z'n longen en zo, en net ziek geweest.
    Ik kan er gewoon plaatsvervangend kwaad om worden.:x

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep....;):x

Edit: En ondanks dat hij nu wel weer lekker warm aanvoelt aan zijn billen en benen, heeft hij maar een temp van 36.2 .....

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg een sms terug van Anno dat ze gisteren is bevallen van een dochter Elise!:D

Anno van harte met jullie dochter en Noof en Jor van harte met jullie zusje!:)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het was ineens al verdacht stil op FB ;). Wauw, een dochter!!! :)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Anno, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elise!!! Noof en Jor, gefeliciteerd met jullie zusje!!!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb geen facebook dus dat was mij niet opgevallen.
    Kwam haar in ene in een topic tegen en zag haar banner en dacht laat ik eens sms-en.
    Maar ik bedenk me nu dat banners mee blijven lopen en ik zag dat ze vandaag 39,5 is dus dan is ze 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.:D En ik maar denken op de datum zelf.;):)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben er vandoor. Even nog wat boodschapjes doen en dan gaan de jongens lekker bij een vriendje spelen. Tot later!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: dat meen je niet, zonder overleg???? Kan me voorstellen dat je daar boos om bent! Misschien heeft hij op het allerlaatste moment een grote plas gedaan, zonder dat de juf het gezien heeft. Maar dan nog....zonder overleg kun je dat gewoon niet maken!!!!
    Senn: toch maar goed dat je er dan werk van gemaakt hebt, want nu heb je het toch maar mooi voor elkaar! Ben inderdaad erg benieuwd of ze wat met de bezuinigingsvoorstellen gaan doen....want anders ben ik benieuwd hoe het volgend jaar allemaal moet!
    Sann: hoe is het afgelopen bij de bedrijfsarts?
    Christiea: moet je ook lang opgenomen worden, of is het 2 weken rustig aandoen thuis? Spannend hoor!
    Anno: ik dacht juist van de week...je zal wel een aardig eind zijn inmiddels....maar het is dus al weer fijn achter de rug. Van harte met je dochter ELISE!!!!!

Vanmorgen samen met Arinde naar de tandarts geweest en we zijn gelukkig allebei weer goedgekeurd. Verder nog even wat in huis gedaan en nu nog even pc-tijd.
    Over een uurtje gezellig bij vriendin koffiedrinken en vanavond naar koor. Wel lekker relaxed dagje dus!

Deel Deze Pagina