Wat ei zeg die bedrijfsarts van jullie! Hij hoort realistisch te zijn. :x Hoe is het nu verder met je? Knap je al wat op na je operatie?
Allemaal trouwens gefeliciteerd het is vandaag internationale vrouwendag! Wij gaan met een grote groep vrouwen van ons instituut vandaag naar een cabaret voorstelling op de UT, tussen de middag.
Hmm hoop nieet dat ik wat verpest heb. Stond net wat wasgoed van de grond te rapen en voelde ineens een hele pijnlijke steek in mn kruis. Doet nu nog zeer al lijkt het wat mindrr te w ieder geval geen bloed dus het zal wel meevallen hoop ikorden. Doe maar ff niks. Schrok me rot. Zie in
Het is inderdaad een ei en das nog zacht uitgedrukt. Gaat wel beter hoor. Alweer meer energie en minder pijn. Behalve nu dan ff door mn eigen stomme schuld
Toch de gyn maar even gebeld en gelukkig niks ergs. Er heeft waarschijnlijk teveel druk op een hechting gestaan wat die steek veroorzaakt. Niks ergs maar wel een teken dat ik teveel doe zei ze. Het zal ook weer niet.
nou ja t viel me op dat Max juist steeds vaker verkouden was. Maar hij is natuurlijk in de zomer geboren en dan is de kat in geen velden of wegen te bekennen. die winter erna was hij natuurlijk nog niet zo vaak bij de kat te bekennen omdat hij toen nog vaak in de box lag of in bed maar nooit was de kat in de buurt. nouja toen werd t weer zomer en leerde hij lopen en deze winter was hij juist veel bij de kat omdat hij nu t beestje bewust aait en knuffelt en op plekken komet waar de kat ook komt, zoals op de bak bijv dus opzich niet gek dat t nu pas naar buiten komt omdat de kat helemaal niet naar buiten gaat als t slecht weer is,doet alleen zn behoefte buiten
jeetje sann dat is wel ff schrikken inderdaad. gelukkig is t maar een "waarschuwing"dat je teveel doet dan eigenlijk de bedoeling is en wat een oetlul zeg die arbo arts. je zou m toch wat aan doen he:x
hihi ben alleen zie ik.. nou goed. hier gisteren hard getraind. mn lijfje zit er op t moment erg doorheen. last van mn rug en zere voeten omdat ik op beide voeten een baton had gekregen door een ander toedoen. training zelf ging redelijk. was erg droppig dus hopelijk is dat een goed teken voor zondag ga nu ff een broodje uitleggen en dan de kids te eten geven. hebben net een cake-je op dus die houden t nog wel ff 30 min uit tot t ontdooit is haha. verder niet veel doen in t hh. Jeroen heeft gister de beneden verdieping gezogen en de afwas gedaan dus ik hoef me vandaag alleen met de was bezig te houden en te dweilen en boodschapjes doen. vanavond nog even met Max naar t prikpunt, dan is dat ook maar weer gebeurd en des te eerder hebben we de volledige uitslag tot later weer
Ja, je krijgt dan 40% van de opbrengst, de rest is voor hun. Het is niet veel natuurlijk, maar ik verwacht dat je bij MP toch ook niet heel veel overhoudt uiteindelijk en ik vind dat zo'n gedoe! Alleen beginnen ze pas bij maat 92, dus de andere goede setjes van Arinde toen ze baby was ga ik denk ik toch maar op MP zetten. Ben al die dozen hier boven eigenlijk ook wel zat en kan wel wachten tot we ze misschien nog eens nodig krijgen, maar dan moet het ook maar net weer een zomerkindje zijn en ook nog een meisje....
Pffff....wat een kerel zeg! Zie je dat echt zitten om volgende week al weer 2x aan het werk te gaan? Als ik je nu hoor, heb ik het idee dat je daar lichamelijk echt nog niet aan toe bent????? Wat een bureaucratie daar zeg Wel leuk dat jullie daarna nog even gezellig gewinkeld en gegeten hebben!!
oei, dat lijkt me ook wel pijnlijk ja Hopelijk kunnen ze nu wel alle allergieen testen na het prikken. Hopelijk doet hij het weer zo goed die prikken!!!
Wat een heerlijke dag vandaag met dit prachtige weer! Wij waren vanmorgen om kwart voor 10 al lekker aan de wandel...en Arinde op de fiets! Gezellig even langs speeltuintje gelopen en daarna even door naar de kledingwinkel. Heb voor Arinde een leuk 2ehands-setje en een nieuw setje van de outlet kunnen scoren voor een leuk prijsje. Gelijk even gevraagd hoe het zit met het inleveren van de 2e handskleding, dus dat breng ik volgende week even langs. Daarna nog even een ommetje gemaakt om de eendjes te voeren en toen weer richting huis gegaan. Arinde was bekaf van het fietsen Toen we bijna thuis waren kwamen we langs een vriendinnetje van de psz, die lekker aan het buiten spelen was. Dus daar wilde Arinde graag blijven...dus die zal zo wel thuisgebracht worden. Was wel ideaal, nu heb ik ook al boven de bedden kunnen verschonen en de kamers kunnen stoffen/zuigen! Heb nu ook Arinde d'r zomerspul allemaal uitgezocht en stapels gemaakt voor schoonzus en voor de verkoop. Met de setjes die ik vandaag en vorige week gekocht heeft is zij inmiddels al klaar voor de zomer. Heerlijk!!!
oh dat wist ik niet . Zal ik daar eens gebruik van maken . Wel gezellig zo'n voorstelling! Veel plezier
Dat staat hier ook van het weekend op het programma voor alle 3 de kids. Ben je nog naar koor geweest?