Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    en t ruikt zo lekker fris mits de boeren niet hun velden gaan bemesten;) maar dat is gelukkig vaak pas als de zon onder gaat.

en mijn nichtje en Nikita schelen 3.5 jaar dus die groeit Nikita voorlopig niet voorbij dus tot die tijd krijgen hun t.
    Max die zit nu ook soms al in de maat waar Nikita in zit, 86 / 92 en Nikita zit nu in 92 /98

als er geen jongens verder in de familie zit houd t gauw op natuurlijk. en ach zo hou je er nog wat leuks aan over toch.;)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    Wat goed zeg van Jouke!:D

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    .:D

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    nou ik ben er weer ff vandoor. ga australian masterchef kijken dus ik ben er later weer;)'

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanavond de finale van WIDM.:)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    YES:D can't wait

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoef je toch niet :) voor te doen. Ik zorg ook altijd dat ik precies een week rond kan komen met de kleding, meer vind ik ook niet nodig hoor!!!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...dat is wel komisch inderdaad:D

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik nu mee bezig;)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, hij had echt de smaak te pakken want deed het daarna nog een paar keer:)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde treft het maar weer....ze wilde uit bed gelijk bij het buurmeisje gaan spelen, maar die moeder is volgende week uitgerekend, dus ik vind dat ik dat niet kan maken om haar daar elke middag te laten spelen. Dus ik had gezegd dat ze dat nu niet mocht, maar 5 tellen later stond het buurmeisje hier voor de deur of Arinde kwam buiten spelen. Nou prima, dus hun samen naar buiten....en nu is de buurvrouw met beide kids even naar de speeltuin..dus lekker rustig hier, want Joucke ligt op bed!

12. Zo, was ik ook weer ff... :d

Lange stilte geweest vanaf hier.. Heb wel veel meegelezen, maar niet echt puf gehad om te kletsen :)
    Dinsdag hertoetsen gehad en degene die ik het meest lastig vond, heb ik gehaald hoorde ik net! Dus nu ff afwachten op de 2e, maar die vond ik niet moeilijk ;)

Verder leuke dag gehad vandaag.. Allergieconsulente was op de praktijk, dus daar mocht ik bij zijn ;)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ff denken wat ik onthouden heb hoor.
    @senn: jemig das een enorme file geweest dan zeg. Maarja liever in de file als de reden van de file.
    @susanne: dat klinkt logisch ja dat hij er dan nu pas last van krijgt. Ging het bloedprikken weer goed?
    @linnielin: op mp krijg je er idd ook maar weinig voor. Euro voor een shirt mag je blj zijn. Behalve merkspul dan natuurlijk. Lekker zeg dat arinde toch nog kon gaan spelen.
    @kk: fijn dat je de moeiljkste toets gehaald hebt. Lukt het een beetje om wat aan de onzekerheid te veranderen? De crisis weer voorbij hoop ik?
    @daantje: daar alles goed?
    @ramoontje: heb je de juf van Joost nog gsproken?

Ben blij dat ik eindeljk zit zeg. Zen ging vanmiddag samen met ivy naar zn moeder nadat hij aelinn voor me bed gelegd had. Ik ben toen ze weg waren cc's gaan bakken en daarna versieren. Had net een eerste ondergrondje op 4 ervan en toen werd aelinn alweet wakker. Die met behulp van krukjes uit bed laten klimmen en toen weer verder. Ben met een knoflookpers gras van fondamt aan het maken geweest. Wat een werk zeg. Heb er 4 zo gedaan en de rest met uitstekers. Toen ik klaar was zag ik dat het al 5 uur was. Ik zen een berichtje gestuurd waar ie bleef. Zat ie nog steeds daar. Ik terug sturen van nou dat wordt dan geen lasagnette. Hoezo vroeg ie. Ja hallo ik ben heel de middag hier alleen en heb 2 uur gestaan met die cc's. Ow eh dan haal ik wel wat. Had geen zin in een vette hap dus toch maar lasagnette gaan maken. 7 minuutjes voor t klaar was kwam ie eondelijk eens. Zucht, lekker makkelijk als ik alles doe.
    Maar goed de cc's waren lekker. Nu op de bank hamgen

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan is hij nu echt los.:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan had ze mazzel.:D
    Zal binnenkort wel voorbij zijn voor even als de baby er is.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Fijn zeg dat je die moeilijke toets gehaald hebt!:)
    Dan heb je vast een mooi cijfer voor de 2e.;)
    Hoe lang moet je nu nog naar school?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt toch wel een foto gemaakt hè van de CC's?:D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier heeft Niels zijn eerste nachtdienst weer gehad en ligt nu te slapen.
    Over 5 minuten Maarit naar school brengen en dan Karsten in bad zetten en even stofzuigen.
    Heb de tafels al afgenomen, de vaatwasser uitgeruimd en de kattenbak schoongemaakt dus dat hoef ik iig niet meer te doen.
    Om 10.45 uur moet ik bij de logopediste zijn en om 15.30 uur met Maarit bij de fysio omdat haar ene voet erg naar binnen staat.
    Gisteren moest ik voor controle naar de podo en daar hoef ik pas over een jaar terug te komen. Heb voor in mei een afspraak voor Karsten staan omdat ik vind dat hij heel erg naar binnen loopt met zijn voeten alsof ze nu al verzakt zijn. En aangezien probleem voeten in de familie zit laat ik er liever nu even naar kijken dat ik gerust gesteld ben dan dat ik over 3 jaar daar heen ga en te horen krijg dat er veel eerder iets aan gedaan had kunnen worden waardoor er nog oorzaken te verholpen hadden kunnen worden.

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je die toets gehaald hebt, dan moet de andere vast ook goed zijn!

En we hebben het allemaal wel eens hoor, dat we hier wat minder actief meeschrijven;)

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je even wat leuks voor jezelf gedaan hebt! En de CC´s waren vast heerlijk!!!

Deel Deze Pagina