Vind ik ook hoor dat het weinig is. Maar heb nu al zo vaak gehad dat kopers afhaakten als ik meer vroeg. Het aanbod is zo enorm groot he en dan hebben mensen al gauw zoiets van ik zoek wel verder. Wat naar Joucke nog steeds aan het spugen
Hij heeft vanaf vanmiddag tot net 19.00 uur continue geslapen, dus inderdaad niks op. Heb hem een half uur geleden 100cc ORS gegeven en een half soepstengeltje en dat zit er nu nog in. Maar hij ligt inmiddels ook alweer op bed, zo moe is hij!!! Hij is in totaal nog geen 2 uur beneden geweest vandaag
Het kost ook zoveel energie dat spugen. Hopelijk heeft hij wel een goede nacht gehad zonder spugen (en jullie dus ook).
Hier waren de kinderen al bijtijds wakker. Sven had trek en Karsten wilde ook niet meer zijn bed in dus ik ben om 7 uur maar opgestaan. Gisteren heeft Karsten zijn eerste sticker verdiend omdat hij de hele dag droog was en dat MET een onderbroekje en broek aan. Ik was gisterochtend heel boos op hem geworden omdat hij geen zin had om zich af te drogen na het badderen en zich aan te kleden. Ik ben het zo zat die luiheid bij hem en dat heb ik hem dus even goed laten weten. Maar het resultaat was wel dat hij het de hele dag geflikt heeft en vanmorgen zichzelf vlot heeft aangekleed. Misschien is nu het kwartje bij hem gevallen. Hopelijk zet deze trend zich voort en kunnen we dinsdag trots op het kdv vertellen dat hij al een paar dagen droog is. Heb trouwens een leuke beloningskaart site gevonden waar je gratis leuke kaarten kunt printen. Beloningskaarten | Klik en print opgroeikaarten voor kinderen zoals beloningskaarten dagritmekaarten aftelkalenders zakgeldlijsten pictogrammen.
Ik ga zo de boodschappen maar doen want Zen is niet lekker. Die stond ivy aan te kleden en moest ineens gaan zitten omdat ie akelig werd en ligt nuwitjes op de bank.die 2 dagen eerer de aito in en dan zo'n klein stukje zal niet uitmaken.
Ben weer thuis van de diverse sportclubs. Daarvoor had i kal de boodschappen gedaan dus die hoef ik ook niet meer te halen. De vaatwasser is al leeg en de kattenbak schoon en ik heb een was gevouwen en opgeruimd. Zo lunch maken maar Sven en Maarit zijn nu douchen dus vouw ik ondertussen de volgende was maar even. Kom straks nog weer even checken voor ik zelf frieten ga maken n.a.v. een topic in de lounge.
En dat te bedenken dat Niels vorige week nog 3 pakken luierbroekjes had gekocht in de aanbieding bij het Kruidvat. Mja mocht hij een terugval krijgen dan hebben we nog wat achter de hand.
@Sann, had jij die grassprieten nu met een knoflookpers gemaakt? Ik heb trouwens een opdracht aangenomen: een bruidstaart! Voor 35 personen Vierkant, wit en bewerkt met royal icing. Ze trouwen 14 september, dus heb nog even de tijd gelukkig In die tijd heb ik gelukkig zelf ook vakantie van de werkplek, dus dat scheelt
Dat is een leuke opdracht zeg! Zorg wel dat je hun ideeën goed afstemt om teleurstellingen te voorkomen zoals vorige keer met dat kindertaartje.
Pfff ben moe. We zijn de kamer en keuken aan het opruimen. Het is hier de afgelopen weken een aardige bende geworden weer. Word er helemaal verdrietig van. Morgen komt mn broer en schoonzus dus moet weer netjes. Pokkewerk weer