Vanmiddag de angelsound naar mijn schoonzusje gebracht Die mag ze mooi lenen van me Ben daarna nog even lekker bij mijn zus geweest.. Ben zelf nu helemaal niet lekker... Zere botten, zere spieren, iets verhoging 38.0 en giga zere keel... Bah! @Senn, wij komen beide volgende week De kids gaan naar mijn zus toe..
Je wil hem dus wel terug? Nice dat jullie met z'n 2en komen. Zijn jullie ook zo rond 13.30-14.00 uur hier?
Ja, rond die tijd zijn wij er ongeveer Gezellig! Ja, ik wil hem wel terug, want je weet maar nooit he? Ik wil wel graag, maar we kijken over een paar jaar of we er allebei nog zo over denken Moet trouwens zeggen dat ik allang ongi had moeten worden... Grrrrrr.... Eerst als ik niet ongesteld wil worden, gebeurt het continu om de 2 weken, nu WIL ik ongi worden ivm plaatsen spiraal, wordt ik het niet... :S
Pff ben doodop en heb zulke zere benen. Veel te veel gedaan weer. Maarja het moet toch opgeruimd. Als de meiden naar bed zijn nog een beetje doen en dan mag zen morgen stofzuigen en dan moet t maar
Senn: goed zeg van Karsten!! Ik hoop voor jullie dat hij het vol gaat houden! Sann: hopelijk kunnen jullie het nu samen weer een beetje bijhouden in huis, want steeds een grote rommel moeten opruimen is ook niks he! Je begint wel weer wat op te knappen volgens mij, he! KK: leuk zo'n opdracht, en je hebt inderdaad lekker genoeg tijd om inspiratie e.d. op te doen! Hier wel een lekker dagje gehad. Vanmorgen club gehad van de kerk, wat wel gezellig was. Vanmiddag gewoon lekker boodschapjes gedaan, gekeken voor een moederfiets, naar tuincentrum geweest enz....gewoon lekker beetje rondom huis allemaal. Arinde heeft de hele middag met buurmeisje buiten gespeeld...wat zullen we die missen zeg als ze gaan verhuizen (maar er staat nog steeds geen bord 'te koop' dus dat duurt vast nog een poos). Die was daarna helemaal versleten en ligt nu uitgeteld, na een heerlijk bad, in bed. Joucke is nog steeds niet veel waard. Hij houdt wel steeds meer wat binnen en heeft vandaag nog maar 2x gespuugd. Maar heeft niet meer op dan 1 beschuitje en net 2 worteltjes en een paar keer wat drinken. Verder slaapt hij nog steeds bijna de hele dag. Hij is nu 3x een uurtje opgeweest en daarna is hij weer helemaal moe. Hij heeft vandaag trouwens geen koorts en heeft wel weer iets meer praats als hij uit bed komt, maar nog niet veel. Morgen wordt ons nichtje gedoopt, dus ik ga maar alleen met Arinde er naar toe. Manlief blijft met Joucke thuis. Wel jammer, want het is hier toch bijna een uur vandaan...maar ja, ga Joucke zo toch niet meenemen. Nu zit manlief in bad en ga ik me aan de strijk van de hele week wagen, met een lekker filmpje op. Fijn weekend allemaal nog!
Gezellig! Wij hebben vanaf 10 uur de handen vrij, dus denk dat we nog ff losgaan in Utrecht van tevoren
Fijn dat hij in ieder geval al weer iets binnen houdt. Wat jammer dat je buren verhuisplannen hebben. Goeie buren moet je ook maar net treffen.
Heb al lekker koffie met een cc op. Meiden lagen er lekker bijtijds in. Hoop dat zen zich morgen beter voelt. Wil nogg weer wat bakken voor de visite en dan kan hij de rest ff doen. Had het vanmiddag willen doen maar dat ging niet echt. Bak sowieso wel ff wat en dan zie ik wel of ik nog tijd heb om ze te decoreren
ff snel want ga zo men bedje in sann. niet te veel hooi op e vork nemen he. linnielin. vervelend dat joucke zo ziek is. hier is nikita toen ook zo ziek geweest dat ze uiteindelijk op badlakens sliep omdat alle wasgoed onder gespuugd was hopelijk knapt ie snel op. senn. wat goed van karsten dat ie al een dag droog is. hij komt er wel hier erg druk geweest. Max vond donderdag t bloedprikken helemaal niet tof en moest deze keer wel tot 2x toe huilen. wel heeft hij een hele mooie kanjer van de dag diploma gehad verder vandaag naar Bataviastad geweest. heb een supergaaf adidas vest gekocht wat nog voor mn verjaardag was. daarna zijn we door gereden naar almere naar mn moeder om daar te eten. was gezellig kids liggen uitgeteld in bed en ik ben even een cd aan t branden voor onderweg. moet er om half 6 uit om mn haar en make up te doen, heb ik daar alle tijd om in te trainen. ga nu lekker kopje thee drinken en dan lekker slapen. niet teveel aan morgen denken want dan komt er niks van mn nachtrust terrecht fijne avond allemaal en slaap lekker en duim voor me dat ik met mn solo de 1ste plaatsing punten haal
@susanne: ik zal voor je duimen! @ramoontje: hoe is het daar? Ben met de meisjes beneden. Zen slaapt nog, die maak ik om 10 uur wakker. Kan op cc's bakken na niet zo gek veel doen. Beter ook maaar want last van m n buik en beetje vervelende druk van onderen. Kalm aan maar
Hier alles goed hoor, nog altijd nergens last van (ja meer eetlust). Wel zitten mijn hormonen regelmatig in de weg, maar dat hoort er natuurlijk een beetje bij. Rustig aan doen hoor!!!