Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Schminken voor op kinderen of volwassenen?

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    volwassenen. Zal als ik de foto heb hem hier plaatsen ;).

Net nog gebeld met jgz voor mika zijn driftbuien. Ik weet dat ik hem moet negeren etc. Maar toch even bellen. Ze kon me eigenlijk niets nieuws vertellen dan dat ik al wist, ze zou het terug koppelen naar mijn eigen wvk en die zou volgende week contact opnemen met hoe het nu ging en evt een huisbezoek plannen als ik dat prettig zou vinden. Denk dat ik dat wel doe, dat praat toch wel wat makkelijker dan via de telefoon.. en misschien dat mika dan ook een driftbui krijgt zodat hij me dan mijn fouten kan wijzen en tips kan geven.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ikk lag er wel in maar heb tot 2 uur wakker gelegen

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heeft hij zulke heftige driftbuien dan joh. Das minder. Is ie dan niet meer voor rede vatbaar? Negeren werkt idd het beste maar is wel lastig he

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: veel plezier vandaag met de kinderen en je vriendin. Komt vast goed!!!
    Daantje: leuke, zo'n schminkworkshop..ben benieuwd naar de foto's. Goed dat je even gebeld hebt over Mika. Lastig hoor, driftbuien. Hier hebben we er gelukkig niet veel last van. Ik hoop voor je dat het negeren gaat lukken!
    Sann: weer lekker een opgeruimd huis! Enne...volgende keer Zen mee laten helpen, zodat jij niet alles hoeft weg te werken als hij weer weg is!!!

Vanmorgen gewerkt en nu weer thuis. Kids liggen gelukkig allebei in bed, want ik ben het best wel zat. Nu nog even snel wat in huis doen.
    Mn moeder belde een uurtje geleden of ze tot zaterdag mogen komen logeren. Ze wilden er even uit, maar wat er was vertelde ze liever niet door de telefoon.....zit dus nu van alles in mn hoofd te halen wat er kan zijn:(
    Op zich ook wel weer lekker, heb ik even iets meer mn handen vrij nu manlief er niet is en heb ik ook geen oppas nodig nu ik vanavond ook nog weg moet.

Denk dus niet dat ik er veel ben de komende dagen!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben benieuwd naar je foto's.:)

Ik zou zeker een gesprek aangaan.
    Het kan je altijd weer andere inzichten geven en misschien ook niet maar dan weet je iig dat je goed bezig bent.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan is het forum een uitkomst.;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar komt ze alleen of met je vader?:(
    Ik hoop dat je snel weet hoe of wat.

9. Hmm.. ben benieuwd Linnielin... Wat denk je zelf?

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wel gezellig dat ze komen.....maar ben ook wel benieuwd wat voor nieuws ze dan hebben....;). Kan me voorstellen dat je je idd vanalles in je hoofd haalt na zo'n telefoongesprek....

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat jij zegt idd...en soms is het gewoon ook wel eens fijn om te horen dat er niks anders is wat je kan doen en dat je dus goed bezig bent!

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zeer lastig ja..hij is niet voor rede vatbaar dan. Kan er ook niks mee beginnen..

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders zijn er inmiddels. Mijn vader heeft de laatste 2 jaren veel meegemaakt, waardoor er ook herinneringen van vroeger terug zijn gekomen. En afgelopen nacht heeft hij weer een heftige nachtmerrie gehad waarin weer iets zeer ingrijpends uit zijn verleden is teruggekomen. Erg heftig om te horen.
    Dus vandaar dat ze er even uit wilden, even lekker wat afleiding van de kleinkinderen!!!

Hij is net even lekker met Arinde naar het ijs geweest, dus dat is gewoon fijn voor hem! Mn moeder heeft net een hele wasmand leeg gevouwen, dus voor mij ook wel fijn!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: altijd handig inderdaad om even te checken of je nog dingen anders kunt doen.
    @Linnielin: Wat moeilijk voor je vader zeg. Heel begrijpelijk dat ze dan even afleiding bij hun dochter en kleinkinderen zoeken.

Wat een uitputtingsslag was het vandaag met de dames zeg. Aelinn heeft alleen vanmorgen heel kort geslapen en wilde vanmiddag niet meer dus die wertd strontvervelend van de vermoeidheid en verkoudheid. Ivy was ook moe dus die 2 zaten elkaar constant in de haren. Werd er stapelgek van. Die lagen er dus bijtijds in.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Heb gister via wow deal (zelfde als groupon maar dan voor limburg ;) ) een check voor een high tea gekocht.. Zeg ik dat tegen leon zegt ie van.. dat is toch iets voor vrouwen, zie je mij al daar zitten? Nou zeg ik, dan ga ik wel met een vriendin, blijf jij lekker thuis, hoeven we ook geen oppas te regelen. Dat vond ie nou ook weer niet zo leuk ;)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh en heb gister tegen mijn nieuwe danspartner gezegd dat het niks zou worden, dus nu dans ik gewoon weer met mijn oude danspartner :D. Ben er zo blij mee dat ik dat gezegd heb, want voelde me helemaal niet meer happy.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daaantje: haha gaat ie dan tochmaar liever een vrouwending doen. Wel leuk.

Straks dan voor het eerst weer werken met de kinderen bij de go. Ben nu al moe dus das een goed begin. Heb een hele knoop in mn maag van alles. Stom maar waar.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha jep ;).

Hoop dat je nu lekker aan het werk bent, en de kids zullen het vast goed doen bij de go!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat naar voor je vader.:(
    Ik hoop dat hij er iets mee kan gaan doen zodat hij het kan verwerken.

Sterkte voor ze.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wil hij dan nog wel mee hier naartoe?:)

Deel Deze Pagina