Ik hang voor dood op de bank zeg. Het laatste uur op mn werk ging moeizaam. Mn hoofd werd moe dus moest echt goed opletten dat ik niks fout deed. Wat dus wel gebeurde maar zag het gelukkig zelf omdat er aan het eind ietsniet klopte. Bleek de verkeerde patient aan het opnemen te zijn.. Met de meide alles goed gegaan. Aelinn huilde alleen bij het weg gaan en toen ik uit de autostapte. Ivy heeft heerlijk gespeeld met haar dochter van bijna 2. Helaas is aelinn het nu een beetje kwijt. Die is doodmoe maar wil niet slapen. Wordt ze niet echt gezellig van. Balen wel. Heb zelf juist ff rust nodig
Zijn de hoeveelheid uren die je werkt dan niet teveel? Gelukkig viel de fout nu nog mee maar je wilt er niet aan denken dat er wel iets erg gebeurd zou zijn. En dan slaat je leidinggevende ook een flater. Pas goed op jezelf hoor meis.
Het is van 2 naar 2,5 uur gegaan dus niet zo gek veel meer. Was wel druk dus veel meer bezig geweest. Was al blij dat ik er zelf achter kwam. Had de opname er al in staan en wilde dat bij de vertrekstatus ook invodren en zag dat de verpleging dat al had gedaan maar dat ie naar huis was. Dom want controleer altijd wie ik voor me heb
Ik ben op. Aelinn was het helemaal kwijt en is nu net na heeeeeel veel huilen eindelijk in slaap gevallen. Van alles geprobeerd maar niks hielp dus uiteindelijk dr maar gelaten en zelf beneden ook een potje zitten janken Heb het ff helemaal gehad met alles
Politie verloor auto ontvoerder uit het oog | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Das hier echt vlakbij. Eng hoor zulke figuren.
Ik lig nog lekker in mn bed terwijl dedames al een uurtje spelen. Ben te lui om er uit te komen. Straks even naar mn tante en nicht want mn nicht is jarig. Heb alleen nog weinig fut
vanochtend tot 9 uur met Rick in bed geluierd, die had gister al koorts en voelt zich niet lekker. Joost sliep nog ... die heb ik tegen 10 uur bibberend van de koorts met 39.5 uit bed gehaald. 2 bankhangers dus vandaag, ze liggen nu samen Cars 2 te lijken, ieder op een bank. Hoop alleen dat ze dinsdag weer beter zijn, want ik toch echt naar het clb ... maar goed dinsdag is nog ver weg .
Hier een bout laatste deel van de nacht gehad. Niels lag vanaf een uur of 5.30 uur zo hard te snurken dat het zelfs door de oordoppen heen ging. Hij heeft altijd gezegd maak me dan wakker en dan ook echt wakker want dan gaat het misschien beter. Dus om 6 uur hem echt wakker gemaakt en toen kreeg ik toch een grote bek van hem. Wie ik wel niet dacht wie ik was en dat ik normaal moest doen, blablabla. Alleen ik kan niet lang oordoppen verdragen in mijn oren, dat gaat pijn doen (en dan heb ik al van die hele zachte ). Om 7.45 uur was meneer wakker en vroeg hij of ik bij hem wilde komen liggen. Ik uhhh nee, niet echt behoefte aan, vraag jezelf maar af hoe dat nou zou komen. Hij gelijk daarna boos het bed uit. Prima moet hijzelf weten. Belt de scouting net op. Maarit is met de scouting wilgen aan het knotten wat ze erg leuk vind alleen we hebben geen dichte warme schoenen voor haar. Ze heeft dus ijskoude tenen of we geen andere schoenen voor haar hebben. Ik stelde Niels voor dat hij dan even mijn skisokken zou gaan brengen zodat ze iets dikkers aan haar tenen zou hebben. Niels is wel gegaan maar volgens hem zou het toch niet helpen want dat deed het bij hem vroeger ook nooit. Toen ik voorstelde dat als maandag over een week het salaris er is we misschien voor Maarit van die gevoerde snowboots moeten halen. Vaak voor 10 of 15 euro heb je al een paar. Krijg ik weer als commentaar maar we kunnen geen extra uitgaves doen blablabla. Ik zei tegen hem dan koop ik ze wel van mijn verjaardaggeld de week erna. Wat een lullo kan het af en toe zijn. Ik zei dan zeg je je abbo maar op van de Autovisie, scheelt ook 85 euro per jaar, kunnen we 5 paar snowboots voor halen voor de kinderen.:x Moet je bij mij vooral mee aankomen als ik ongesteld ben en al een hele week vanwege zijn gesnurk slecht geslapen heb.
Feestje ging sowieso niet door omdat de jarige job ook ziek is.... Joost is nog geen 1,5 uur wakker geweest, ligt alweer een kleine 3kwartier te slapen. Rick ligt met rode koontjes Platvoet te kijken.
heb hier nog 2 paar zwarte staan, maar die zijn natuurlijk te klein... Misschien anders een paar thermozooltjes voor in haar schoenen??? Knuffel!!