Ramoontje: wat gaaf om een goede echo met een kloppend hartje te hebben gehad. Gefeliciteerd meid!!! Jij loopt vandaag vast met een big smile rond Sann: beterschap meid, voor jullie allebei! Vanavond maar lekker op tijd naar bed en hopelijk morgen weer wat meer waard! Christiea: heb je inmiddels al een afspraak kunnen maken, of nog steeds geen officieel bericht van de verzekering? Hier 2 drukke dagen gehad op school....vrijdag gaan de rapporten mee en over 2 weken krijgen we inspectiebezoek wat voor onze school erg spannend is (we staan onder verhoogd toezicht en als het goed uitpakt, gaat het licht nu weer op groen voor ons) dus alles moet helemaal op orde zijn natuurlijk!!!! Ben nu dus bekaf en heb knallende koppijn! Ga zo lekker douchen en dan de rest van de avond lekker op de bank met manlief! Morgen met Joucke naar CB. Ben benieuwd wat hij nu weegt, want volgens mij is hij weinig aangekomen de laatste tijd door het steeds weer ziek zijn. Ging net even met hem op de weegschaal en toen haalde hij amper de 10 kg. Nou ja, maak me geen zorgen want hij eet weer als een dijker Hij heeft de smaak van het lopen nu echt te pakken, want hij stapt er lustig op los...alleen nog als een echte dronkelap met waggelende stappen en zwieberende handen En ben erg benieuwd wat we morgen te zien krijgen bij de buren. Vanmiddag stond auto van de VK er en we zagen rond half 6 ook een kraamhulp komen, dus dit zal haast geen loos alarm zijn. Ben erg benieuwd wat het wordt, want ze hebben al 4 meiden
Ik heb gister wat positiekleding besteld, da's vandaag afgegeven. Heb wat shirts gekocht (op de groei wel, want de meeste zijn nu echt nog te ruim, maar ja daar groeien we wel in ), 2 jurkjes (1 vind ik wat minder leuk, maar manlief vind 'm wel heel leuk dus we houden 'm maar ), een zwarte 3/4 legging, een capri spijkerbroek en een spijker rok, maar die moet terug want die is echt veel te groot . Pffff....kost weer een bult met centen, maar goed, kan moeilijk in mijn blote billen rondlopen .
Ik ga nog een wasje ophangen en dan lekker nog even tv kijken. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
@linnielin: spannend dan die inspectie. Hopelijk is het goed. Jeetje de 5de al van je buren. Leuk weer. @ramoontje: leuk zeg al wat kleren. Ben benieuwd wat een mooi buikje daar straks in zit. Na het eten de meiden nog onder de douche gehad. Zen was ff op bed gaan liggen want die had veel pijn. Pff begaf het zowat in die vochtige warmte en 2 kids die absoluuut niet mee werkten met haren wassen en lijf zepen. Daarna iedet een kind afgedroogd en toen viel ik wel zowat om. Ga zo lekker naar bed want voel me hondsberoerd
Goedemorgen. Of ja goede.. Heb me toch ineens pijn op de borst zeg..Nu begint het iets te zakken, maar zodra ik weer op moet staan komt het weer in alle hevigheid terug.. pff..Wordt nog wat met werken vandaag..We zullen wel zien.
Wat zijn er toch veel aan het kwakkelen hier. Beterschap meiden. @linnie, is je buuf al bevallen? @Ramoontje, klinkt goed wat je besteld hebt. En wat je zegt, je groeit er vanzelf in. Ben zo benieud hoe je ouders over een paar weken reageren. Vandaag is het payday. Maar goed ook want we hadden geent cent te makken meer. Ik zou vrijdag gaan werken maar misschien neem ik toch vrij om met Maarit en Karsten te gaan shoppen en misschien alleen Maarit. Die heeft echt een bulk aan kleding nodig voor de zomer en je weet niet wanneer het hete weer echt doorbreekt.
@daan: jasses klinkt pijnlijk. Pas je wel op met pijn daar? @senn: fijn weer payday. Hier duurt het nog een weekje helaas. Wel handig om al voor zomerspul te kijken. Kan ineens lekker worden. Ik voel me echt alsof ik door een vrachtwagen ben overreden. Als ik maar ff iets doe zoals drinken voor de dames pakken word ik kotsmisselijk, krijg ik tintelende vingers en trekt mn hoofdhuid raar en word duizelig. Ga dan maar weer liggen dus. Bah niks aan zo. Zen is net bij de huisarts geweest en heeft idd gordelroos. Hij moet de hele dag diclofenac en pcm nemen voor de pijn. Duurt een week of 2 a 3 voor de pijn zakt en kan maanden duren voor alles over is.
Sterkte voor hem. Hij heeft zich toch wel ziek gemeld want zo kan hij niet aan het werk. Pas jij ook een beetje op jezelf?
Ramoontje: wat een mooie echo, altijd bijzonder weer!! En leuk alvast wat kleding besteld. Had je het van de jongens niet meer? Sann: balen zeg dat jullie allebei niet zo fit zijn en dat Zen inderdaad gordelroos heeft!!! Kun je de kids niet een dagje naar de go brengen ofzo, dat jullie gewoon even een dag echt kunnen bijtanken, of wil je dat liever niet? Senn: groot gelijk als je vrijdag vrijaf neemt, want met dit weer is het wel heerlijk om even te gaan shoppen! Hier is de buuf inderdaad gisteren bevallen....van hun 5e meid, Jada! Grappig hoor, alle meiden hebben een naam met 2 lettergrepen die eindigt op een a Vanmorgen met Joucke naar CB geweest...hij is in 3 maanden maar 100 gram aangekomen maar goed, doordat hij steeds ziek geweest is is het wel te verklaren. Hij blijft dus klein, nu 76 cm en 9,9 kg. Een voordeel: hij heeft de hele winter met dezelfde garderobe kunnen doen, want hij past nog steeds de kleren die hij in oktober aan kreeg...hij gaat nu net een beetje over naar maat 80 Verder was ze helemaal tevreden over hem! Daarna nog even de weekboodschappen in huis gehaald, even wat kleding van Arinde weggebracht voor de verkoop en op de terugweg nog even naar huis gewandeld langs 2 speeltuintjes. Net ook gezellig in de tuin gegeten en nu liggen de kids op bed.
Hij heeft conttact gehad met zbn werk en de beslissing bij hun gelaten. Hij vindt het met pijnstilling prima om te gaan maar hij is natuurlijk wel besmettelijk. Er wordt nu dus overlegd.