Ramoontje. Wow meis wat een prachtige echo gefeliciteerd! senn. fijn he betaaldag. Hier gister ook betaaldag gehad want wij zaten ook redelijk krap weer sann. Beterschap meid. daantje. wat naar pijn op de borst, als je t vaker hebt wel ff naar laten kijken hoor Hier: ziek! bah bah. voor de 3de keer op rij stront verkouden en zowel mn bijholtes als voorhoofdholte is weer eens ontstoken:x wordt er zo moe van. is t mooi weer voel ik me slap en beroerd. Nikita is eindelijk aan de beterende hand na een dubbele oorontsteking en Max doet gezellig met mij mee Verder is t erg druk hier. voor Styletrip gaat t erg goed maar t is zo druk dat we gewoon een wachttijd hebben van bijna 2 maanden. wedstrijden en klanten in t weekend wisselen elkaar af. op zich goed maar Jeroen en ik hebben gewoon geen tijd meer voor elkaar. gelukkig heb ik in dec al 2 kaartjes gekocht voor Cirque du Soleil zodat we eindelijk weer eens wat samen kunnen doen na 2.5 jaar zonder kids ga nu ff de kids op bed liggen en dan ff met de beetjes omhoog. heb hoofdpijn en last van mn klieren en vanavond moet ik nog 4 uur trainen ook tot later weer
ja echt hé! wordt er zelf ook helemaal vervelend van vooral omdat we elke dag genoeg vitamines en groente eten ennuh. slaap lekker
Als het mooie weer eraan komt en hij wat minder vaak ziek is komt hij vast in een spurt. Leuk dat je buuf bevallen is. Wist ze dat het een meid zou worden? Nert als Robert ten Brink, hij heeft ook 5 meiden. Je zou bijna gaan denken dat ze geen jongens kunnen maken.
Pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt? Jullie kunnen er bijna je werk van maken dat met Styletrip. Kan Jeroen niet een dag minder gaan werken zodat de wachttijd minder wordt?
Is het niet slim om eens langs een KNO arts te gaan en een CT-scan van je holtes te laten maken. Als die verstopt zitten kan de ontsteking niet weg en blijft het iedere keer terugkomen. Sinds ik vorige jaar die operatie heb gehad ben ik zo opgeknapt. Heb er in de winter wel 1x dicht tegenaan gehangen maar dat heeft niet doorgezet.
Nee gaat niet helaas. ten eerste hebben we dat geld ook nodig en in de herfst en winter loopt t aantal klussen terug. lijkt wel of de mensen in de lente een stuip krijgen om alles op te knappen. dus al t geld wat we nu verdienen moeten we ook de sombere dagen mee kunnen doorkomen
ja is misschien wel een idee inderdaad. maar daar heb ik nu gewoon geen tijd voor heb amper tijd voor mezelf en denk dat t daar grotendeels ook mee te maken hebt. kan gewoon niet de rust nemen die ik moet hebben om op te knappen
Hij is in ieder geval nog een week thuis toch? Maar ik kan me voorstellen dat hij ook nog wel graag thuisblijft om weer een beetje op te knappen....of denkt hij dat hij op zijn werk meer rust heeft Ben benieuwd wat zijn baas zegt!!
Hè, het zit jullie ook niet mee zeg!!! Beterschap maar weer!! Wel fijn dat Styletrip het zo doet....maar ja, tijd voor elkaar is idd ook belangrijk!!!
Heb net alvast de saus voor de macaroni gemaakt, dan kunnen we straks misschien nog even lekker naar de speeltuin of de winkels als de kids wakker zijn en hoef ik dan alleen nog de macaroni te koken. Ideaal. Het ruikt trouwens ook erg lekker, maar een saus zonder pakje/zakje en met een heleboel verse groenten....zal vast lekker zijn!!! Ga nu maar even lekker buiten in het zonnetje zitten met laptop en boek
lekker macaroni. hier eet ik vanavond een simpele tosti heb op woensdag nooit tijd om te eten helaas. Jeroen eet een bloemkoolschotel met kaassaus. en voordat ik t weer vergeet. wat leuk dat je buuf weer van een meisje is bevallen. toch knap 5 meiden
Dan ben ik misschien heel hard, maar dan moet je er tijd voor maken. Uiteindelijk is het een investering in je gezondheid zeker als je daarna opknapt omdat er iets aan de oorzaak gedaan kan worden. Ik bedoel het goed hè.