Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En anders plant je hem vanmiddag in de tuin met een bak water.:p
    Karsten is nu heerlijk met zijn watertafel aan het spelen.

*Wou dat we dit weer ook met de grote vakantie hebben.*

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanmorgen op de fiets naar allerlei winkels dus daar ben ik klaar mee.

Niels is nu naar Amersfoort want bij de intertoys hebben ze een trampoline in de aanbieding en ik heb me over laten halen.
    Niels wil dit al een paar jaar maar ik zie er teveel beren mee op de weg.
    Eis van mij was wel dat er een (vang)net omheen zit.;)
    Via de site was het gewoon 50 euro!!! omdat ding te laten bezorgen.:x

Om 14.30 uur moet ik met Maarit bij de ha assistente zijn want ik heb het idee dat ze wratjes op haar bovenbeen heeft.

Daarna ga ik door met Maarit om voor kleding te shoppen dan gaan we even lekker met de tram.:)

Heb er eigenlijk geen puf meer voor maar het moet toch gebeuren en dat is niet echt een klusje dat ik aan Niels wil overlaten.:p

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: heeft de juf geluisterd naar het advies om de luier om te laten;) hopelijk wordt de verstopping al weer minder!
    Daantje: knap hoor van Mika! Ik hoop voor je dat Finn nog even lekker is gaan slapen....en inderdaad vanmiddag even wat water in de tuin geven, dan is 'ie vast wel zoet!
    Senn: is er dichterbij geen Intertoys dan:( ik wil er ook (nog) geen in de tuin hoor! Hier heeft iedereen er bijna een, dus buurtjes genoeg waar ze kan springen....en dan komen ze hier maar in de zandbak spelen:) Succes met shoppen, even qualitytime met Maarit!!
    Sann: fijn dat Zen zelf mag bepalen wanneer hij weer aan boord stapt! Kunnen jullie allebei nog even goed uitzieken!

Hier de kamer weer aan kant voor het weekend! Daarna nog even snel cadeautjes gekocht en ik zag nog een leuke zomerjas voor Joucke, dus dat is ook wel handig!
    Kids liggen nu even op bed, dan kunnen we over een uurtje de waterbus nemen....heerlijk met dit prachtige weer!

Net een mega-driftbui van Arinde doorstaan......pfff......hopelijk is ze straks wat beter te pas:)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee juf had niet geluisterd, met als gevolg een kletsnatte Joost....maar hij heeft nog niet weer gepoept (helaas).....

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee hij was overal al uitverkocht.:cool:
    Hier heeft niemand er 1 dus ook niemand om bij te springen.:)

Hopelijk is Arinde straks wat beter in haar hum wanneer jullie met de waterbus gaan.:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wordt tijd voor het nieuwe schooljaar.;)

7. @Senn, wij hebben er wel 1 :p Moet ze hier maar komen springen ;)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    het was leon zijn idee ;), en mocht het fout zijn gegaan moest hij er ook uit ;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo shopping is gedaan en ik ben voor Maarit goed geslaagd.
    Kinderbijslag is nu wel al op helaas. Maar dan niet alleen besteed aan Maarit hoor.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat herinnert mij eraan dat ik nu even de molton op bed ga leggen voor het geval dat vannacht.:D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ;)

Hij heeft vanmiddag wel veel plezier gehad bij de sponsorloop. Hij heeft de kleine beentjes onder zijn lijf vandaan gelopen, hele kaart afgestempeld en nóg meer rondjes gerend ;), leuk om te zien, die knalrode, stralende kupkes :D.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: balen dat finn zo slecht gehumeurd was. Is het nog bijgetrokken?
    @linnielin: heerlijk he van die driftbuien.
    @senn:fijn dat het shoppen gelukt is. Waren het wratjes trouwens? Leuk joh een trampoline
    @ramoontje: grr die eigenwijze juf ook. Leuk dat ie zn best heeft gedaan met rennen.

Volgens mij heb ik iedereen gehad. Wij zijn vanmiddag nog even naar een speeltuin in het bos geweest. Meiden vonden het erg leuk. Resulteerde alleen in veel pijn bij zen en bij mij dat het me gigntisch in mn rug geschoten is. Ik baal dus ff een beetje van alles. Kan helaas nog niet zo goed met tegenslagen om gaan als het er teveel zijn

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Knuff!!!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tnx:)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen. Heb lekker geslapen en de zon schijnt dus een goeie start van de dag. Wij gaan zo even wat bouwmarkten langs voor een hogedrukreiniger. De ouwe is kapot en we willen er dan gelijk maar eentje met terrasreiniger. S kijken waar de goedkoopste is

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ja hoor ook zonder luier lukt het Karsten om droog te blijven.:D
    Ik verklaar hem dan ook hierbij, met terugwerkende kracht naar afgelopen zaterdag, ZINDELIJK!:p

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja maar dan waterwratjes.;)
    Die schijnen vanzelf over te gaan.
    Alleen is het erg besmettelijk als ze ze openkrabt.:cool:

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mensen ik ben me toch een partijtje moe.:cool:
    Moet nog naar 2 verjaardagen en 1tje is in de buurt van Sann.
    Daarvan weet ik nu al dat het een latertje gaat worden en vannacht een uur minder lang slapen omdat de klok vooruit gaan en Niels is morgen weer vroeg werken dus dan moet ik het ook weer alleen doen.:)
    Maar goed Niels is nu ook aan het werk dus slapen had ik sowieso niet kunnen doen met 3 kids thuis.;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    woehoe, GO Karsten GO!!!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    sterkte en toch veel plezier op de feestjes!

Deel Deze Pagina