Lekker zeg zo even uitslapen. Ik hoop morgen weer uit te kunnen slapen. Gaan jullie naar een dansgelegenheid waar je vrij kunt dansen?
haha nope, we gaan wokken en daarna willen we gaan bowlen (was eigenlijk als grap bedoeld, maar nu gaan we dat ook daadwerkelijk doen ). En misschien nog naar de dansavond, maar dat denk ik niet, denk dat het anders gewoon ergens wat drinken wordt.
zo de strijk is hier ook weer klaar, was gelukkig niet veel . Verder nog even bedenken wat ik ga doen, misschien boven nog wat opruimen/poetsen..
@senn:je bent alweer lekker druk geweest zeg. @daantje. Veel plezier vanavond. Ben weer naar de dokter geweest en mn longen bromden en pruttelden er weer vrolijk op los. Saturatie was gelukkig niet al te slecht. Dat wist ik al wel want ben veel minder benauwd. Moet nu weer een maand de extra puffer gebruiken en 7 mei voor een longfunctietest. Ben benieuwd. Zal al.blij zijn als die hoest weg is. Stik er telkens half in en het doet zeer op mn borst en onderkant. Zo even lekker douchen en dan ff de stad in en aansluitend de nacontrole bij de gyn
Rick en Joost weten het nog niet.....vind het voor hun nog erg vroeg....dan duurt het zóóóoooo lang. Daar wachten we nog maar effe mee . Vervelend dat je weer zo moet hoesten. Wel fijn dat je nu een andere puffer hebt gekregen, hoop dat die gauw zijn werk gaat doen. Hoe is het met de tintelling in je arm/hand?
Vanuit logopedie ben ik met Karsten even de stad in geweest om uitnodigingen te halen voor Maarit haar kinderfeestje. Daarna naar de bieb en via de supermarkt Maarit uit school gehaald. Net geluncht en moet nog stofzuigen (ga ik om 14 uur doen als Niels wakker is ) en bedacht omdat so's komen ook maar even het toilet mee te nemen en dan ben ik een heel eind.
We staan sinds 2 jaar onder verhoogd toezicht van de inspectie omdat de CITO-eindtoets toen 3 jaar achter elkaar omlaag gegaan was en dan ben je dus een 'zwakke' school. Dat jaar is er dus een heel verbetertraject opgestart, een nieuwe directeur gekomen en zijn we op veel gebieden hard gaan investeren. Vorig jaar is er een tussenevaluatie geweest, waarover de insectie gelukkig tevreden was en nu komt dus het eindonderzoek. De hele school wordt doorgelicht: alle documenten bekeken en beoordeeld, gekeken wordt of we onze doelen behaald hebben, verschillende collega's (waaronder ikzelf dus) krijgen klassenbezoek om te kijken of er ook in de lessen een kwaliteitsverbetering zichtbaar is en er zijn diverse gesprekken (met leerkrachten, ib-ers, directie, bestuur enz...). En daarna krijgen we het eindoordeel: blijven we zwak of presteren we weer goed (waar we eigenlijk wel een beetje op hopen, omdat we gewoon keihard gewerkt hebben de laatste jaren!!!)
Daantje: veel plezier vanavond, maar dat komt vast goed! Dans je nu weer met je eerste danspartner? Senn: heerlijk dat je al zo veel gedaan hebt! Altijd weer een lekker gevoel! En veel plezier alvast voor vanavond! Ramoontje: groot gelijk dat je de jongens nog even niks verteld...wanneer gaan jullie het kamertje opknappen Sann: hopelijk slaat de extra puf een beetje aan en knap je weer snel op. Hoe was de nacontrole? Hier was er vanmorgen kijk-morgen op de psz. We mochten er ongeveer 1,5 uur bij zijn. Erg leuk hoor!!! Van te voren nog even de kamer gedaan en de was opgehangen en nu ga ik ook nog even aan de slag want de kids slapen allebei! Joucke deed het gelukkig ook goed bij de oppas. Had hem bij de overbuurvrouw gebracht, maar dat was erg lang geleden dus ik was erg benieuwd hoe hij dat zou doen....maar dat ging gelukkig super!!
Fijn dat dat zo super ging met Joucke, heb je gelijk weer een adresje achter de hand. Succes met poetsen.
Als manlief zijn kantoor niet verplaatst gaat worden, dan gaan we de jongens samen leggen en komt de baby voorlopig te slapen op wat nu Joost zijn kamer is. In de toekomst zien we dan wel weer verder. En anders gaat het kantoor naar beneden (naar de kamer achter de keuken) en dan wordt die kamer de babykamer. Heb de afspraak voor de termijnecho inmiddels ook gemaakt....maar aangezien de jongens de komende 2 weken vakantie hebben, heb ik het uitgesteld tot ná de vakantie....17 april mogen we weer een keertje gluren . En aangezien ik dan ruim 12 weken ben, moet er dan toch al heel wat te zien zijn .
Die had ik altijd al achter de hand, maar dan zorgde ik altijd dat ik de babyfoon kon brengen...maar nu moest hij er toch echt wakker heen Zondag op de creche had hij namelijk alleen maar zitten huilen, totdat de dochter van onze gastouder kwam omdat het ook haar oppasbeurt was. Vandaar dat ik er een beetje bang voor was
Nog even puzzelen dus wat handig is Leuk zeg...nog maar 2,5 week Hebben de jongens geen voorjaarsvakantie gehad, dat ze nu alweer 2 weken vrij hebben? Of hebben ze meer vakantie in Belgie? Hier alleen maar vrij met goede vrijdag en pasen, verder niet
Precies . Inderdaad, nog 2,5 week....en da's best te overzien en zo was het gewoon gemakkelijker, dan zijn de jongens gewoon naar school en hoefde ik geen oppas te laten komen of Pat te vragen thuis te blijven. Moet ook gelijk bloedprikken, maar goed....dat kan ook maar gebeurd zijn. Hier hebben ze 1 week carnavalsvakantie gehad en nu dan 2 weken.....in Nederland hebben ze in mei 2 weken vakantie (toch?) en dan hebben die van ons niks meer . Volgens mij ligt het qua vakantie redelijk gelijk (behalve misschien dan de periode waarin de vakantie valt)..... de zomervakantie uitgezonderd .
linnielin: morgen gaan we opstap, vanavond werken . Ja ik dans weer met mijn eerste danspartner. De 'nieuwe' danspartner danst nu bij de beginners , en (hoe erg eigenlijk) iedereen is het er unaniem over eens dat ik een goede keus gemaakt heb om weer met Frank te gaan dansen .