Ik denk al dat ik weet waar het aan gelegen heeft. Had niet meer bij gelezen omdat ik zo'n pokke humeur had 's morgens dat ik het daarna gewoon vergeten ben te lezen. @KK, hier staat de seks ook op een heel laag pitje en komt het meestal van Niels uit. Ik ben gewoon vaak TE moe en dan heb ik er gewoon geen zin in en ga ik liever slapen. Ik krijg juist het tegenovergestelde te horen omdat ik zo ben afgevallen. Gaat het wel goed met je?, niet teveel afvallen hoor! Nee alsof ik er wat aan kan doen. Ik doe er niks voor en laat er niks voor. Maar er moet niet nog meer af. En wat het onderbreken betreft, heeft Niels ook last van. Alleen hij probeert iedere keer het plaatje in te vullen door zijn visie erop te geven i.p.v. dat hij mij mijn zegje laat doen. Meestal zeg ik dan net als Kwebbels van laat maar, je luistert toch niet dus hoef je het blijkbaar niet te horen omdat je het zelf allemaal beter weet. Het enige wat je echt kan doen om af te vallen, is de spullen niet meer in huis halen, dan kunnen jullie allebei niet in de verleiding komen. Ik heb met mijzelf de afspraak dat ik alleen op vrijdag- en zaterdagavond wat lekkers mag na 20.00 uur en verder gewoon niet. Ik mis het ook niet eigenlijk.
pfff voel me ook langzaam beroerder worden. Ontzettend verkouden, zere ogen, koppijn, rommelende buik en misselijk. Nouja, beter nu dan volgende week.
Spannend, mag je gelijk na die dag naar huis op moet je langer blijven? En nu niet ziek worden hè? Wat gaan ze precies doen?
Ik krijg een achterwandplastiek en een bekkenbodemplastiek. Google maar s op het eerste dan krijg je een hele duidelijke folder van het olvg. Alleen houden ze in roosendaal in tegenstelling tot alle andere ziekenhuizen geen 4 tot 6 dagen ziekenhuisverblijf aan maar maar 1 a 2 dagen. Lekket om snel thuis te zijn maar qua rust bleef ik liever wat langer. Hoop dat het gewoon bij een fikseverkoudheid en bijbehorende malaise blijfy
Helder verhaal en volgens mij heeft mijn moeder dat ook gehad. Belangrijkste met ziek worden voor jou is dat je geen koorts boven de 38C krijgt denk ik.
Hier twee mannetjes verre van beter, Joost heeft de hele middag met 40+ op de bank liggen slapen, Rick heeft een hangdag gehad en had met slapen gaan toch nogaltijf 39.1 en Joost 38.8 ... geen school dus morgen. Voor dinsdagochtend heb ik manlief zover dat die eventueel thuis kan blijven bij ze zodat ik toch naar het clb kan! En Joost heeft inmiddels ook diarree...kon hij eerst al een dag of 3 zijn ontlasting niet kwijt...lukte dat vanochtend gelukkig wel, maar dat was echt niet normaal...een harde bal zo groot als een tennisbal en daarna dus diarree (echt waterdun)...maar even in de gaten houden dus.
hahaha heel verhaal weer (sorry voor de details) ... En dat op mijn gsm omdat de site niet wou laden op de laptop.
@Ramoontje: heeft Joost vaker last van verstopping? Want een maat tennisbal lijkt me niet goed en erg pijnlijk. Misschien extra vezels en vocht geven? Fijn dat je dinsdag sowieso kan gaan. het heeft hier nog aardig wat gesneeuwd dus alles is weer wit. Hopelijk is het woensdag wel weg want mn moeder durft niet naar buiten met sneeuw en woensdag zou ze oppassen als ik naar de psych moet. Wil die wel graag door laten gaan want kan voorlopig niet na de operatie. Verder niet echt een lekkere avond. Ivy was erg dwars en dat trok ik niet erg goed. Ben uiteindelijk behoorlijk pissig dr kamer uitgelopen en beneden een flinke schop tegen de deur gegeven
Hier een druk weekend achter de rug. 2 recepties van carnavalsverenigingen waaronder eentje van ons . Hier ook eentje die super slecht geslapen heeft. Gister avond elk uur gezien, vannacht is mika veel wakker geweest... en lag leon flink te snurken. Hoop dat de kids eerder naar mijn moeder mogen dat ik nog even een uurtje of 2 op bed kan gaan liggen.
Helaas wel....daarom krijgt hij ook movicol om de andere dag. Maar omdat zijn ontlasting dan zo brijig is, had ik zoiets van eens even zonder te proberen, omdat hij anders nooit leert voelen wanneer hij drang heeft. Maar dat doen we dus maar niet meer....
De jongens zijn vandaag thuisgebleven, maar iig wel koortsvrij opgestaan (Joost had zelfs een ondertemperatuur van maar 36.1). Maar eens zien hoe het gaat in de loop van de dag.... Denk dat ik ze morgen ook nog maar thuis laat...ze vallen bij bosjes op school en ik laat ze liever een dag extra thuis dan na 2 dagen school weer terug bij af te zijn.... En de opvang voor morgenochtend is toch geregeld . Denk trouwens dat ik er nu zelf aan moet geloven.... Heb last van rillingen, mijn huid doet pijn (en dat vind ik echt een heel naar gevoel) en heb last van (kriebel-)hoesten. Nou ja.....als dat het enige is, als de jongens maar weer gauw opknappen!
@daantje: lekker druk. Ben blij dat ik niet zoveel aan carnaval hoef te doen. Vind het erg leuk om de meiden te verkleden maar voor mezelf is het echt niet mijn ding. @ramoontje:dat is volgens mij echt het effect van movicol dat alles of niets. Ik gebruik elke dag 2 zakjes en dan is het gelijk dun maar met een zakje minder raak ik acuut verstopt. Vervelemd joh dat je ook ziek wordt. Grooot gelijk dat je ze nog een dag extra thuis houdt. Ben verdorie zeiknat geworden met ivy halen. Echt niks aan die regen. Aelinn knapt gelukkig goed op. Voel me zelf nog niet super. Liep aardig door vanwege de rrgen en het voelde alsof mn benen het zouden begeven zo zwaar. Zo maar s wat nuttigs doen.
Diarree heeft hij er nog niet eerder van gehad, wel idd heel brijig (sorry ).... Net idd weer een behoorlijke diarreeluier.... Maar goed hij eet en drinkt goed, dus het zal wel loslopen . Ze hebben alle 2 geen koorts meer, dus da's ook mooi. En ikzelf...ach ja....we doen het er maar mee, het is toch niet anders (alleen die pijnlijke huid, die kan ik echt missen als kiespijn )