Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: slim ja om even te wachten met vertellen aan de jongens. Hebben de jongens wel een eigen kamer als je de studeerkamer verplaatst? Das ook wel lekker lijkt me.
    @daantje: fijn hoor dat het zo'n goeie keus is geweest om weer met je oude partner te gaan dansen. Tis toch voor je plezier he.
    @linnielin: fijn dat het zo goed ging bij de oppas. Ik ga ook duimen maandag.

Zo de nacontrole weer gehad. Ze heeft nog een hechting net bij de rand weg geknipt want dat was echt een pijnlijk randje nog steeds. Ze wees me er wel op dat ik voor mn leeftijd een hele ernstige verzakking had en dat dus altijd een zwakke plek zal blijven. Moet dus altijd oppassen met erg zwaar tillen. Dat valt wel een beetje tegen maar goed niks aan te doen.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Als we het kantoor naar beneden verplaatsen, dan hebben alle kinderen een eigen slaapkamer (maar dan moet manlief wel mee willen werken, en als die zijn kantoor naar beneden verplaatst, moeten we wel altijd door zijn kantoor heen als we naar buiten willen.....) Maar goed, we hebben nog even om dat te beslissen ;).

Vervelend van die verzakking. Ik hoop dat het nare gevoel/de pijn wel heel vlug een heel stuk minder wordt!!!!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Daas ook wat minder handig als daar de tuindeur zit. Je hebt gelukkig idd nog even.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben met de meiden beneden en Zen slaapt lekker uit (morgen mijn beurt)
    Gisteren de belastingaangifte samen gedaan. Krijgen een leuk bedragje terug dus we kunnen op vakantie in juni. Denk dat het de harz in duitsland wordt. Nu alleen nog kijken welk huisje. Eentje met wasmachine zou wel handig zijn want we willen 2 weken gaan. Heerlijk wel, das 10 jaar geleden dat we langer dan een week gaan.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wij hebben ook gekozen voor een huis met wasmachine, aangezien we naar de Ardennen gaan en het weer dus echt 2 kanten op kan...ik heb gewoon niet genoeg kleding voor 14 dagen......

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nee dat heb ik ook niet dus vandaar de twijfel. Waar in de ardennen

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    In een klein gehuchtje, Libin genaamd.

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat scheelt inderdaad niet veel dan, komt natuurlijk ook omdat Pasen nu vroeg valt, dat het dicht op de voorjaarsvakantie valt bij jullie;)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik dat je vandaag veel plezier hebt (gehad):D

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je nu niet veel last meer van de hechtingen heb. En inderdaad voorzichtig blijven doen dan, al is dat met tillen wel lastig, want dat doe je al zo snel;)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk hoor....het is jullie gegund:)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik denk dat het enige grote verschil 'm in de zomervakantie zit.....da's in NL 6-7 weken (afhankelijk van basis- of voortgezetonderwijs) en hier is dat standaard 9 weken (heel de maand juli en augustus).
    Er zijn volgens mij wel meer landelijke feestdagen hier, maar daar vallen er bijv. een aantal van in de zomervakantie ;). Maar daar staat dan ook weer tegenover dat ze hier officieel bijv. tweede kerstdag niet kennen....

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier geweest vandaag!!!
    Wij zijn vanmorgen op pad geweest voor een andere auto en manlief is vanmiddag ook nog even langs 2 garages geweest. We willlen graag een station omdat onze sedan toch wel te klein wordt als we straks de tent en kampeerspullen mee moeten gaan nemen zonder karretje. We hebben wel een mooie auto op het oog, dus als die er op 2e Paasdag nog is, gaan we dan even een proefritje maken...en anders zoeken we nog even verder.

Verder thuis nog even wat gerommeld, de laatste dingetjes voor school afgerond en nu zit het er weer bijna op.
    Manlief zit nu in bad en gaat daarna zijn koffer verder inpakken, want die vertrekt morgenochtend weer voor een week naar Siberie!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En wat voor station hebben jullie op het oog? Mijn broer heeft afgelopen week een andere auto gekocht (na heel veel pech met zijn vorige auto) en mijn vader was zo mee verkocht....en heeft dus ook een andere gekocht. Nu rijden ze beiden in een VW Golf :D.

15. Wij rijden ook in een VW golf :D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wijzelf dus niet, maar ik moest wel lachen idd toen ik van mijn broer vernam dat ons pap er ook helemaal voor gevallen was :D.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja doe je idd al veel te snel. Vandaag alweer gestofzuigd en boodschappen getild

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tnx:)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat voor auto hebben jullie op het oog? Jeetje alweer naar siberie. Zal daar nu ook wel iets minder koud?

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben lekker bananenpannekoeken gegeten. Zen had 2 bananen door het beslag gemixt. Smaakten heerlijk. Ivy heeft er gewoon bijna 3 op:$.
    Zen heeft gelukkig een stuk minder pijn. Hij gaat aanstaande dinsdag weer weg. Zie er wel tegenop na zo lang thuis en dan ook nog 2 keer werken en wil graag mn huis weer op orde zien te krijgen want het is de afgelopen weken weer teveel een troep geworden. Genoeg te doen dus.

Deel Deze Pagina