Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Welkom allemaal! :)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo ik meld me weer

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik meld me ook!!! Kom straks bijlezen, eerst net J naar de kapper :)

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ben er!!!! vanmiddag toch naar de HA met de keel... AU!!!wordt alleen maar erger... ik mag niet komen vandaag, want ik MOETan school werken... dus schop me hier weg als ik hier ben...:p

Giraf: he balen :(...*durft niks meer te zeggen:p*
    heb je al zicht op je cyclus????

Rest: kus!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    zwaaizwaai..

dikke knuffel giraf!!
    En de rest natuurlijk ook..

Wil even 1 ding zeggen: éénnalaatste dag vandaag!!!

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jahoooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, idd morgen nog een dagje en dan verlof!!!! heerlijk toch!!

BB, aaah arme jij, en je moet nog wel zo druk voor school bezig, en nu je keel. Succes bij de HA!!

Giraf, goed bezig jij, een nw topic aan gemaakt ik zat op mobiel dus kan dan niet doen, maar dacht meld het even.
    vast wel een lieverd die het doet :D

ik ga zo maar eens de paasspullen opruimen met F.
    T is ziekjes gister helemaal niet lekker vandaag is hij al iets levendiger maar heel tam! en de zakdoekjes zijn hier niet aan te slepen!!

8. giraf

giraf Niet meer actief

That's me! ;):p

BB
    Arme jij, hopen dat de ha iets tegen de pijn heeft he...
    Hoe gaat het met Moos? Of is die toch de dans ontsprongen?
    En trouwens, ik kan hier wel een heel verhaal typen naar je, maar je leest het vandaag toch niet meer..... Of ben je stiekem toch aan het (mee)lezen?!?!?! KkkSSSTttttttt! Weg jij! Aan je huiswerk!
    (zo goed? :))

Meis
    T zo zielig :(
    Hier heeft ML gisteren alle paasspullen al opgeruimd, hij was er klaar mee denk ik :D

LM
    En zijn J zijn haartjes weer mooi in model?

Nemo
    NOG MAAR 1 DAGJE WERKEN NA VANDAAG!!!!!!!!
    En dan BAREN!!! :)

Vlek
    Vergeten te vragen, maar hoe voel je je? Zenuwachtig voor vrijdag?

Cyclus
    Nog geen zicht op een ei, maar ik heb meestal lange cyclussen, dus ik verwacht een koningklijk ei :D

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, hiii ja idd That's you de lieverd!!

en een koningklijk ei :D als het maar een goed ei is he!!

Vlek, hoe is het bij jou? al steekjes of andere voortekenen, vanaf vrijdag mag je testen he!! maar je ging wachten hoorde ik je zeggen zaterdag??
    als je zwanger bent wel smsen he!! dat wil ik echt niet missen hoor ga op je proosten in de zon!!

BB, denk er om niet meelezen he zp even verbannen FB ook!!!

10. giraf

giraf Niet meer actief

meis
    wanneer gaan jullie ook alweer vertrekken?
    Ik zat tegen ML te vertellen dat jullie lekker naar de zon gaan en nou wilt hij ook ;) Even zitten kijken en nu gaan we waarschijnlijk in Oktober lekker een week weg met zn 4en (misschien zelfs 5en :cool:)
    We hadden zelf het idee om naar Eg.ypte te vliegen, maar dat moeten we nog even uitzoeken qua kosten en hygiene enzo.

Zie je er tegenop om met 2 kleintjes te vliegen?
    Hebben jullie een appartement of hotel?
    Veel vragen, maar nu wij ook op zoek zijn naar een vakantie ben ik een beetje nieuwsgierig :)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haidiehoooo!!!!!!!!!

@Giraf, he, knuf! X Had het echt anders gehoopt voor jullie!

@Meis, heerlijk die laatste dagjes voor jullie vakantie, aftellen!!

@Nemo, en jij ook aftellen, oh wat een heerlijk vooruitzicht. Succes nog even meid!

@BB, beterschap en succes met school, rustig aan he!

@Vlek, k denk elke dag weer aan je, je nod komt dichterbij!!

@LM, kleine man naar de kapper, foto spammen!!!

@All, hier na een hele onrustige avond toch een fijne nacht gehad. J. meldde zich maar 1 keertje!! Dat doet hij nou al een paar nachten dus ik begin te denken dat we er eindelijk zijn!
    Verder vandaag de 3 R-en weer terug brengen en het is er weer voor, lekker in huis vandaag!
    V.era zonet trouwens erg harde ontlasting met bloed er in, ze had sinds donderdag niet meer echt gepoept op een klein knikkertje na dan. Zo zielig, ze heeft erg snel harde ontlasting ondanks een goed eet en drinkpartroon. Maar nu was het wel heel erg, ze loopt nu gewoon op haar tenen omdat ze pijn heeft......zielig!!

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    *breekt even in* Denkt iedereen aan de beschikbaarheid meeting 2 even in te vullen? Thanks! *breekt weer uit ZOEFFFFFFFFff*

Arme Vera :( kusje

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, balen dat het totaal niets heeft geholpen, misschien helpt het om het los te laten en je maar bij de situatie neer te leggen, al is dat wel heel moeilijk :(
    en lange cyclussen zijn ook klote, hopenlijk snel een ei voor jou !!

LM, J z'n haartjes weer in model?

meis, vandaag gingen jullie toch ? alvast veel plezier !!!! en niet te bruin worden daar he, en neem de zon maar op de terugweg mee naar NL.

BB, aaah arme meis, zere keel en dan ook nog druk voor school :(, beterschap en sterkte !!

net bloed geprikt om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden, testen waren knalpositief dus dat zal best :D
    heb wel last van mijn buik, net alsof er een bal in zit en af en toe voelt t als een baksteen, s'morgens beetje misselijk en heel rusteloos van binnen, en moeilijke ontlasting
    maar geen donkere tepels zoals vaak wel het geval is bij zwangers vrouwen. wil mezelf niet de kop gek maken, dus heb mijn gevoel een beetje uitgeschakeld, maar helemaal uitschakelen is wel heel lastig.
    ga vrijdag nog niet testen idd, wil eerst zaterdag afwachten en dan als er nog geen ongi is misschien zondag testen, het zou zo mooi zijn, maar durf er helemaal niet meer op te hopen.
    ik heb wel zoiets van hierna nog 2 keer clomid en dan wordt het iets van IUI, dan houden ze je wel beter in de gaten en gaat het hopenlijk iets sneller.

14. raspberry

@Vlek, ik heb nooit donkere tepels gekregen aan het begin van de zwangerschap, dat geldt echt niet voor iedereen hoor!! Als dat zo zou zijn dan zou het voor iedere zwangere meteen duidelijk zijn of ze zwanger zijn. Dus niks is uitgesloten lieverd!!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik hoop het maar :(, had bij de zwangerschap van S en bij mijn MK wel hele donkere tepels, maar elke zwangerschap is natuurlijk anders (positief denken,positief denken, positief denken)

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    vlek, donkere tepels of van die dingen had ik ook niet hoor, maar wel zwaardere borsten. en idd raar gevoel in de buik.
    En super joh een knal test! wanneer krijg je uitslag van het bloed?
    Oh we gaan donderdag weg! dus nog even geduld:D en zal mooi weer meenemen.

Rasp, een de 3R-en ja die ontbreken hier ook op het moment doe ook maar niet heel veel moeite moet ik zeggen na de vakantie volle bak er tegen aan.
    Maar arme V.era zeg zielig is dat he, F had het ook en die krijgt nu al week elke morgen plak ontbijt koek en gaat nu beter!!

Giraf, ja wij hebben bewust voor mallor.ca gekozen omdat het maar 2,5u vliegen is! maar hebben app want een hotelkamer nou ja dat hebben we met F gedaan geen succes dan kan je zelf ook niet even nog lekker liggen als ze in bedje liggen. (moet zelf ook nog vakantie hebben he)
    Maar zie er niet tegenop om te vliegen hoor komt wel goed, maar zal blij zijn alles in de koffers zit en het meeste mee heb!!
    Wel hebben gekozen voor een lijn vlucht en geen charter ivm tijden, we vliegen pas om half 11 dus lekker toch.
    En met Luft.hansa dus mag 4x 23 kilo 4x8kilo handbagage en buggy's voor beide meenemen hiii dus komt wel goed!! maar je kan dus wel genoeg meenemen wel zo handig met die smeerpoetsen.

Ooooh F is nu een week droog tussen de middag en draagt dan gewoon onderbroekje en na de nacht komt ze ook droog uit bed maar heeft nog wel pamper!! Troste mama dus hier.

17. raspberry

@Vlek, ja elke zw.schap is anders, wie weet waren die beide zwangerschappen wel van een meisje :)
    Mijn zw.schap van J. was in alle opzichten heel anders als die van V.era.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    POSITIEF DENKEN POSITIEF DENKEN POSITIEF DENKEN
    hou dat vast!! elke zwangerschap is anders!!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik had bij Moos geen donkere tepels en bij Pip wel Vlek... vast een jongetje in je buikie;) Ik duimmmmmm!! En nu ben ik echt weggggg

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    vlek ik had dat ook niet hoor!!

Hier waren de r-en ook ver te zoeken. Vandaag maar een beetje aan houden.
    Knuffel voor V!

Giraf, lekker hoor Egypte! Ik kom niet verder dan Frankrijk hahaha

Deel Deze Pagina