Zo, Esmée mag vanmiddag eindelijk voor het eerst naar school.. Wat kijkt ze ernaar uit zeg! Eerst vanmorgen lekker ontbijten bij de hema en ze mag van mij een nieuw jurkje of kledingsetje uitkiezen voor haar eerste schooldag. Sinds het weekend kan ze nu ook zonder zijwieltjes fietsen! Gister al naar Christian zijn zus gefietst met haar.. C.hris rende er naast en ik fietste er met Maureen naast..
@kk: ben benieud hoe ze het vindt. heeft ze er zin in? knap hoor fietsen zonder zijwieltjes. Ivy zit weer op school. Zette haar af bij de deur van de klas en ben om de hoek ff blijven gluren. de juf was met andere kindjes bezig en had haar dus nog niet gezien. bleef ze gewoon net zo lsng staan tot de juf haar zag en wat zei. toen liep ze pas verder. zo anders dan het haantje de voorste thuis. zo s ff denken wat ik kan doen. mn te vouwen was staat nog in de slaapkamer en zen slaapt nog. zo maar ff de vaatwasser leeg halen en denk ff boodschappen doen.
haha sann, ik had het 4999ste bericht en ik had het ook niet gezien . Lijkt me nu wel lekker rustig in huis bij jullie . Is hier ook hoor . Wilde vandaag eigenlijk nog het eea doen.. Heb mijn kleerkast uitgeruimd, heb gewoon 2 kledingzakken vol met spul . Ben aan het denken om ook mijn trouwjurk te gaan verkopen. Doe hem nooit meer aan, en hij hang alleen maar in de zak, is ook zonde. Misschien dat ik er nog iemand blij mee kan maken.
Zo, hier zijn beide mannen ook weer naar school. Ze hadden er alle 2 zin in. Oh en bij Rick staat dus gewoon de juf voor de klas die vorig jaar ook het 1e en 2e leerjaar had (dus de oorspronkelijk vervangende juf)..... Die had gisteravond nog even te hore gekregen dat ze toch terug mocht komen.... Hoe blij ze ook was, ze was wel over d'r toeren vanochtend vanwege de gang van zaken (wat ik me best voor kan stellen)
Julian vind school leuk en hij weet niet meer wat hij heeft gedaan hahaha. Papa moet hem straks weer weg brengen en ophalen dus ik heb het lekker rustig vandaag! I.smée veel plezier vanmiddag!!! Hier staat de juf aan het begin van de dag en na de pauze bij de deur van de klas om elk kind een hand te geven zodat ze weten dat ze zijn gezien. Was 1 van de dingen die ik erg fijn vind aan deze school.
Zo, E.smée is naar school... M.aureen ligt op bed en C.hris en ik zitten lekker beneden.. Apart hoor... Heel raar.. Ze had er erge zin in, dat wel!
E.smée heeft het erg leuk gehad op school (had ook niet anders verwacht ) Alleen kon ze (net als meerdere hier geloof ik) nou niet echt navertellen wat ze allemaal hadden gedaan
Hier zijn ze wat dat betreft inmiddels gewend aan school.....ik had dubbele verhalen tot en met vandaag (itt voorheen). Fijn dat E.smée het fijn heeft gehad! Heeft M.aureen zich ook vermaakt, zo zonder haar grote zus?
Die heeft heerlijk geslapen tot het tijd was om haar zus weer op te halen Dit keer hoefde ze alleen vanmiddag naar school. Morgen de hele dag.. Morgen ga ik zelf 's ochtends met mijn zusje naar de Makro, dus C.hris is de hele ochtend lekker met haar alleen.
Wat fijn dat ze het zo goed naar zin heeft gehad! Hier heeft Milan Julian wel gemist, vraag me alleen af waarom want nu kon hij eindelijk overal mee spelen zonder belaagd te worden door Julian hahaha
Geweldig Ingrid. Hier is E.smée weer zonder problemen naar school gegaan.. Wat een lief gezicht als ze daar met die twinkeloogjes op haar stoel zit te wachten op wat komen gaat... Dan ben je best wel ff trots, maar ook emo als ouder zijnde...
Hier helaas niet zonder problemen naar school. Tenminste toen hij uiteindelijk naar school ging was het wel zonder problemen, voor hij echter in de kleren zat moest ik eerst horen dat hij niet durfde want hij was bang voor de juf, die had hem geslagen. Uitgelegd dat hij niet mag jokken en dat de juf erg verdrietig wordt en dat iedereen boos op de juf wordt als dat zo is, dus hij heeft toegegeven dat het niet zo is (goh verrassend, dus niet!). Daarna waren alle jongens boos op hem, was dus ook niet zo. Wat bleek, meneer had gewoon niet lang genoeg geslapen en wilde nog gewoon verder slapen. Helaas voor hem, moet hij 's avonds maar eerder gaan slapen. Uiteindelijk is hij gewoon vrolijk naar school gegaan en had bij school aangekomen geen tijd om doei te zeggen want hij moest de juf uitgebreid een hand geven en spelen. Maar pffffff..... hoop wel dat het snel beter gaat met het slapen anders blijft het een strijd om hem aangekleed te krijgen.
En ook dan kan het een 'strijd' zijn hoor.... Joost gaat rond 19.15 uur slapen en valt meestal vlug in slaap, maar dat opstaan en aankleden 's morgens is hier ook echt vaak een drama (om over ontbijten nog maar te zwijgen, alhoewel het vanmorgen allemaal wel meeviel en hij zelfs 1 hele boterham op had, dus er zijn ook dagen dat het wél kan )
Ben weer terug van de controle bij de vk. We zijn weer goedgekeurd, al was ikvwel flink aangekomen en de bloeddruk ook weer wat hoger, maar niks abnormaals gelukkig. Wel ligt meneer nu echt in stuit....nog maar even de echo van volgende week afwachten, maar ik heb er een hard hoofd in dat ie nog vanzelf draait (hij ligt immers al maanden zo). Heb ook aangegeven bij de vk dat ik geen draaipoging wil. Deed ze verder helemaal niet moeilijk over, gelukkig. Maar goed, eerst de echo en dan over 2 weken weer controle....
Wauw Ramoontje, het gaat hard nu he? Hier verder alles goed. Heerlijke vakantie gehad in Italie en al weer een week aan het werk, helaas De jongens zijn sinds gister op school. Mees had er eerst helemaal geen zin in, omdat hij de kindjes niet kende en het enige jongetje dat hij kent van het kdv zit bij zijn broer in de klas. Maar nu vindt hij het wel leuk en de jongetjes aan zijn tafel zijn lief. Vandaag voor het eerst overblijven, benieuwd hoe dat is gegaan En zwemles begint weer vanmiddag....pff..alles weer snel in het oude ritme. Hoe is het hier verder?
@kk: leuk is dat he. wat worden ze dan al groot. @ingrid: haha levendige fantasie. wat je al niet bedenkt. gelukkig dat ie uiteindelijk toch met plezier ging. @ramoontje: fijn dat je weer goed gekeurd bent. wel balen dat hij nog in stuit ligt. zitten er risico's aan een draaipoging dat je dat niet wil? mogen we nog s een foto van je mooie buik zien? we zijn vanmorgen met Aelinn de stad in geweest voor een rugzakje voor naar de psz want morgen gaat ze voor het eerst. *slik* we zijn ook gelijk geslaagd voor laarzen en een winterjas voor Aelinn en een paar shirts en broek voor Ivy. Nu nog laarzen en een jas voor Ivy en voor beide nog wat kleding. rib uit mn lijf weer maar goed.
Ja ja, nog een week of 7 (als het geen keizersnede wordt)... Fijn dat het toch wel plezierig is op school, hopelijk was het dat vandaag ook