Ben ff kattengrit en voer wezen halen. niet echt gezellig met een mopperrnde aelinn en hadden ze verdorie nog te weinig ook. wou genoeg tot na onze vakantie maar heb van elk maar 2 zakken. denk dat ik morgen maar ff naar intratuin ga. tenminste, als aelinn weer koortsvrij is en naar de psz kan
Ik ga donderdag voor kattenvoer want dan is het salaris er, althans dat komt vrijdag maar de 20e is altijd de KOT er al.
wohoo ! gezellig! t is in t weekend van 12 en 13 januari. t EK is 28, 29, 30 en 31 mrt mochten wij met t pomteam kampioen worden
hier is t ook zuk rot weer. wel wennen na een weekend 25 graden te hebben gehad met geen wolkje aan de lucht
straks even als nikita weer op school is met max even naar de opticien. heb gister mn nieuwe bril gehaald maar hij zit nog te los. als ik naar voren buig zakt mn bril van mn neus en dat is niet fijn en handig ben er vanmiddag nog eventjes
Finn heeft het super naar zijn zin gehad op de psz! Ging erg goed zeiden de leidsters!. Had ook niet anders verwacht, nu ligt hij hopelijk uitgeput op bed . Het is iig stil boven .
@daantje: fijn dat het zo goed ging. Wou dat het hier ook zo makkelijk ging. @susanne: das niet handig dat je bril dan afzakt. succes met de buien trotseren. hier aardig nat geworden. Aelinn weigerde terug dr eigen plu op te steken en wilde niet dat ze nu ze ziek is drijfnat zou worden dus heb mjn plu er maar boven gehouden. heel fijn. en nu schijnt de zon weer. zal je altijd zien
Ik was er ook al doorheen maar dat komt omdat de buuf tijdens de vakantie waarschijnlijk wat meer heeft gegeven dan wij doen. Dus vorige week maar even een 2 kilozakje gehaald om het te redden tot het salaris dan kopen we 2x10 kg tegelijk.
Nee nee, gelukkig niet.....maar de vk heeft wel heel duidelijk aangegeven dat het vóór 39 weken gehaald moet worden, omdat anders het risico veel te groot is dat zij alsnog met zijn 2-en uit moeten rukken voor een stuitbevalling thuis (en aangezien ik een historie heb van snelle bevallingen nemen ze dat risico echt niet). Dus ik ben heel benieuwd waar we vrijdag op uitkomen..... Moet ook maar eens op zoek naar een lijstje van alle dingen die ik mee moet nemen.....(naast de standaard dingen voor de 'vlucht'koffer)
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad. En hij zal vast wel lekker een dutje doen/gedaan hebben na zo'n drukke, vermoeiende ochtend!
Betekent dat we binnen 3 tot 4 weken kennis kunnen maken met ons derde spruitje , wel een gek idee....dat je dalijk weet wanneer ie geboren gaat worden.
Dat lijkt me ook een rare gedachten zeg! Dan is het pas echt aftellen.. En lijkt dat je er dan zo bewust er mee bezig bent...