Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja ik ben weer helemaal opgeknapt.
    Dit is alweer mijn 3e werkdag deze week.
    Morgen nog 1 te gaan en dan zit de 36 uur erop.
    Vrijdag lekker vrij en dan ga ik heerlijk uit eten met Daantje.:D

Leuk de schoolfotograaf.:)
    Hier zijn ze ook al geweest en we gaan nu voor het eerst een foto krijgen met Maarit en Karsten samen.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat Mees niet meer hoeft te huilen op school.:)

Wat vervelend dat je iedere keer van die bloedingen hebt met buikpijn. Hoop dat je snel wat wijzer bent. En die ingreep bij de man stelt niks voor.;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hè bah wat naar.
    Hopelijk ben je er nu inmiddels vanaf.
    Anders misschien even een klysma halen?

Heb er standaard 1 in huis liggen.:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig ben je het kwijt, hopelijk de restverschijnselen ook.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ook, en de lengte.:D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Of je kan het zien als opladen voor een druk weekend die je voor de boeg hebt.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben ik dan raar als ik zeg dat ik het totaal niet mis.;)
    Komt misschien ook door de bi die ik toen had dat ik er ook totaal niet van kon genieten.;):)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb een voorstukje gezien maar leek mij echt niks.

Wat ik wel heel grappig vind, maar nergens over gaat, is mijn vieze vette vervelende verloofde.:p

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier de laatste dagen heel erg druk geweest dat ik gewoon nauwelijks pc tijd heb gehad.:)

Van het weekend het huishouden bijgewerkt want dat liep achter omdat ik een paar dagen niet lekker geweest was.:cool:
    Deze week 4 dagen werken.
    Gisteren waren vanaf een uur of 17 mijn schoonouders er en bleven eten. Donderdag wordt mijn sv gedotterd en als het mee zit mag hij vrijdag al naar huis toe.:)
    Ook al stelt de operatie niet veel voor het blijft toch spannend.:)

Nu dus weer aan het werk......;)

10. Gezellig zeg, dat je met Daantje uit eten gaat.. Wou dat ik iets dichterbij woonde... :)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja klopt dat kijk ik ook af en toe ;). Idd wel lachen. Denk als ze het terug ziet dat ze zich kapot moet schamen niet.. Ze wordt net zo hard voor de gek gehouden, zij het niet gekker ;).

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Afspreken en dan halverwege elkaar ontmoeten ;). Doen Senn en ik nu ook ;). Maar goed dat we een tomtom gekregen hebben van leon zijn peetoom anders zou ik niet weten hoe ik daar kom :)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vandaag een vrije dag. Heerlijk! Alleen leon heeft wat roet in het eten gegooid door te zeggen dat ik nog het eea moet doen.. pfff.. maar dat is gelukkig binnen een uurtje klaar.. ;).

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij mij zit het op de telefoon, tenminste als het ding zijn GPS signaal kan vinden.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is ook het enige wat ik er leuk aan vind, dat zij in de zeik genomen wordt zonder dat ze het weet.:p

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaan we nog een meeting doen?:)

We willen met Maarit en Sven nog naar Slagharen.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heb je het nu waarschijnlijk wel af.;)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zo modern ben ik weer niet ;). Hopelijk staat de goede weg wel op de tomtom, want hij is in jaren niet meer ge-update :p.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb het nog niet af haha, mijn moeder belde of ik mee naar de markt ging en nog even een hapje gingen eten.. dat sla ik natuurlijk niet af ;). Dus zometeen even stofzuigen en dweilen en dan moet ik even naar een winkel waar we iets voor finn hebben gekocht wat niet werkt, en die winkel heeft een service van niks.. dus straks even stennis maken daar en het geld terug vragen ;).

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: sterkte nog even met je laatste loodjes!! Kun je 's middags niet even lekker gaan liggen als de jongens op school zijn. Of ben je bang dat je dan 's avonds niet meer slaapt?
    Daantje: fijn dat je klaar bent met je gesprekken. Ik had het idee al dat het wat beter ging, maar je weet maar nooit...maar wel dus! Fijn!!! en gezellig om lekker met Senn uit eten te gaan!
    Senn: ik vind het altijd maar dapper van je hoor dat je het allemaal zo bolwerkt met je 36 uren werken en dan ook nog je gezin en hh draaiende houden...mijn lijf zou dat niet trekken hoor....en mn humeur al helemaal niet;)
    Sann: nog gelukt om je spullen in te pakken voor de vakantie? Wanneer gaan jullie weg? Wel heerlijk zeg om er weer even uit te gaan!!!!

Vanmorgen even naar de taartenwinkel geweest om spullen te halen voor mn opdracht van volgende week. Daarna nog de grote boodschappen gedaan en net even de kamer gestoft en gezogen. Voor vandaag wel weer genoeg dus!
    Kids liggen allebei op bed, Arinde leek niet helemaal fit dus ik hoop dat die straks weer wat lekkerder is.

Morgen gaat de klas van Arinde naar de speeltuin, ik ga gezellig met Joucke mee, want ze zochten nog begeleiders. Arinde heeft er helemaal zin in natuurljk:)

Deel Deze Pagina