Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @all, tuurlijk maak ik eerst mijn opleiding wel af hoor ;)
    Was alleen een droom...

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Belt Niels me net op dat hij gebeld werd door het UMCU.
    Dacht ik dat het over zijn vader ging maar het ging om Karsten of we dinsdag het eerste gesprek willen daar met de psycholoog en psychiater.
    Dus heb gelijk ja gezegd!:D
    Valt de 3 maanden wachttijd toch nog mee.:)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Nou fijn toch! misschien heb ik iets gemist, maar waarom gaan jullie met karsten naar de psych? Ivm evt autisme?

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: slim dat je gewoon je opleiding af gaat maken. En dromen is toch altijd leuk:)
    Senn: dat is inderdaad nog best vlot! Spannend hoor!!!
    Ramoontje: hoe was het met Joost bij de kinderarts?
    Daantje: succes met werken vanavond, hopelijk houdt je hand het een beetje vol!!!
    Sann: nog een beetje opgeschoten vandaag met inpakken?

Hier verder weinig nieuws...;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He meiden,

Had nog even uitgebreid willen reageren op jullie hier op mn werk maar heb het helaas al de hele avond erg druk en als ik weer thuis ben nog verder met inpakken/auto inladen en het huis schoon achter laten dus dan lukt het ook niet meer.
    We gaan compleet afgepeigerd op vakantie. Nu gauw naar huis.
    Tot over 10 daagjes!

6. Fijne vakantie Sann, rust maar goed uit ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Omdat we Karsten gaan laten testen op autisme hebben we eerst een gesprek in het ziekenhuis met een psycholoog en een psychiater waarbij wij ons verhaal kwijt kunnen en zij tegelijkertijd Karsten observeren.
    Dan moeten we nog een keer terug voor een gesprek over de familie anamnese en de gezinssituatie.
    En daarna moeten we met Karsten nog een keer heen en krijgt hij allerlei testen.

Als dat allemaal klaar is gaan ze alles naast elkaar leggen en komt er wel of niet iets uit.;) Dat weten we dan waarschijnlijk half november.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Heleeeeee fijne vakantie en geniet er maar lekker van!:)

9. @daantje en Senn, hebben jullie het leuk gehad vanavond?
    Wij zijn heerlijk uit eten geweest.. Gewoon, omdat het ff kon.. :D was gezellig en SUPER lekker!

Weten jullie? IK ben VOOR een meeting, weet niet hoe jullie erover denken?
    Zat te denken om hem aan Maureen haar verjaardag te koppelen.

20 of 27 oktober? Wie kan?

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik ben net terug van een zeer gezellig avondje met Senn. Weer lekker bij gekletst, en heerlijk gegeten. Alleen de weg daar naar toe was een beetje lastig voor me, was dan ook een half uurtje later dan gepland. Moet toch nodig de tomtom updaten, hij wilde me nl naar rechts sturen op een plek waar het niet kon.. Dus daardoor de verkeerde afslag gepakt en toen was het een beetje paniek ;). Uiteindelijk Leon gebeld en met behulp van hem en google maps ben ik toch goed terecht gekomen ;). Op de terug weg ging alles goed totdat de tomtom ineens een afslag oversloeg. Hij stond op de goede afslag, maar hij gaf niet aan dat ik er af moest (vond het al een beetje vreemd, maar goed) dus ik doorrijden, springt ie dus over op een andere afslag grr... het scheelde zich denk ik iets van 8 minuten wat ik evt eerder thuis zou zijn dus dat valt dan nog wel mee dacht ik zo. nu lekker naar bedje slapen, morgen weer vroeg dag!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk: Jullie dus ook lekker uit geweest eten!
    Ik zou heel graag naar de meeting willen komen, maar ben bang dat het voor ons erg ver rijden is :(. Zal die datums sowieso niet lukken ivm leon zijn draaien. Jammer, had wel zin in een meeting..

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Goedemorgen. Gister als laatste nu als eerste! Heerlijk geslapen! Na een heerlijk avondje! Thnx Senn!
    Leon is nu een dagje weg, die is wandelen met een vriend. Vanavond moet ik weer werken. Hopelijk zijn ze vanavond optijd allemaal weg.. Al verwacht ik het niet want er zitten 10 man aan een all you can eat, en dan 3 tafeltjes met in totaal 8 mensen en nog 4 mensen in het restaurant dus een druk avondje..

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De 27e zou kunnen.:)
    Vanaf hoe laat?
    Anders willen we eerst nog even naar Slagharen.
    Kunnen we het mooi combineren.:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja het was echt super gezellig.:D
    En heerlijk! gegeten. Had niet verwacht dat het zo lekker kon zijn.:D

Lag net in bed toen je sms-te dat je thuis was.:p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier was ik om 7.30 al weer uit de veren.
    Om 5.50 uur werd ik wakker gemaakt door een buuf van een paar huizen verderop die nog luidruchtig haar hond aan het roepen en corrigeren was en om 7.30 liep ze weer buiten.:cool:
    Sinds die tijd ook niet meer super geslapen.:)

Vanavond maar niet al te laat naar bed.;)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Haha tja verschil moet er zijn ;).

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Berichtje 407 ;). Heb effe geen fut om het weer allemaal op te schrijven, sorry!:) ben 2 dagen doodziek geweest, hield niks, maar dan ook echt niks binnen en ben nu dan ook zo gammel als het maar zijn kan...:(.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga 20 - 27 oktober niet redden, maar dat begrijpen jullie vast wel ;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En dan nu maar weer terug op de bank, kan ik mooi met Rick samen zijn letters/leeswerk oefenen. Manlief is met Joost samen boodschappen doen!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Nee echt?:p

Hoe lang moet je in België eigenlijk in het ziekenhuis blijven na een ks?

Deel Deze Pagina