Daantje: dat is bij Mees ook zo, de tweede zit vaak wat meer pit in moet ook opboksen tegen zijn oudere broer he? Susanne: schattig die oorbelletjes bij Nikita Stoer dat ze niet huilde. Ik herinner die van mij nog heel goed. Ik was net 6 en moest en zou oorbellen, na de eerste hoefde het van mij niet meer zo'n pijn deed het! Mijn vader heeft me toen voor de spiegel gezet bij de juwelier en me vriendelijk gevraagd of ik zo verder wilde rondlopen met 1 oorbel of toch maar die andere erbij. Ik koos voor het laatste Ramoontje: heb je al een datum? ik vond de ks bij Mees een verademing na de horror bevalling van Steijn en ben er ook sneller van opgeknapt dan de natuurlijke bevalling destijds. Je moet wel erg uitkijken met tillen, maar gelukkig kunnen jouw jongens nu alles al zelf en hoef je die niet meer te helpen de trap op ed. Gaat vast goedkomen. Verder weet ik het niet meer. Oh ja zieke kindjes. Voor allemaal beterschap. Mees lijkt ook op zijn laatste tandvlees te lopen op het moment. Gelukkig zijn de kleuters morgen de hele dag vrij en mag hij uitslapen (als hij dat doet natuurlijk ). Hij is ook weer ontzettend verkouden. heb wel voor hem en mezelf een oproep voor de griepprik gekregen. Hopen dat het gaat werken bij hem.
Ja daar heb ik er ook 1 van die kan krijsen als een gillende keukenmeid. So's kon gisteren Karsten ook weer eens meemaken in z'n ware aard tijdens het eten.
Ik had het gisteren met Niels nog over het feit dat ik nog geen oproep heb gehad voor de griepprik. Verwacht hem eigenlijk ieder moment. Karsten loopt ook op z'n tandvlees, klaagt alleen maar dat hij zo moe is.
Heb eindelijke nieuwe schoenen gekocht! Totaal iets anders dan wat ik normaal heb, maar ze zijn zo gaaf! Kan er geen plaatje van vinden op internet grrr.. alle schoenen staan erop behalve deze.. zal eens kijken of ik er eentje kan vinden die er een beetje op lijkt.
ja inderdaad. een wit tubetje met een rood dopje dacht ik. moet ook 1 a 2 x per dag dr oorbelletjes draaien en 2 x per dag dat goedje erop doen 6 weken lang
her werden de oorbelletjes tegelijk gezet dus Nikita moest er maar een keer door heen. verder glundert ze als een malle als je t over haar oorbelletjes hebt haha en hier ook een die ontzettend moe is en elk moment kon "instorten" ik merk wel dat die 2 dagen ziek thuis blijven haar erg goed gedaan hebben morgen 1 ochendje en dan weekend. wel moeten ze t zondag doen met oppas maar heb gezegt dat ze mooi hun bed in gaan in de middag
hier gister avond training gehad en zoals verwacht thuis gekomen met een bonk frustratie. t twirlteam waar ik voor vast in stond is nu in 1 x een team geworden wat moet rouleren:x dus nu zijn nathalie en ik ons plekje niet meer zeker.( is ook zo gezegd) want de overige 4 zijn allemaal prive ook vriendinnen met deb en celine die net een maand terug is heeft ook duidelijk een voorkeur behandeling dus die zulen nooit hun plekje kwijt raken. moet toch niet gekker worden!?. ook word er totaal geen aandacht meer besteed op de training aan mn solo onderdelen en merk ik gewoon dat t plezier in twirlen sterk minder aan t worden is dankzij dit gel*l nu wil ik wel naar deb lopen om te zeggen dat deze manier van trainen mij niet aanstaat en ik er niet beter door ga twirlen maar de bangeschijtert in me durft dat dan weer niet he vind t zo moeilijk. ook hebben de boomtoppers in HHW aangeboden om daar te komen maar dat is ook weer zo wat. zit er behoorlijk mee in mn maag
De jongens zijn vandaag een dagje naar de dierentuin met school, weggebracht door diverse ouders want een bus huren was te duur:O. Was maar goed dat ik zelf ook moest rijden want het ging bij het verzamelen op school al mis....Joost was nergens te bekennen.... dus ik vraag op een gefeven moment aan zijn juf waar hij is, zegt ze neg was hij nog hier. Mijn reactie: nou volgens mij niet want ik heb hem nog jiet buiten gezien. Dus juf terug naar de klas (alle lampen waren al uit en de deur gesloten!)....zit meneer braaf in de klas. Helemaal niet in paniek of zo, nee gewoon heel rustig.... Dus ik vraag aan de juf hoe dat nou kan....ze wist het ook niet, ze had voor het naar buiten gaan 3x koppies geteld en hij stond keurig mee in de rij.... Zijn reactie waarom hij nog binnen was 'ikke kan niet mee naar dierentuin, mijn bril wordt nat'. Op zich erg lachwekkend natuurlijk...maar achteraf werd ik heel boos....moet er toch niet aan denken dat ik niet zelf gereden en dus opgelet had....dan had hij de hele dag in een afgesloten lokaal gezeten, niemand op school verder en geen eten en drinken, want zijn tas stond bij mij in de auto :x...... weet ook niet hoed wat ik er nou verder mee moet.... Juf heeft me wel bezworen dat hij vandaag de rest van de dag aan haar vastgeplakt zou zitten.... (dat hoop ik dan maar). Nu ga ik maar weer richting dierentuin, want rond half 3 moeten ze opgehaald worden.....
Ik moet eigenlijk nog sportkleding hebben voor vanavond.. hoe erg is dat, wil geen 40-50 euro uitgeven aan alleen een broek.. maar dan moet ik naar de stad naar scapino ofzo, en dat gaat me vandaag niet lukken .
Dat zou mij geen goed gevoel geven. Hier een stuk minder extreem maar wel een soortgelijk iets met Karsten gehad 2 weken geleden. Juf komt altijd na de bel met de kinderen naar buiten en geen Karsten. Dus ik nog even wachten maar geen Karsten. Toch maar naar de juf gelopen om te vragen waar hij was. Zij heel verbaasd weer teruggelopen naar de klas (ze wist zeker dat alle kinderen in de rij stonden) en ja hoor Karsten zat nog op zijn stoel. En op de vraag waarom hij nog in de klas zat gaf hij als antwoord dat de juf zijn naam nog niet genoemd had om in de rij te mogen gaan staan. Hoe heeft hij het gehad vandaag?
En anders samen met Naat een gesprek aangaan met Deb en van te voren samen bespreken wat jullie willen zeggen?
dat is t m dus. naat is t er niet mee eens maar wilt er ook niet tegenin gaan. en ik heb gister al mn gal gespuugd en toen reageerde deb en een paar meiden die verzekerd zijn van hun plekje gezien hun prive omgang met deb ook al zo giftig. dat ik t niet waard ben om in een team te staan als ik onzeker word van zulke trainingen en dat ik met de druk moet leren omgaan:x maar t gaat me niet zozeer om met de druk omgaan want dat kan ik als 1 van de beste van de vereniging maar t gaat me om t feit dat ze iedereen zo tegen elkaar opstookt om voor zn plekje te "vechten" omdat ie anders zo door een ander word opgevult zonder pardon. en in mijn ogen krijg je geen goed team dat op elkaar is in gespeeld als er steeds een ander op een ander plekje staat maar goed. ik kan t ook verkeerd zien maar weet wel dat ik t hierbij niet laat zitten. en als ik eruit stap. is naat verzekerd van haar plekje omdat er verder geen "goede" reserve is die nu op nivo mee draait
Hij heeft super genoten! En is geen seconde bij de juf uit de buurt geweest.... Juf vond het ook heel vervelend, had zelf ook zoiets van 'ik ben een van de weinigen binnen school die keer op keer koppies telt, zelfs in de klas met een gesloten deur, en dan overkomt me dit....' Joost bleef idd ook wel eens achter als ze naar buiten kwamen, dat doet ie nu niet meer (gelukkig)....