Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik had gisteravond zo'n rare voicemail. Gisteravond had ik mijn dansavond, in de pauze even mijn telefoon gechecked op een berichtje wat ik nog terug verwachtte, zag ik dat ik 1 oproep gemist had en 1 bericht had, dus ik dat berichtje checken, denk ohh fijn antwoord terug. Bleek dat ik een voicemail bericht had, dus ik kijken wier er dan gebeld heeft.. Kende het hele nummer niet. Dus ik maar de voicemail afgeluisterd, was het zoooón wazig bericht, 1ste instantie dacht ik dat er iets gebeurd was, dat een tante van mij huilend aan de telefoon hing, maar heb alle nummers van alle tantes in mijn telefoon.. En ik verstond er ook helemaal niks van alleen iets van spreken en heel vaag voicemail.. daarna wat gelach en nog iets onverstaanbaars.. Iig ze waren of ladderzat of niet nederlands, maar wat het zo raar maakt, ze hebben Leon ook gebeld. Neem aan dat ze ons dus kennen, maar waar halen ze dan ons mobiele nummer vanaf want we staan niet met onze mobiele in het telefoonboek..

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat de rest van de dag zo goed gegaan is.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je dronken bent is het natuurlijk ook heel makkelijk om met je dronken vingers een 5 i.p.v. een 6 te toesten.
    En vaak luisteren mensen niet eens naar het VM bericht zelf en wachten ze alleen tot de piep en beginnen dan te spreken.

Ik denk dat het gewoon verkeerd verbonden was.:p

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tja dan kun je 2 dingen doen.:p

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vind het gewoon zo raar, dat ze leon om 20.53 gebeld hebben en mij om 20.57 gebeld hebben.. :(

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Of naar de stad, of naar de stad? :p

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Terug van controle....bloeddruk keurig en echo wees uit dat meneer nogaltijd in zijn favoriete houding ligt. Dus op naar de keizersnede volgende week ;).

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    fijn dat alles goed was ramoon! Ik vind het erg spannend ;). Ben zeer benieuwd!

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Ramoon....nu echt aftellen dus! Ik ben erg benieuwd wanneer we het mooie nieuws te lezen/horen krijgen!!!!
    Daantje: vaag inderdaad van gisteravond. Maar niks aan te doen denk ik ;) Ben je nog geslaagd voor sportkleren?

Verder eigenlijk niets onthouden van de laatste dagen. Ben niet veel online geweest.
    Manlief was jarig en de rest van de week in een hotel, dus stond er alleen voor. Verder nog de taart gemaakt en vandaag bezig met voorbereidingen voor de verjaardag van manlief die we vanavond vieren.

Morgenmiddag verjaardag van de opa van mannetje en morgenavond nog visite. Dus we vermaken ons wel hier:p

Arinde klaagt nog steeds regelmatig over buikpijn en vooral onder het eten. Maar ik heb niet het idee dat het haar erg belemmert, dus ze is gewoon weer naar school geweest de laatste 2 dagen.

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan hier nog een foto van de taart die net is opgehaald. Ze vond hem erg leuk...
    Ze had ook aan dr schoonzusje verteld dat ik een taart ging maken, dus die stuurde gister via facebook al een berichtje of ik dit weekend nog meer tijd had...haar zoontje wordt zondag namelijk 5. Maar ja...dat gaat dit weekend niet meer lukken natuurlijk. Maar ik heb gezegd dat ik het een volgende keer graag doe:)

Bijgevoegde bestanden:

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Die is leuk geworden zeg!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Of duur geld uitgeven bij jou in het dorp.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heb ik het niet begrepen dat ze ook Leon gebeld hadden.:)

Blijft vaag.;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat alles in orde was.:)

Zou wel een verrassing zijn geweest als meneertje nu in ene gedraaid zou zijn.:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nog feli met je mannetje!:)

Wordt een drukke dag morgen.:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die is leuk zeg!
    Heb je het boetseerwerk ook zelf gedaan?:)

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je...ja helemaal zelf gedaan. Vind dat erg leuk om te doen!!!

Denk dat ik, via FB, er alweer een opdracht bij heb voor de 26e:D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Leuk toch?:D

Vind hem echt heel leuk geworden!

Wat gaat je taart voor de 26e worden?:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg net een belletje dat de afspraak voor Karsten aanstaande maandag ook niet doorgaat.:(
    Arts is langdurig ziek en ze gaan met de andere psychiaters die er rondlopen de hele boel herplannen volgende week.
    Ze verzekerde me wel dat het geen hele maand zou gaan duren.

Balen maar het is niet anders.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanmorgen zijn we bij Sven een ochtend op school geweest om mee te kijken in de klas.
    Was erg leuk om eens te zien hoe dat gaat.:)
    We hadden ook nog tijd om met de meester te praten en ik prijs me erg gelukkig met de leerkracht die hij nu heeft.:)
    Hij is erg tevreden over Sven zijn grootste zorg is eigenlijk dat hij weinig aansluiting vindt met de groep. Dat verbaasde ons weer niks aangezien we Sven niet anders kennen.:p

Over een 1/2 jaar gaan we weer een keer kijken in de klas.

Deel Deze Pagina