fijn om te horen Ramoon! Wel jammer van Bas, maar goed dat is even een paar daagjes toch? Nu hopen dat je voorspoedig hersteld. Wat vinden Rick en Joost ervan?
@Ramoontje, fijn dat jij je goed voelt zeg! Niet te snel teveel willen he? Anders kom je jezelf straks thuis weer tegen Balen van Bas zeg dat hij misselijk is, maar dat gaat meestal wel redelijk vlot over.. Geniet maar lekker van hem..
Ramoontje: leuk om wat van je te horen! Laat je maar lekker verwennen in het ziekenhuis. Hopelijk knapt Bas snel een beetje op! Senn: toch nog een voorhoofdholte-ontsteking gekregen, of ergens anders een AB voor? Succes met werken vandaag Daantje: kan goed helpen hoor, een to-do-list! Succes ermee! Leuk zo'n kijkmoment, hebben wij ook bijna elk jaar rond de kinderboekenweek! Hier hoef ik vanmiddag lekker niet naar school voor Arinde. Vanaf vandaag rij ik op donderdag samen met een kennisje. Ik doe de ochtend, zij de middag, dan hoef ik Joucke niet alleen thuis te laten of mee te nemen tijdens zn slaapmoment! Heerlijk! Zit alleen te twijfelen of ik de ha nog even moet bellen voor Joucke. Zaterdagavond had hij opeens 39,7 koorts en was hij de hele dag niet fit. Maar dat is hij dus nog steeds niet. En dinsdagavond zat hij ook de hele tijd aan zn oortjes, maar dat is nu weer over. Toch is zn ene oortje wel wat viezig en is hij gewoon helemaal niet in zn hum (overal om huilen, driftig, en kan niks hebben...). Maar ja...hij heeft nu geen koorts meer, dus weet niet goed wat ik er mee moet doen.
@ramoontje: wat fijn dat jij je goed voelt. Zielig dat Bas zo misselijk is. hopeljjk is het snel over. @senn: waar heb je ab voor? @daantje: leuk zeg zo'n kijkmiddag. werkse straks. tot wanneer werk je daar nog? @kk: alles goed daar? ben ook niet vooruit te branden. ben misselijk en mn lijf lijkt wel van gummie. bleh. Aelinn is ook nie t helemaal lekker. die riep om kwart voor 12 al dat ze naar bed wou. verder is het huilen huilen huilen. arm moppie
Dan zou je altijd nog even kunnen overleggen met de assistente? Anders zit je misschien van het weekend weer.
Daar zat ik dus ook al mee idd en na het weekend moet ik eerst 2 dagen werken..dus ja dat schiet ook niet op. Heb dus net gebeld en kan morgen om 8.40 uur terecht. Hij werd net ook al weer vroeg huilend wakker....dat is echt niks voor hem. Dus hij hangt nu op mn schoot....hopelijk trekt hij het tot het avondeten!!!
Sann ik heb vandaag mijn laatste dag . Ik ben alweer terug van de kijkmiddag. Het was er mega druk, de Mika en Finn liepen allebei een andere kant op, ik had er geen controle over en dat zint me niet . Ben in mika zijn klas geweest en gekeken, heb gezegd tegen mika dat ik moest gaan werken en dat hij bij de meester of juffrouw moest blijven, en dat deed ie ook netjes. Ook het dansje nog gezien.. erg leuk! Hij heeft het thuis ook bijna helemaal goed na gedanst!! Vind het zo knap van hem. Nu ga ik snel naar het werk toe, en hopen dat ik op tijd klaar ben.
Ik las net op de site van mijn ha dat ze op 30 oktober de griepprikken zetten. Zal binnenkort wel een oproep krijgen.
Toch maar goed dat je dan voor morgen een afspraak hebt staan. Zoals je het omschrijft zit hij niet lekker in zijn vel.
Ja, ben er inderdaad wel blij mee. Hij stinkt ook uit zijn oren merkte ik net en heeft al 2 dagen ontstoken oogjes. Dus al met al....er zit iets niet goed!!!
@senn: balen nu al eentje te pakken. hier is het ook elk jaar wel een keertje prijs @daantje: hou ik ook niet van als ik de boel niet onder controle heb. maar het was wel leuk gelukkig. werkse je laatste dagje. @linnielin: stinkende oortjes is niet goed dus goed dat je gebeld hebt. Aelinn werd absoluut niet lekker wakker. moest haar naar school continu tillen. op de terugweg ff in het speeltuintje gestopt en daar kwam ze toch nog ff los. nu kijken ze lekker eventjes tv tot we gaan eten straks. Zo zelf s een kopje koffie maken
Bij Bas hebben ze net in overleg met de kinderarts zijn maagje gespoeld. Heel sneu maar hopelijk knapt hij er van op. (hij liet het inbrengen vd sonde heel goed doen en onder het spoelen sliep ie lekker ). Nu maar hopen dat ie dalijk lekker wil eten en het binnenhoudt!
Arme Bas, hopelijk is hij nu van zijn misselijkheid af en gaat hij wat eten. Hoe is het met jou met de pijn?