Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ach gossie arm manneke. gelukkig dat hij er weinig van gemerkt heeft.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het lijkt erop dat dit de oplossing was. Hij is rustig, slaapt lekker en heeft net zijn 2e flesje op wat er tot nog toe helemaal in blijft!

Ik heb wel pijn maar is nog wel te doen gelukkig.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Idd en het heeft hem echt goed gedaan!

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Ramoon, dat hij er zo van is opgeknapt! Dan moet hij er echt flink last van gehad hebben.

Hopelijk wordt de pijn bij jou ook snel minder en wordt je weer iets mobieler.
    Hoe vinden de jongens het ?

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoon: wat fijn dat het geholpen heeft. hoe lang moeten jullie nog blijven?

er is volgens mij een stuk van mn kies afgebroken. hopelijk niet iets heel kostbaars want heb eind vorig jaar in het kader van besparing mn tandverzekering gestopt

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Moggeu

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn zeg dat het hem zo goed gedaan heeft!:)

Nu jij nog van de pijn af.:(
    Weet je al wanneer je naar huis mag?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei, hopelijk valt het mee.

9. Goedemorgen..

Hier gaat alles goed.. Wel druk, maar LEKKER druk zeg maar...
    Straks rond 9 uur / half 10 wordt er een taart opgehaald, morgenvroeg wordt er een taart afgehaald, mijn zusje is jarig, dus die had ik ook een klein taartje beloofd.. Volgende week een kinderfeestjeworkshop geven en Maureen is volgende week natuurlijk nog eens jarig ;)

Straks eerst opgehaald door een dinnetje om lekker te gaan spelen bij een speelparadijs op het moment dat Esmée naar school is ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hopelijk heeft het geholpen. Liever dat hij slaapt dan dat het heel moeilijk gaat omdat ie zo onrustig is toch..

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Kijk, fijn om te horen. Krijg je nog iets tegen de pijn?

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vannacht een bout nacht gehad. Ik was om half 11 thuis van het laatste avondje werk, en ben om 11 uur naar bed gegaan. Om half 2 begon Finn te huilen die niet meer in slaap viel, die ik maar uit bed heb gepakt en even bij ons in bed heb gelegd. Daarna heeft ie nog een uurtje in zijn eigen bedje geslapen om daarna om half 3 weer wakker te worden: 'Mama help me' te roepen.. Heel even aan gehoord, maar ben toch maar gaan kijken want ja weet ik het, de vorige keer lag de onderkant van zijn bedje eruit.. Eigenlijk niets aan de hand maar meneertje was zooó overstuur. Moest hem van Leon terug in bed leggen :(. En heb het 3 kwartier aangehoord 'Mama help me!' en toen heb ik hem toch maar weer gepakt, want leon sliep toch *zucht*. En toen wilde Finn naar onder, nou moord en brand krijsen gewoon. Dus ik met hem naar onder, in het donker en dat was het toch niet helemaal. Nog een klein beetje water gegeven aan Finn en toen ging meneertje slapen. Toen was het half 4 dat ik in bed lag. Vanavond heeft leon weer een optreden hier in het dorp met zijn show. Kijk voor de fun maar eens op www.beckundbauer.de ;) Staan ook wat foto's op, Leon is met de donkere haren ;). Hoop dat ik vanmiddag toch nog eventjes wat kan gaan slapen want ben helemaal brak!.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij heeft wel weer bij de verplgk geslapen vannacht, eerst erg onrustig maar na het inbakeren van zijn armpjes ging het goed. Flesjes blijven erin nu dus dat is heel mooi. Ik heb een goede nacht gehad, lekker geslapen van 12 tot 7 en dat was heel hard nodig. Voel me nu prima, weinig pijn en ga zo lekker douchen! :)

De jongens vinden het nog steeds heel spannend, Rick mist mama erg maar de aanwezigheid van opa maakt een hoop goed. Als ze hier zijn komen ze wel steeds even naar Bas kijken, hem aaien en een kusje geven....dat komt dus wel goed.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh en ik ga morgen lekker naar huis! :)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: lekker naar een speelparadijs. moet ik eigenlijk ook s met Aelinn doen. Alleen die speelt nog niet zelf er in en ik heb *schaam schaam* echt een pesthekel aan mee moeten klimmen en klauteren.
    @daantje: jemig wat een nacht joh. sterkte met wakker blijven vandaag.
    @ramoontje: lekker joh zo'n goeie nacht. fijn dat de flesjes er in blijven. en lekker morgen naar huis. kun je daar verder genieten.

ivy is op herfstexcursie naar het bos. hoop dat ze het leuk heeft. Aelinn is ook weer op de psz en weer zonder huilen. ik zit nu lekker ff met eem bakkie koffie en daarna heerlijk lang douchen. Vanavond werken dus ff genieten van de rust

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: fijn om te horen dat je morgen naar huis mag! Wel heerlijk dat je ouders bij je thuis zijn, dat scheelt een hoop onrust voor de kinderen. Fijn dat het met Bas nu toch iets beter lijkt te gaan!
    KK: dat is inderdaad wel druk met al die taarten, maar als het je hobby is is het natuurlijk ook erg leuk!
    Sann: hopelijk ben je opgeknapt van je rustige morgen en je lekkere douche. Werkze voor straks!
    Daantje: oei, inderdaad maar hopen dat je straks nog even kan liggen want ik kan me goed voorstellen dat je brak bent!

Nou, toch maar goed dat ik met Joucke naar de ha geweest ben. Hij heeft een flinke bacterie en dat was goed te zien aan zijn oren en zijn keel. Dus nu maar weer aan de AB... Ook zijn longen klonken niet schoon, maar dat is al geen verrassing meer voor ons.

Zo, nu naar school om Arinde op te halen en dan gaan we straks als Joucke op bed ligt samen een appeltaart bakken. Even moeder-dochter tijd!!!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Arme Joucke :(. Hopelijk doet de ab gauw wat ie moet doen!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker zeg dat je morgen naar huis mag!:D

Je zal wel gesloopt zijn na het douchen.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is idd een ruknacht.:(
    Hoop dat je aankomende nacht wat beter slaapt.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Neem het er maar lekker even van nu je de rust in huis hebt.
    Vind het ook heerlijk hoor, gewoon even de stilte in huis.:)

Lekker gedoucht?

Deel Deze Pagina