Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland

dat is die verjaardag;) maar als cc niet kunnen volgende week of te weinig werk hebben hebben we 10 nov als reserve data ingevuld voor hun

is namelijk een ernstig ongeluk gebeurd met een busje dus t is de vraag of die bus al terug is en wat ermee gaat gebeuren;)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    voor de wedstrijd van morgen wel. daarna zien we we verder:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei, is niet zo mooi van dat ongeluk.:(

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: succes met de taarten voor Maureen....ze zijn wel erg leuk! En gelukkig is je opdracht toch nog opgehaald!!!
    Ramoontje: en....mag je naar huis vandaag?
    Sann: beterschap en succes met werken!
    Senn: leuk hoor een keer naar Slagharen, daar wil ik ook altijd nog eens heen met de kids.
    Suus: fijn dat de problemen zo goed als opgelost zijn!!!

Hier lijkt Joucke al wel wat fitter. Hij is niet meer zo snel uit zijn doen en eet ook weer redelijk. Inderdaad toch maar blij dat we gegaan zijn!
    Vanmorgen een leuke survival gehad met de club, gelukkig viel het weer nog mee!!!
    Nu nog even thuis wat dingetjes doen en dan straks naar verjaardag van schoonpa en als het meezit vanavond nog door naar een uitvoering van koor. Maar dat weet ik nog niet of dat gaat lukken....druk dagje dus!!!!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: leuke taarten zeg. ben benieuwd.
    @susanne: fijn dat alles goed gaat en dat de problemen zij. opgelost.
    @linnielin: leuk.survival. hier alleen maar regen.

pfff heb het zo gehad ff. flinke huilbui hehad. ik stond op zolder was op te hangen, klom ivy op de wasmand een verdieping lager om op de zoldertrap te komen. hartstikke grvaarlijk want zr hing boven het hek van de trap naar beneden. ik heel kwaad geworden dus. kom ik 5 minuten later beneden had mebrouw de plantengieter gepakten de vloer in aelinn dr kamer vol water gegoten. pfff ben zo ongeveer ontploft zeg om vervolgens een fikse huilbui te krijgen. vertrl ik dat even later op whatsapp tegen zen, wat doet die klojo: lachen. grrr heb mooi uitgelogd en geen antwoord meer gegeven. hij bekijkt t maar.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland

nee zeker niet fijn aangezien t een dodelijk ongeluk betreft. dus de camper is nog steeds in hechtenis in italie en blijkbaar duurt t nog wel even voordat die weer vrijgegeven word:(

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wij zijn lekker thuis! Maar het was een vermoeiende dag ;). Heb wel een dijk van een kraamhulp dus komt helemaal goed! :) Alles is alweer lekker fris, schema gemaakt en de jongens fris gedouched. Alleen ben ik nu wel compleet gesloopt.;)...dus na de volgende voeding om 9 uur ga ik lekker naar bed en zet wel een wekker voor Bas zijn laatste fles van 12 uur (morgen komen we iets vroeger uit als het goed is en in principe mag hij lekker doortukken vannacht dus daar gaan we voor). Bas doet het vandaag super met zijn voedingen dus dat is ook heel fijn.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Fijn zeg! Hopen dat hij dan al lekker doorslaapt, of er iig iets langer er tussen laat ;). En fijn dat je een goede kraamhulp hebt!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Heel eng, maar sinds afgelopen nacht wordt er een jongen van 23 vermist. Vandaag is heel de omgeving al uitgekamd door vrienden/bekenden van de jongen, maar niks gevonden. Van horen zeggen is zijn telefoon leeg dus ze kunnen hem niet bereiken. Hij was in beschonken toestand en ze zouden met een groep bij een jongen uit mijn woonplaats blijven slapen, maar hij is dus nooit daar aangekomen. Er ligt ook een kanaal in het dorp en ligt niet ver van de tent waar de jongen dus vanaf kwam. Hoop niet dat hij daar ingekomen is.. Maar niemand heeft hem gevonden of gezien.. Er is nu via burgernet een melding uit, nu hopen dat ze hem vinden..

11. @Daantje, al gelezen dat hij is gevonden in het kanaal?

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat erg zeg. Kende je hem Daantje?

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: lekker aan t genieten? Gaat alles goed?
    @linnielin: Hoe is het met Joucke?

hier belabberd. heb het aardig te pakken. verkouden, hoedtrn en halsklierrn als pingpongballen. erg fijn

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zoiets was er ook een paar maanden geleden....
    Of was het alweer in het begin van het jaar geweest.
    Ook in Limburg.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe is het met je temperatuur?
    Heb je die weer omhoog kunnen krijgen?:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Van het weekend is mijn petekind een nachtje komen logeren. Was de eerste keer en ze vond het geweldig! Eigenlijk wilde ze nog een nacht maar dat kon helaas niet.
    Gisteren haar weer naar huis gebracht en gelijk de verjaardag van haar grote zus gevierd.:)

Een lekker rustig weekendje.;)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tis een graad hoger. nog steeds niet echt lekker warm dus maar beter

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk en fijn dat het zo goed ging. nu een drukke maandag of valt t mee?

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    net even een was in de machine gedaan, de groencontainer aan de weg gezet. heb de dames aan het knutselen gezet met plakletters dus heb een beetje rust

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee valt mee, wat huishoudelijke klussen.
    Niels moet straks nog werken dus dan ben ik alleen met Maarit en Karsten.:)

Deel Deze Pagina